quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:05 schreef Crack_ het volgende:
Wie geeft deze arme jongen een massage ?
Ik wil wel even oefenen op jouquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:05 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer spreken we af?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Massage's zijn natuurlijk altijd welkom!
Oh, dat ben ik nog vergeten te melden. Mijn zus heeft dat vanmiddag geprobeerd, maar dat resulteerde in nóg meer pijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:05 schreef Crack_ het volgende:
Jouw zus is gewoon niet zo goed daarin!quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik nog vergeten te melden. Mijn zus heeft dat vanmiddag geprobeerd, maar dat resulteerde in nóg meer pijn.Het deed zóveel pijn dat ik ging schelden en vloeken.
De fysio is de martelaar van de 21ste eeuw!quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw zus is gewoon niet zo goed daarin!
Misschien moet je gewoon naar de fysio ?
Oneens, fysio weet mij toch af en toe te helpen met bepaalde klachten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
De fysio is de martelaar van de 21ste eeuw!
Maar het helpt wel (meestal) !quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
De fysio is de martelaar van de 21ste eeuw!
De mijne nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Oneens, fysio weet mij toch af en toe te helpen met bepaalde klachten.
Een fysio is toch een therapeut die niet ophoudt wanneer je 'm vraagt te stoppen wanneer je pijn hebt? Nee dank je.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw zus is gewoon niet zo goed daarin!
Misschien moet je gewoon naar de fysio ?
Je MOET niet naar de fysio als je niet wilt hoor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een fysio is toch een therapeut die niet ophoudt wanneer je 'm vraagt te stoppen wanneer je pijn hebt? Nee dank je.
Ik wil slapen!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je MOET niet naar de fysio als je niet wilt hoor!
Hij geeft mij oefeningen mee die (gelukkig) helpen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
De mijne niet
Hij zorgt alleen maar dat ik pijnlijke oefeningen doen. DIe geen kwaad doen, maar ook niet veel goeds (nog)
Waarom 2600mg ibuprofen terwijl je ook 100mg aleve kan nemenquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Gisteren heb ik 2000Mg Ibuprofen ingenomen, dat hielp helaas niet echt. Vandaag (het is pas 2 uur!) heb ik 600Mg ingenomen, maar ik heb nog steeds pijn!! Ook Midalgan helpt niet, mijn hals voelt dan niet eens warmer aan.
daar hebben ze gleimiddel voor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik nog vergeten te melden. Mijn zus heeft dat vanmiddag geprobeerd, maar dat resulteerde in nóg meer pijn.Het deed zóveel pijn dat ik ging schelden en vloeken.
* sylvesterrr kijkt naar datum van topicstart en datum van vandaag: 13 augustus - 3 augustus = 10 dagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:40 schreef Michielos het volgende:
Ey TS.
Ik heb hier ook vaker last van.. Helaas duurt dit toch 4 dagen
Ik heb van de huisarts destrijds Ibuprofen gekregen, wat goed helpt.
Verder raadde hij aan om korte oefeningetjes te doen en vooral niet stil te zitten.
Hope it helps
Wanneer mijn broer weer eens meldt dat ie lijdt aan een ernstige ziekte (Google-diagnose ®) word ik boos op hem. Hij blijft dan dagenlang daarover zeuren totdat de arts meldt dat het iets anders is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef THEFXR het volgende:
Ik denk een nekhernia, stijve spieren door de airco doen niet zo pijn
ook last van je schouder/bovenarm?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt. Morgenochtend om 9.45u zie ik mijn huisarts na lange tijd weer.
[..]
* sylvesterrr kijkt naar datum van topicstart en datum van vandaag: 13 augustus - 3 augustus = 10 dagen.
Verder begonnen de klachten reeds twee dagen vóór de topicstart. Kortom, ik heb hier al 12 dagen last van en het lijkt alleen maar erger te worden.
[..]
Wanneer mijn broer weer eens meldt dat ie lijdt aan een ernstige ziekte (Google-diagnose ®) word ik boos op hem. Hij blijft dan dagenlang daarover zeuren totdat de arts meldt dat het iets anders is.
Vanochtend heb ik me er echter op betrapt dat ik ook ging googlen op de symptomen, en ik kwam ook uit op nekhernia. Echt blij word ik er niet van.
De zenuwen van je schouders,armen lopen door je nek, het is nog niet zo erg, anders had je meer last van je schouder/armen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb last van mijn schouder, maar niet van m'n bovenarm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |