Ik doe met hem mee danquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:03 schreef Crack_ het volgende:
Heel zielig, nachtje doortrekken dan maar ?
Het zal me wel lukken , want ik was vandaag ook om 14;00 ofzo wakkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Succes dan, laat me weten of het is gelukt!
Jamaar, het is nu 12 uur laterquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:06 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Het zal me wel lukken , want ik was vandaag ook om 14;00 ofzo wakker
Ohh , jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar, het is nu 12 uur later
En 2 dagen zonder slaap is toch wel wat anders..
Dat vind ik knapquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:10 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Ohh , ja. Maar ik slaap wel vaker gewoon niet
Of een boek lezen, ik hou wel van lezen maar na een tijdje word je er toch moe van!quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:21 schreef FNM het volgende:
ik begrijp het goed ( heb ongeveer t zelfde)
hele saaie film kijken helpt meestal
Gister gedaan, in Eindhoven nog wel! Sneakerz jeweet.quote:
Eindhovúúúhquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:37 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Gister gedaan, in Eindhoven nog wel! Sneakerz jeweet
Uitgaan in het centrum daaro beviel me nietquote:
Ik ben er nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:47 schreef MaddoxX het volgende:
iedereen isch dood :] en ik ben nog niet moe
zoek, is al gedaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom update je ons dan niet gewoon een keer ipv dat geheimzinnige en ontwijkende?
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:58 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik weet wel waarom TS niet kan slapen.Jammie, kan ik best tegen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb erger gezien.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
Hm, je bent taai geworden in de gevangenis. Ik probeer het zo nog een keer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:59 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jammie, kan ik best tegen hoor.Heb erger gezien.
Ik weet wel waarom TS niet kan slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet wel waarom TS niet kan slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Deze dan?WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boh das me al hendig lang geleeje.. :/quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb zo snel niks kunnen vinden op 2 pages van je MyAT. Pass eens een link dan?
Jij hebt gefaalt. Je bent er heul niemeer!quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:03 schreef Crack_ het volgende:
Heel zielig, nachtje doortrekken dan maar ?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Deze dan?Fail. nog niet echt erg :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have no rival, no man can be my equal. ♥
Iemand zoals jij heeft toch binnen 5 seconden een handig scriptje gefixt om dat terug te vinden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:06 schreef MaddoxX het volgende:
Boh das me al hendig lang geleeje.. :/
Wtf hebben ze dan wel niet allemaal bij je gedaan in jilla ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:06 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Boh das me al hendig lang geleeje.. :/
[..]
Jij hebt gefaalt. Je bent er heul niemeer!
[..]
Fail. nog niet echt erg :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaddoxX is helaas al net zo afgestompt als ik. Daarom kan ik ook niks vinden waar die jongen van over zijn nek gaat.
Deze?quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:08 schreef MaddoxX het volgende:
Kan je die ene trouwens vinden, waar zo'n fietsert zn helm door een vrachtwagen is geplet(Ja zijn hoofd is ook geplet
)
quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Deze?dies nieuw voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
Oh ja diequote:Op maandag 3 augustus 2009 03:12 schreef MaddoxX het volgende:
Hier nog een leuke liedje
Klik hier eens
Ik heb nog pizza's over van de gratis pizza's bij AHquote:Op maandag 3 augustus 2009 03:33 schreef TwyLight het volgende:
Ik had nog 1 sate ding voor in de magnetron, en ik had er vet veel zin in
ik heb hem te lang in de magnetron gelaten en nu is die verneukt en niet meer eetbaar
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 3 augustus 2009 03:33 schreef TwyLight het volgende:
Ik had nog 1 sate ding voor in de magnetron, en ik had er vet veel zin in
ik heb hem te lang in de magnetron gelaten en nu is die verneukt en niet meer eetbaar
jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 03:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Saté is altijd lekker
Awwwquote:Op maandag 3 augustus 2009 03:46 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, ik ben er nog wél!
En jullie moesten een nachtje doortrekken, ik niet
Slaap lekker dus
Ikquote:
haha laggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:01 schreef Dennis121 het volgende:
En dan zit je op je werk en dan ben je in ene wél moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |