Heb nog nooit van de beste vrouw gehoord, maar zal volgende week zeker ook een blik wagen.quote:Trudy Dehue (Den Bosch 1951) is hoogleraar wetenschapstheorie en wetenschapsgeschiedenis aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ze studeerde af in de psychologie (1983) en de filosofie (1985) en promoveerde in 1990 cum laude met De regels van het vak (Van Gennep 1990). Dehue won onlangs de NWO Eureka Boekenprijs 2009 voor haar boek De depressie-epidemie (Augustus, 2008). In dit boek analyseert ze hoe het mogelijk is dat met name in welvarende landen steeds meer mensen lijden aan depressie. Daarnaast gaat Dehue in op de invloed van de farmaceutische industrie op de samenleving.
Dat had ik helemaal niet erg gevonden, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Mja, dat kan nou eenmaal niet, Prem laten uitpraten, dan was de uitzending morgenochtend nog niet afgelopen. Daar moet je ook begrip voor hebben, al brak ze hem vaak wat knullig af.
van mij ook, echt een leraar is ie, en een leuke..quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef birrrd het volgende:
Van mij mag Prem nog een keer terugkomen om zijn geschrapte fragmenten te laten zien.
Robbert Dijkgraaf was anders wel geweldig. Voor mij zelfs een van de betere gasten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef jkdjjsop het volgende:
Een wetenschapster, en imho zijn wetenschappers meestel niet de leukste gasten, maar vaak een beetje saaaai.
Van mij ook, en dan ook nog even wat meer van Premtime, dat heb ik echt gemist vanavond. Had verwacht dat hij nog wel in zou gaan op de gebeurtenissen van vorig jaar, toen hij belaagd is door die gastjes en daar heel ontdaan van was. Maar nee, niet over gehad. Vind dat een gemiste kans.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef birrrd het volgende:
Van mij mag Prem nog een keer terugkomen om zijn geschrapte fragmenten te laten zien.
Boeiende aflevering.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Als Prem had mogen uitpraten van professor Zuurbekje, dan was de avond 2x zolang maar ook 2x leuker geworden wmb.
Sympathieke man.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het zijn te veel namen tot nu toe." Boeien! Het zijn teveel onderbrekingen, Margriet! Houd je mond.
Die heb ik niet gezien. Wanneer was die, vorig jaar?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef birrrd het volgende:
[..]
Robbert Dijkgraaf was anders wel geweldig. Voor mij zelfs een van de betere gasten.
Ik vind het nog steeds heel erg dat Fortuyn er niet meer is, ook al zou ik niet op hem stemmen. Wat Prem over hem vandaag zei, vergelijkend met Wilders, vond ik helemaal juist.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef BOKA het volgende:
Alletjezus wat was die Margriet irritant, toen Prem het had over dat nummer van Clouseau, dat het over iedereen ging hoopte ik dat hij zou schreeuwen: "maar niet over jou! Trut, laat me uitpraten!!"
Ik snap dat je hem niet kan laten gaan, maar elke keer als hij aan iets interessants toekwam brak ze hem, op zeer irritante wijze, af.
Overigens schokkend om nu te zien hoe gematigd/intelligent/grappig Fortuyn eigenlijk was, helemaal ten opzichte van Wilders.
Die was in 2005 gast.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Wanneer was die, vorig jaar?
De wetenschappers die ik gezien heb bij Zomergasten vond ik altijd een beetje tegenvallen. Ze zijn zo formeel, zo emotieloos, oninspirerend en totaal niet sexy. Gaap.
Zomergasten hoort toch ook een beetje een intellectuele waarde te hebben. Het is bedoeld om diep op de psyche van de gast in te gaan en op de onderwerpen die getoond worden. Maar nu lijkt het meer op een aaneenschakeling van fragmenten. Komt er een gesprek tot stand en dan is het gelijk weer; oke laten we naar het volgende fragment gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef BOKA het volgende:
Alletjezus wat was die Margriet irritant, toen Prem het had over dat nummer van Clouseau, dat het over iedereen ging hoopte ik dat hij zou schreeuwen: "maar niet over jou! Trut, laat me uitpraten!!"
Ik snap dat je hem niet kan laten gaan, maar elke keer als hij aan iets interessants toekwam brak ze hem, op zeer irritante wijze, af.
Overigens schokkend om nu te zien hoe gematigd/intelligent/grappig Fortuyn eigenlijk was, helemaal ten opzichte van Wilders.
Lijkt mij interessant .quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef cultheld het volgende:
Die Trudy Dehue is voor mij een totale onbekende, maar ik laat me volgende week graag verrassen.
Het is ook juist. Ik stem ook geen PVV omdat ik Geert Wilders zo geweldig vind, maar omdat ik simpelweg geen enkel alternatief zie. Het is zoals Prem ook zei: "als je CDA, PvdA of VVD stemt, dan verandert er niks".quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef birrrd het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds heel erg dat Fortuyn er niet meer is, ook al zou ik niet op hem stemmen. Wat Prem over hem vandaag zei, vergelijkend met Wilders, vond ik helemaal juist.
Ik vind het juist wel een verbetering. Lekker boeiend hoe de psyche van Prem is en hoe erg ie van zijn vrouw houdt. Prem zei zelf al dat het ging om de mensen een mooie avond te laten zien. Dat is gelukt en door de fragmenten die hij koos werd het een interessante ook en je kreeg een goed beeld van Prem. Zonder dat je in zijn prive leven gaat wroeten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Zomergasten hoort toch ook een beetje een intellectuele waarde te hebben. Het is bedoeld om diep op de psyche van de gast in te gaan en op de onderwerpen die getoond worden. Maar nu lijkt het meer op een aaneenschakeling van fragmenten. Komt er een gesprek tot stand en dan is het gelijk weer; oke laten we naar het volgende fragment gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |