Ik, want ik heb vakantie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:43 schreef Anchor het volgende:
Gelukkig is het morgen maandag. Wie is er niet brak op maandag?
Nounou.. misschien ook niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:47 schreef Anchor het volgende:
[..]
Dan heb je alle reden om brak te zijn.
Dat hij tot één uur mag opblijven is al heel wat.quote:geboortedatum: 17-11-1994
opleiding: VWO (4)
Inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:48 schreef EvanStone het volgende:
TS, neem eens een keer je verantwoordelijkheid.
Zwijg jij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nounou.. misschien ook niet.
[..]
Dat hij tot één uur mag opblijven is al heel wat.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad.
'sAvonds een man, 'sochtends uitslapen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad.
Is dat niet nog steeds rond 5 uur snachts?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:00 schreef nuldertien.net het volgende:
ik moet morgen ook de kranten bezorgen en nog lang geen zin om te gaan slapen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:09 schreef koningdavid het volgende:
Doe je even de groeten als je jezelf tegenkomt!!?!? .![]()
![]()
das van zo een vunzige rtl presentat0rquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad.
Begin de morgen zonder zorgen, neem een slok Jack Daniels.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:10 schreef kampsjaak het volgende:
s' avonds een vent, s' morgens absent!
's avonds een man,quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friet saté
echte bazen slapen nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:23 schreef IJsblock het volgende:
Echte bazen liggen om 22:00 in hun nest zodat ze 's morgens fit genoeg zijn om op buffels te jagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |