Zomergasten presenteren en hoofdredacteur van Opzij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk.![]()
Wie is ze/wat doet ze?
Ik ook. Maar Mirella van Markus vind ik wel een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zomergasten presenteren en hoofdredacteur van Opzij.
Ik vind haar wel wat hebben eigenlijk
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En Mirella van Markus
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef lezzer het volgende:
Iedereen zit zeker op veronica te kijken?
Guilty as chargedquote:
Omdat ze teveel over vanalles nadenken en overal problemen zienquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom zijn vrouwen zo moeilijk *zucht*
Dat dus!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Omdat ze teveel over vanalles nadenken en overal problemen zien(beetje uitdaging is wel leuk tho
...). Maar wel rot voor je
hoop voor je dat ze bijdraait! Of dat er iemand anders leuks voorbij komt die niet zo moeilijk is/doet
me volgende date (die staat al een tijdje) is ook geen makkelijke.... die heeft nu al gezegd dat ze wil eindigen met een man... mja ze heeft voor de rest op sex gebied geen ervaringen met een vrouw... dus tja... wie weet kan ik haar op andere gedachten brengen hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Omdat ze teveel over vanalles nadenken en overal problemen zien(beetje uitdaging is wel leuk tho
...). Maar wel rot voor je
hoop voor je dat ze bijdraait! Of dat er iemand anders leuks voorbij komt die niet zo moeilijk is/doet
ja en nu ben ik stiekum een beetje vliefd op haarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus!
Vreselijk vervelend (en bekend) zijn dat soort dingen trouwens..
Eerst zoenen, en daarna bedenken ze zich alsnog.. Wat is op met dat u_u
Jeetje jij kiest ze wel uit zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
me volgende date (die staat al een tijdje) is ook geen makkelijke.... die heeft nu al gezegd dat ze wil eindigen met een man...
Ik ga me gedragen... al zal dat wel moeilijk zijn... verdrink gewoon in haar ogen *zucht*quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jeetje jij kiest ze wel uit zegMeestal zijn dat soort mensen gewoon bang voor een toekomst zonder man, want wat betekent dat voor het krijgen van kids en moeilijk moeilijk maatschappij bla bla bla
soms duurt het een tijdje voor ze inzien dat een huisje-boompje-kindje-leventje ook best met een vrouw kan en dat ze heus niet afgemaakt worden door de rest van het land
Veel plezier morgen met die andere, laat d'r niet van je profiteren tho
Autsj, dan is t al helemaal lullig..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja en nu ben ik stiekum een beetje vliefd op haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:57 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie NYC. De laatste avond zaten wij te eten in een restaurant, komt opeens Jennifer Aniston aan de tafel naast ons zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik begaf het zo wat! Of all people! Echt heel hollywood had daar kunnen gaan zitten, zonder dat ik mn hoofd er voor omdraai, maar Jennifer Aniston! Pffff! Ik ben al jaren ontzettend fan van haar. Ze is ZO mooi!!! Echt te cool!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn trouwens uber gay vriendelijk in New York. Ook naar een paar hippe lesbo clubs geweest.
Zolang ze niet gaat pratenquote:
In de serie overdrijft ze haar stem wel heeel erg hoorquote:
Lellebelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 06:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
en nu aankleden en werken en volgende date met alweer een andere vrouw hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lellebel![]()
Krijgen we wel een verslag?
Aanpassing ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Ok dat klopt je.. Dr was ook zo'n film.. De beautician and the beast ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 06:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
In de serie overdrijft ze haar stem wel heeel erg hoorZe heeft daar ook wel een paar kaar haar echte stem laten horen (de wasabi aflevering bijvoorbeeld
) en ook voor iemand die al behoorlijk de 40 is gepasseert is ze echt wel knap en sowieso is ze een indrukwekkende vrouw lees haar boek cancer schmancer maar eens.
en nu aankleden en werken en volgende date met alweer een andere vrouw hebben
Helaas niet...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hoe zou de date van Kz verlopen?
Ik hoop dat er al gezoend is.![]()
quote:
Het was toch gezellig? En er is kans op herhaling?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]? date zonder zoenen is altijd
![]()
In vergelijking met mannen vind ik vrouwen wel wispelturiger. Misschien ligt het wel aan het type vrouw waarmee Kz op stap gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:24 schreef lezzer het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom je zegt dat vrouwen wispelturig zijn.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:35 schreef Logician het volgende:
jeetje ben je ook ff wat aan het bijslapen.. mis je een halve soap serie
Dan had je maar met mij moeten gaan datenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou mailtje van date gehad... bla bla bla leuk en gezellig bla bla bla meer ook niet.... en ik had hem eigenlijk al verwacht
begin het daten beetje zat te worden eigenlijk al dat gezeik....af en toe het gevoel dat ik het niet waard ben enzo.... te veel afwijzingen van je bent leuk maaaaar...... bah me zelfvertrouwen die net beetje omhoog was zakt nu ineens best heftig
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan had je maar met mij moeten gaan daten
Fas is zo heul weinig op MSNquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:40 schreef NanKing het volgende:
aww kusje voor kz
[..]
En jij en *wijst naar TT?
Ik denk 't jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:54 schreef NanKing het volgende:
Stomme Fas. Ineens een leven ofzoot?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:02 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er geen reet van. Is dat daten tegenwoordig veel ingewikkelder ofzo?
Of was ik gewoon heel populair?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bij mij was 't heel makkelijk na wat aanrommelen ben ik gewoon aan iemand blijven plakken en al 8 jaar mee samen
ijs_beer fan!
Ik denk wel dat ik best een prettige ogende pot was in those days.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat jij gewoon populair was Lezzer
Ja, same here hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:07 schreef NanKing het volgende:. Bij mij was 't heel makkelijk na wat aanrommelen ben ik gewoon aan iemand blijven plakken en al 8 jaar mee samen
lekker ijsquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan had je maar met mij moeten gaan daten
het is ook niet einde van de wereld maar het is zo moeilijk om er niet moedeloos van te worden....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik wil ook ijs!
En ik ben blij dat ik momenteel niemand date. Trek het je niet aan Kz, ze zijn knettergek.
Lekker weer is het juist!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef lezzer het volgende:
Ik kom net thuis. Van mijn airconditioned kantoor, via koele parkeergarage, met airconditioned auto.
Ik stap uit.
OMG wat een hitteklap kreeg ik![]()
Autotemperatuursensor zei 36,5 C op de snelweg
Dat snap ik. Ik had het ook regelmatig met jongens. En met de meiden zal het ook vaak genoeg komen. Daarom date ik niet. Sowieso, waar haal jij al je dates vandaan? Ghe, je bent wel een stapje verder dan ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is ook niet einde van de wereld maar het is zo moeilijk om er niet moedeloos van te worden....
internetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik had het ook regelmatig met jongens. En met de meiden zal het ook vaak genoeg komen. Daarom date ik niet. Sowieso, waar haal jij al je dates vandaan? Ghe, je bent wel een stapje verder dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |