Alles goed met je?quote:
Is de kleuterschool alweer uit dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:22 schreef Murmeli het volgende:
oh iedereen wordt ineens wakker
nee sedan ik ga niet met jou neuken.... je bent te jong
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef Gloei het volgende:
[..]
Nou da's handig. Ik heb nog bergen juicy stories up my sleeve, maar nu ik net weer een braaf imago heb hier (relatief althans) lijkt het me zonde om mijn gewone account te gaan bevuilen met vieze praat. Haha.
Tja, your loss hequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:22 schreef Murmeli het volgende:
oh iedereen wordt ineens wakker
nee sedan ik ga niet met jou neuken.... je bent te jong
* Belsezar gaat er eens goed voor zittenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef Gloei het volgende:
[..]
Is de kleuterschool alweer uit dan?![]()
Hi Bengel!![]()
Nou da's handig. Ik heb nog bergen juicy stories up my sleeve, maar nu ik net weer een braaf imago heb hier (relatief althans) lijkt het me zonde om mijn gewone account te gaan bevuilen met vieze praat. Haha.
Watjequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef Gloei het volgende:
[..]
Hi Bengel!![]()
goed idee....quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef Gloei het volgende:
[..]
Hi Bengel!![]()
Eeej Sedanquote:
Verhalen staan in een ander topic.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar gaat er eens goed voor zitten
Die is er nog. Post hier je geile verhalen en ervaringen #2quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:35 schreef Schrijfkloon het volgende:
Ja is dat topic er eigenlijk nog of moet ik een nieuwe maken?
volegns mij is het er nog...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:35 schreef Schrijfkloon het volgende:
Ja is dat topic er eigenlijk nog of moet ik een nieuwe maken?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
heeh je bent goed bezig schrijfkloon...ik moet meer lezen in dat topic
ik schrijf eig nooit verhalen.
bij mij zou het zoiets zijn van: je belt aan, ik doe de deur open. we beginnen te zoenen, kleden elkaar uit, gaan douchen, neuken, weer zoenen, verder neuken. klaarkomen, thee drinken, kletsen en slapen. zoiets.
en dat zou dan de beschrijving zijn van een uurtje of 4 plezier maken
niet zo erotisch dus
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
heeh je bent goed bezig schrijfkloon...ik moet meer lezen in dat topic
ik schrijf eig nooit verhalen.
bij mij zou het zoiets zijn van: je belt aan, ik doe de deur open. we beginnen te zoenen, kleden elkaar uit, gaan douchen, neuken, weer zoenen, verder neuken. klaarkomen, thee drinken, kletsen en slapen. zoiets.
en dat zou dan de beschrijving zijn van een uurtje of 4 plezier maken
niet zo erotisch dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |