abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:32:02 #1
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71555886
Afgelopen weekend heb ik een nieuw matras gekocht. Dat werd tijd ook; het vorige was jáááren oud, inmiddels wat viezig en één grote kuil -- het was als slapen in een duinpan. Na ja, goed, nieuw matras, en een afspraak gemaakt met de grofvuilophaaldienst.
Ik heb mijn matras in plastic ingepakt (moest van de grofvuilmeneer die ik aan de telefoon had), dubbelgevouwen en op straat gelegd, samen met nog wat andere oude rotzooi. Tijdens het inpakken vond ik dat matras er echt afgeleefd en ranzig uitzien (dat ik het er zo lang op had uitghouden) & ik was blij dat ik ervan af was.

Maar wat schetst mijn verbazing? Kom ik beneden, kijk ik nog eens naar de stapel zooi voor mijn geur, blijkt dat iemand dat matras heeft gepikt en meegenomen.

Klacht: ransapen die een factor tien erger zijn dan ik en gewoon gaan slapen op een afgeleefd matras van de straat.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_71555893
Dus..?

Achterbuurt zeker?
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71555899
Haha mooi is dat hè. Ik zie sochtends, als ik naar mijn werk ga, ook altijd dezelfde mensen door de stad fietsen om door het grofvuil te zoeken. Wat voor jou vuil is, is voor anderen nog bruikbaar.
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:36:33 #4
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71555901
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:34 schreef DeHangui het volgende:
Dus..?

Achterbuurt zeker?
Mijn achtertuin:

pi_71555903
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:32 schreef Ringo het volgende:
Afgelopen weekend heb ik een nieuw matras gekocht. Dat werd tijd ook; het vorige was jáááren oud, inmiddels wat viezig en één grote kuil -- het was als slapen in een duinpan. Na ja, goed, nieuw matras, en een afspraak gemaakt met de grofvuilophaaldienst.
Ik heb mijn matras in plastic ingepakt (moest van de grofvuilmeneer die ik aan de telefoon had), dubbelgevouwen en op straat gelegd, samen met nog wat andere oude rotzooi. Tijdens het inpakken vond ik dat matras er echt afgeleefd en ranzig uitzien (dat ik het er zo lang op had uitghouden) & ik was blij dat ik ervan af was.

Maar wat schetst mijn verbazing? Kom ik beneden, kijk ik nog eens naar de stapel zooi voor mijn geur, blijkt dat iemand dat matras heeft gepikt en meegenomen.

Klacht: ransapen die een factor tien erger zijn dan ik en gewoon gaan slapen op een afgeleefd matras van de straat.
Ja! Dat is idd triest.

Ik had mijn eigenste bed, waar ik pak em beet 10 jaar meegedaan heb bij het grof vuil gezet. met het oude dekbed en het beddegoed wat er op dat moment opzat... ik had hem misschien niet op moeten maken, maar het leek mij wel grappig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die was idd ook weg voor dat de rest van des buurts grof vuil was opgehaald.
Stelletje ransapen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:40:02 #6
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71555915
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:36 schreef kikoooooo het volgende:
Haha mooi is dat hè. Ik zie sochtends, als ik naar mijn werk ga, ook altijd dezelfde mensen door de stad fietsen om door het grofvuil te zoeken. Wat voor jou vuil is, is voor anderen nog bruikbaar.
Klopt. Ik heb ook wel eens wat meegenomen. Een houten kruk, of een klein tafeltje, twee mooie kistjes, dat soort werk, altijd leuk en handig. Maar wat je in vredesnaam met het matras moet dat iemand op straat heeft achtergelaten.
pi_71555922
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:40 schreef Ringo het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb ook wel eens wat meegenomen. Een houten kruk, of een klein tafeltje, twee mooie kistjes, dat soort werk, altijd leuk en handig. Maar wat je in vredesnaam met het matras moet dat iemand op straat heeft achtergelaten.
Mss gaat iemand wel een moord plegen en halen ze DNA samples uit je matras en dan krijg jij de schuld!
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:47:31 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71555946
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:42 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Mss gaat iemand wel een moord plegen en halen ze DNA samples uit je matras en dan krijg jij de schuld!
Dat dus. Iedereen kwijlt wel eens in zijn slaap, dus sporen genoeg.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:54:08 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71556460
Ik had ook zo'n oud matras. Bij ons moet je dat zelf naar de stort brengen, maar daar moest ik weer een aanhangertje voor regelen,etc,etc. Dat kwam er dus niet van. Totdat mijn vriendin op het idee kwam om het op marktplaats te zetten. Binnen 3 dagen verkocht voor 15 euro!
The End Times are wild
pi_71556688
en die kuil voorkom je door af en toe je matras eens om te draaien
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 09:22:18 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71556781
Hier mag je elke maandagochtend je grofvuil aanbieden en wordt het gratiez opgehaald
Wat je dus krijgt is dat er elke zondag aanhangers vol bende hier gedumpt worden door mensen uit omliggende dorpjes. Maar ook dat er 's avonds een soort optocht van schooiers in busjes en bakfietsen langs de aanbied-plaatsen rijd en echt de meest gore bende mee neemt

Ik leg er tegenwoordig alleen iets bij als het echt stuk is, omdat mijn spulletjes over het algemeen mooier en beter zijn dan de rest van de spullen die er liggen
Of ik maak het zelf stuk, dat die lui maar gaan werken voor hun spullen
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:40:46 #12
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_71557022
Zo zijn wij een keer van een oud fornuis afgekomen. Gewoon bij de uitgang van onze tuin neergezet met een papiertje waarop stond: "Gratis meenemen". De eerstvolgende dag was het fornuis weg.
pi_71557047
Ik had het een keer met een oud computermeubel, was echt verrot.
Had ik hem bij de ondergrondse container gezet, paar uur later zag ik hem bij de onderburen in de tuin staan met allemaal planten erop
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_71557145
Hij ligt wel lekker hoor, alleen die pisvlek aan het hoofdeinde krijg ik er niet uit.
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:50:27 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71557184
Het lijkt me geweldig om uitdrager te zijn en de hele dag met een busje rond te rijden, dingen op te laden, op te poetsen en te repareren en vervolgens via marktplaats weer te verkopen. En een groot erf + schuur te hebben waar ik al het spul dan kan uitstallen. Verder nog wat handel in kippen, eieren en geiten te bedrijven en op die manier mijn geld te verdienen!

Helaas moet ik nog altijd in loondienst mijn geld verdienen.
The End Times are wild
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:02:42 #16
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_71557369
Altijd als ik wat op straat zet maak ik het stuk of pis ik erover
Op elke fokker past een bril.
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:04:51 #17
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71557411
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:42 schreef Schokbreker het volgende:
Ik had het een keer met een oud computermeubel, was echt verrot.
Had ik hem bij de ondergrondse container gezet, paar uur later zag ik hem bij de onderburen in de tuin staan met allemaal planten erop
  Forum Admin maandag 3 augustus 2009 @ 10:10:18 #18
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_71557531
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:32 schreef Ringo het volgende:

Ik heb dat gevoel soms ook wel eens in een hotel of vakantiehuisje ofzo.
Wie weet welke mongool dat matras waar jij op ligt heeft volgekotst na een avond zuipen. Of misschien heeft je dikke zwetende overbuurman zijn nog dikkere zwetende vrouw erop volgeblaft en is zij daarna lekker blijven liggen

Moeilijk om dat dan weer van je af te zetten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 03-08-2009 10:16:33 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:12:04 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71557564
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:22 schreef jitzzzze het volgende:

Ik leg er tegenwoordig alleen iets bij als het echt stuk is, omdat mijn spulletjes over het algemeen mooier en beter zijn dan de rest van de spullen die er liggen
Of ik maak het zelf stuk, dat die lui maar gaan werken voor hun spullen
Je kunt het ook gratis laten ophalen door de kringloop, dan maak je iemand blij met je oude spullen en moeten ze er toch voor betalen. Zonde, om het kapot te maken
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:12:58 #20
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_71557583
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:40 schreef Ringo het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb ook wel eens wat meegenomen.. Maar wat je in vredesnaam met het matras moet dat iemand op straat heeft achtergelaten.
In het geval an een schuimrubber matras snij je de buitenzijde ervan af ,de matras zelf zaag je in de vorm van je bodem bestelbusje /wielkasten,oud kleed erover en dan kunnen je honden na het strand erop liggen.
Na een week/of twee afhankelijk hoe vaak ze zwemmen flikker je hem weg en begin je overnieuw.
Voordeel hiervan is dat het vocht opneemt in tegenstelling tot een matras in bootzeil of iets dergelijke .
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 10:13:27 #21
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71557594
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Je kunt het ook gratis laten ophalen door de kringloop, dan maak je iemand blij met je oude spullen en moeten ze er toch voor betalen. Zonde, om het kapot te maken
Kan wel zijn, maar zolang ik daar geen tijd voor heb doe ik het zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')