Ach, je reactie had gewoon nogal wat ironie op dat moment. Maak je er niet te druk om.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Ik wilde, in het licht van het fragment wat zij uitkoos, wat ondanks dat het PUNT van dit fragment niet homosexualiteit is, het dit toch duidelijk als sub-punt heeft, weten of zij ook lesbionic is en het misschien mede daarom ook een relevant fragment zou vinden om bijvoorbeeld aan te tonen dat het feit dat ze lesbisch is (wat ze dus niet is) niet (of wel) wil zeggen dat dit of dat en zus en zo.
Wanneer je dat als het negatieve "label plakken" wil beoordelen, fine. Dat zegt alleen maar dat je zelf vindt dat het label "lesbionic" je een minder leuk/respectabel/whateva persoon maakt.
Inderdaad, ze is toch professor wetenschapsgeschiedenis? Ik snap dat dit het thema van haar laatste boek is, maar haar veld lijkt me toch veel breder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:53 schreef N.i.c.k het volgende:
het gespreksonderwerp wordt wel een beetje eenzijdig. Ik vind haar tot nu toe niet bijster ontluikende visies verkondigen.
Dat valt me ook wat tegen, inderdaad. Hopelijk slaat ze het laatste uur weer een nieuwe weg in.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is toch professor wetenschapsgeschiedenis? Ik snap dat dit het thema van haar laatste boek is, maar haar veld lijkt me toch veel breder.
Margriet snapt blijkbaar echt niet wat Dehue bedoelt met haar term depressie-epidemie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:07 schreef Reya het volgende:
Margriet zit er nu ook wat te veel op door te zagen.
Ja omdat ze het niet begrijptquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:07 schreef Reya het volgende:
Margriet zit er nu ook wat te veel op door te zagen.
Ze zag er ook steeds uit alsof ze elk moment kon gaan staan om te gaan poepen bij de eerste twee afleveringen - misschien heeft ze commentaar gekregen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja omdat ze het niet begrijpt
Wat me trouwens opvalt in tegenstelling tot vorige week met Prem, Margriet zit niet "schrap".
Inderdaad, jezus zeg! Het leven is méér dan depressies, ook al heb je net een boek erover geschreven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:12 schreef Thomas B. het volgende:
Nee, niet nog een depressie-fragment he?!
Ze was het al.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef Reya het volgende:
Een radicaal ander onderwerp lijkt me de beste uitweg.
Omdat het een feministisch avondje weer is he..quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja omdat ze het niet begrijpt
Wat me trouwens opvalt in tegenstelling tot vorige week met Prem, Margriet zit niet "schrap".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |