Wij zaten in Sisteron (in de haute-provence) maar in onze eigen caravan.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BE, wanneer waren jullie vorig jaar in Zuid-Frankrijk en in wat voor accommodatie zaten jullie? Wij willen namelijk nu ook pas begin september op vakantie maar omdat we al drie jaar in Italië zijn geweest dachten we nu aan Zuid-Frankrijk.
Puck is dan zeven maanden en het moet niet te koud zijn 's nachts natuurlijk.
Wij willen een stacaravan huren in languedoc-roussillon. Helemaal tegen de Spaanse grens aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij zaten in Sisteron (in de haute-provence) maar in onze eigen caravan.![]()
Fijn ook dat we 3 dagen voor we terug gingen pas bedachten dat we een straalkacheltje in de bank hadden liggen.![]()
Het scheelt ook wel of je wat hoog zit (qua bergen) of wat lager natuurlijk.
Daar heb je in september in een caravan niet echt een kachel nodig imo.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wij willen een stacaravan huren in languedoc-roussillon. Helemaal tegen de Spaanse grens aan.
Beetje jammer van dat kacheltje inderdaad
Ik zou naar Texel gaan, kan je daar met de boot naartoe (kost maar een paar euro, rond de 5 geloof ik) huur je daar een huisje, kan je met hem naar t strand, naar Ecomare etc.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef p_iglet het volgende:
15 juli ben ik klaar met mijn co-schappen en begint mijn zwangerschapsverlof.
VL is vanaf 15 juli een week vrijwilligers werk doen.
In deze week wil ik met Pepijn graag een paar daagjes weg. Gewoon even 1 op 1 tijd voor hem, voordat
hij straks naar school gaat en zijn broertje geboren word.
een paar daagjes stedentrip, natuur of wat dan ook. Pepijn is dan net 2 weken 4 jaar.
Maar ik ben dan dus 34 weken zwanger.
Datum
- Vertrek op zijn vroegst vrijdagavond 15 juli, terug uiterlijk vrijdag 22 juli in de ochtend. Liefst daartussenin ergens.
- Minimaal 2-3 nachten, langer mag als het leuk/betaalbaar is.
Vervoer:
- we hebben geen auto
- vliegen lijkt me met 34 weken zwanger niet zo prettig meer, en niet alle vliegtuigmaatschappijen staan dat nog toe geloof ik.
- OV is prima, lange stukken trein geen bezwaar
- boot mag ook, stena line naar harwich vond pepijn geweldig, maar is ook meteen een stuk prijziger.
- per fiets kom ik tzt niet verder dan een straal van 15km rondom den haag gok ik.
Kosten
- een beetje binnen de perken, afhankelijk van hoe lang en waarheen, max 500 euro incl alles met zijn 2en.
Plaats
- maakt eigenlijk helemaal niet uit. We wonen in den haag, dus Den haag, rotterdam, leiden hoeft niet zo nodig.
- Als er maar wat te doen is, en je er geen auto nodig hebt.
Accomodatie
- minimaal eigen badkamer
- geen kamperen (ik ga met 34 weken zwanger echt niet meer op een stretcher/luchtbed etc liggen)
- hotel, bed & breakfast, vakantiehuisje allemaal prima.
Activiteiten
- pepijn houd van musea, natuur, spelletjes en gewoon samen ergens een ijsje eten.
- pretparken, animatieteams etc zijn niet nodig.
wie heeft er tips?
Ik zat zelf te denken om een b&b te zoeken in een beetje redelijk te bereiken stad. Zwolle/Antwerpen/Haarlem of iets dergelijks, maar wie weet zie ik andere briljante mogelijkheden over het hoofd.
De mergelgrotten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:34 schreef Chan het volgende:
Klinkt heerlijk p_iglet!
Wij gaan eind mei een week met schoonfamlie in een huis in zuid-limburg. Ergens tussen Maastricht en Valkenburg.. Ik heb al gezien dat er in Valkenburg een sprookjesbos is waar we heen kunnen, maar verder heb ik géén idee wat daar te doen is voor kinderen. Timo is ook het enige kind dat mee gaat, dus qua activiteiten die door anderen gepland worden verwacht ik ook niks geschikts voor Timo.. Heeft iemand leuke tips?
Ik mag er dan wel wonen maar echt iets voor hele kleintjes weet ik ook niet zo 1 2 3quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:34 schreef Chan het volgende:
Klinkt heerlijk p_iglet!
Wij gaan eind mei een week met schoonfamlie in een huis in zuid-limburg. Ergens tussen Maastricht en Valkenburg.. Ik heb al gezien dat er in Valkenburg een sprookjesbos is waar we heen kunnen, maar verder heb ik géén idee wat daar te doen is voor kinderen. Timo is ook het enige kind dat mee gaat, dus qua activiteiten die door anderen gepland worden verwacht ik ook niks geschikts voor Timo.. Heeft iemand leuke tips?
gheh, goed idee!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef p_iglet het volgende:
We gaan naar Texel, 4 nachtjes in een heerlijk super de luxe bed & breakfast![]()
Met bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |