LLquote:
Nijnselquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, tegenwoordig zie je bijna niemand meer voor hun 28e-30e dus wat dat betreft... Ik zou ook wel jong moeder willen zijn maar dat is natuurlijk van heel wat dingen afhankelijk
Ik ben op 2 juli geboren, simpelweg omdat ik die dag jarig was. Best lullig als je d'r dan niet bent hequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jong... ik was 24 toen ze werd geboren... dat is toch niet zo jong... vroegah kreeg men rond de 20 al kinderen...
(23)
Nou, zo'n haast had ik nou ook weer nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi... en als je vragen hebt, hoe dat allemaal werkt.. je kan het altijd aan LL vragen... die heeft er ervaring mee...en ik natuurlijk ook
Jij hebt ervaring in het pappa zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi... en als je vragen hebt, hoe dat allemaal werkt.. je kan het altijd aan LL vragen... die heeft er ervaring mee...en ik natuurlijk ook
Dit schreeuwt om:quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Frutsel het volgende:
Ik ben op 2 juli geboren, simpelweg omdat ik die dag jarig was. Best lullig als je d'r dan niet bent he
Een meisje op mijn school had een oude moeder, dat wilde ik dus nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
In mijn 'omgeving' merk/zie ik alleen 29, 30 t/m 35. Mijn moeder is een geweldige moeder geweest maar was wel 37 toen ze mij kreeg (mijn vader is relatief jong) maar toch zou ik het fijn hebben gevonden als ik iets minder met mijn moeder zou hebben gescheeld qua leeftijd..
Sommige geboortes en dus ook verjaardagen worden nog wel eens uitgesteldquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben op 2 juli geboren, simpelweg omdat ik die dag jarig was. Best lullig als je d'r dan niet bent he
Naja, het heeft verschillende kanten natuurlijk. Ik heb er niet echt onder geleden (mijn moeder was 40 toen mijn zusje kwam) maar ik merk wel dat zij qua 'denkwijze' gewoon echt wel flink van mij vandaan zit soms. Maar ik ben absoluut niets tekort gekomen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
Een meisje op mijn school had een oude moeder, dat wilde ik dus niet
maar dan praat ik wel over een verschil van 40+ jaar
het meisje op mijn school werd echt gepest.. en niet een beetje..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het heeft verschillende kanten natuurlijk. Ik heb er niet echt onder geleden (mijn moeder was 40 toen mijn zusje kwam) maar ik merk wel dat zij qua 'denkwijze' gewoon echt wel flink van mij vandaan zit soms. Maar ik ben absoluut niets tekort gekomen..
Welke mods danquote:
Mijn moeder zag (en ziet) er vrij jong uit, dat scheelde echt wel denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het meisje op mijn school werd echt gepest.. en niet een beetje..
Be my guestquote:
What else is newquote:
Klinkt bekend, ik heb ook oude ouders, maar wilde zelf wat eerder kinderen (ben nu 12 jaar eerder dan mn moeder met kids) en de ouders van mn vrouw waren even oud als wij nu zijn en dat contact is velen malen beter... Dus ik ben blij dat ik nu al pappa ben...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het heeft verschillende kanten natuurlijk. Ik heb er niet echt onder geleden (mijn moeder was 40 toen mijn zusje kwam) maar ik merk wel dat zij qua 'denkwijze' gewoon echt wel flink van mij vandaan zit soms. Maar ik ben absoluut niets tekort gekomen..
YWquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Be my guest
[..]
Ik weet nog altijd niet of ik een kindje wil... krijg er nu al twee gratiz bijFeit is wel dat als ik geen kinderen zou krijgen, de familienaam stopt, aangezien ik negen nichten heb
hij zei nichtenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Be my guest
[..]
What else is new
Ik weet nog altijd niet of ik een kindje wil... krijg er nu al twee gratiz bijFeit is wel dat als ik geen kinderen zou krijgen, de familienaam stopt, aangezien ik negen nichten heb
ik ben ruim drie weken te laat geborenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een meisje op mijn school had een oude moeder, dat wilde ik dus niet
maar dan praat ik wel over een verschil van 40+ jaar
[..]
Sommige geboortes en dus ook verjaardagen worden nog wel eens uitgesteld
al dan niet gewenst
Zoals mijn kleinedie had eigenlijk rond de sterfdag of begrafenis van mn ma geboren moeten worden, gelukkig vond ie het zo gezellig en warm in mn buik dat ie besloten heeft zn eigen verjaardag 2 weken uit te stellen
toch wel handig soms
onze kleine was 1,5 week te vroeg... was op 14 feb uitgerekend... maar op 4 feb geborenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben ruim drie weken te laat geboren
dan adopteer je toch gewoon een van die 2 kindjes en geef je HEM (anders heeft het nog geen zin) toch jouw naamquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
geen sirene hierquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
ghalarm.....
o gelukkig het is twaalf uur op de eerste maandag van de maand...
eetse...quote:
Ben ik met je eens...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
YW
Kinderen willen omdat anders de familienaam stopt is echt een van de slechtste redenen om er eentje op de wereld te zetten
ik had op 15 december moeten komen, maar ik was er op 2 januari pas.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
onze kleine was 1,5 week te vroeg... was op 14 feb uitgerekend... maar op 4 feb geboren
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had op 15 december moeten komen, maar ik was er op 2 januari pas.
Fuck 1985
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |