quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:08 schreef Muck het volgende:
1985 is net zoiets als piercings
hele leuk,m aar bij mij past het niet
jaja nog even...quote:
Ik was een beetje ongeduldig. Was rond 3 maart uitgerekend, en kwam al op 18 januariquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had op 15 december moeten komen, maar ik was er op 2 januari pas.
Fuck 1985
et je wel je geboortedatum?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
Dat jullie dat allemaal weten
Ik zou niet weten of ik te vroeg of te laat was. Ik zou ook niet geweten hebben hoe ik zou hebben geheten als ik een meisje was of wat mijn lengte, gewicht of iets dergelijk was.
Ach het is ook allemaal info die je leven een stuk beter makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou niet weten of ik te vroeg of te laat was. Ik zou ook niet geweten hebben hoe ik zou hebben geheten als ik een meisje was of wat mijn lengte, gewicht of iets dergelijk was.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:08 schreef Muck het volgende:
1985 is net zoiets als piercings
hele leuk,m aar bij mij past het niet
1959?quote:
T zijn dan ook volledig nutteloze gegevens, dus maakt het uit dat je het niet weet?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
Das toch niet realistisch, 1316 klinkt beter voor Frutsquote:
EauAhquote:
geloof mij, met kerst jarig zijn is geen reet aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik had de 25'e geboren moeten worden maar het werd de 17e van dec ....![]()
![]()
(heb je de kans om extra shit te krijgen met kerst verpest ik het zelf ...)
ha! dat wist ik!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was een beetje ongeduldig. Was rond 3 maart uitgerekend, en kwam al op 18 januari.
maar goed dat ik het weet danquote:
Ik hield een kalender bij toen ik nog in mijn moeders buik zatquote:
Die lijkt me juist wel leuk om dan jarig te zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
En ik was veel te bang dat ik ineens op 29 februari eruit moest... stel je voor... maar één keer per vier jaar jarig zijn![]()
.
dan ben je best lang voor een 7-jarigequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hield een kalender bij toen ik nog in mijn moeders buik zat.
En ik was veel te bang dat ik ineens op 29 februari eruit moest... stel je voor... maar één keer per vier jaar jarig zijn![]()
.
Lijkt me echt niks voor een kindquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die lijkt me juist wel leuk om dan jarig te zijn
Dan is het nu, met alle respect, wel een beetje beterquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik was op tijd en als ik een jongetje was heette ik Paul![]()
Terug van wandelen
Ach, het zit hier ook raar in elkaar. Denk nog dat mijn broertje er trauma's aan over heeft gehoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |