Ja! Dat is idd triest.quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:32 schreef Ringo het volgende:
Afgelopen weekend heb ik een nieuw matras gekocht. Dat werd tijd ook; het vorige was jáááren oud, inmiddels wat viezig en één grote kuil -- het was als slapen in een duinpan. Na ja, goed, nieuw matras, en een afspraak gemaakt met de grofvuilophaaldienst.
Ik heb mijn matras in plastic ingepakt (moest van de grofvuilmeneer die ik aan de telefoon had), dubbelgevouwen en op straat gelegd, samen met nog wat andere oude rotzooi. Tijdens het inpakken vond ik dat matras er echt afgeleefd en ranzig uitzien(dat ik het er zo lang op had uitghouden)
& ik was blij dat ik ervan af was.
Maar wat schetst mijn verbazing? Kom ik beneden, kijk ik nog eens naar de stapel zooi voor mijn geur, blijkt dat iemand dat matras heeft gepikt en meegenomen.
Klacht: ransapen die een factor tien erger zijn dan ik en gewoon gaan slapen op een afgeleefd matras van de straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die was idd ook weg voor dat de rest van des buurts grof vuil was opgehaald.
Stelletje ransapen.
Klopt. Ik heb ook wel eens wat meegenomen. Een houten kruk, of een klein tafeltje, twee mooie kistjes, dat soort werk, altijd leuk en handig. Maar wat je in vredesnaam met het matras moet dat iemand op straat heeft achtergelaten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:36 schreef kikoooooo het volgende:
Haha mooi is dat hè. Ik zie sochtends, als ik naar mijn werk ga, ook altijd dezelfde mensen door de stad fietsen om door het grofvuil te zoeken. Wat voor jou vuil is, is voor anderen nog bruikbaar.
Mss gaat iemand wel een moord plegen en halen ze DNA samples uit je matras en dan krijg jij de schuld!quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook wel eens wat meegenomen. Een houten kruk, of een klein tafeltje, twee mooie kistjes, dat soort werk, altijd leuk en handig. Maar wat je in vredesnaam met het matras moet dat iemand op straat heeft achtergelaten.
Dat dus. Iedereen kwijlt wel eens in zijn slaap, dus sporen genoeg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:42 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Mss gaat iemand wel een moord plegen en halen ze DNA samples uit je matras en dan krijg jij de schuld!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:42 schreef Schokbreker het volgende:
Ik had het een keer met een oud computermeubel, was echt verrot.
Had ik hem bij de ondergrondse container gezet, paar uur later zag ik hem bij de onderburen in de tuin staan met allemaal planten erop![]()
Ik heb dat gevoel soms ook wel eens in een hotel of vakantiehuisje ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:32 schreef Ringo het volgende:
Klacht: ransapen die een factor tien erger zijn dan ik en gewoon gaan slapen op een afgeleefd matras van de straat.
Je kunt het ook gratis laten ophalen door de kringloop, dan maak je iemand blij met je oude spullen en moeten ze er toch voor betalen. Zonde, om het kapot te makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik leg er tegenwoordig alleen iets bij als het echt stuk is, omdat mijn spulletjes over het algemeen mooier en beter zijn dan de rest van de spullen die er liggen![]()
Of ik maak het zelf stuk, dat die lui maar gaan werken voor hun spullen![]()
In het geval an een schuimrubber matras snij je de buitenzijde ervan af ,de matras zelf zaag je in de vorm van je bodem bestelbusje /wielkasten,oud kleed erover en dan kunnen je honden na het strand erop liggen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook wel eens wat meegenomen.. Maar wat je in vredesnaam met het matras moet dat iemand op straat heeft achtergelaten.
Kan wel zijn, maar zolang ik daar geen tijd voor heb doe ik het zo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je kunt het ook gratis laten ophalen door de kringloop, dan maak je iemand blij met je oude spullen en moeten ze er toch voor betalen. Zonde, om het kapot te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |