Omdat ze teveel over vanalles nadenken en overal problemen zienquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom zijn vrouwen zo moeilijk *zucht*
Dat dus!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Omdat ze teveel over vanalles nadenken en overal problemen zien(beetje uitdaging is wel leuk tho
...). Maar wel rot voor je
hoop voor je dat ze bijdraait! Of dat er iemand anders leuks voorbij komt die niet zo moeilijk is/doet
me volgende date (die staat al een tijdje) is ook geen makkelijke.... die heeft nu al gezegd dat ze wil eindigen met een man... mja ze heeft voor de rest op sex gebied geen ervaringen met een vrouw... dus tja... wie weet kan ik haar op andere gedachten brengen hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Omdat ze teveel over vanalles nadenken en overal problemen zien(beetje uitdaging is wel leuk tho
...). Maar wel rot voor je
hoop voor je dat ze bijdraait! Of dat er iemand anders leuks voorbij komt die niet zo moeilijk is/doet
ja en nu ben ik stiekum een beetje vliefd op haarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus!
Vreselijk vervelend (en bekend) zijn dat soort dingen trouwens..
Eerst zoenen, en daarna bedenken ze zich alsnog.. Wat is op met dat u_u
Jeetje jij kiest ze wel uit zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
me volgende date (die staat al een tijdje) is ook geen makkelijke.... die heeft nu al gezegd dat ze wil eindigen met een man...
Ik ga me gedragen... al zal dat wel moeilijk zijn... verdrink gewoon in haar ogen *zucht*quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jeetje jij kiest ze wel uit zegMeestal zijn dat soort mensen gewoon bang voor een toekomst zonder man, want wat betekent dat voor het krijgen van kids en moeilijk moeilijk maatschappij bla bla bla
soms duurt het een tijdje voor ze inzien dat een huisje-boompje-kindje-leventje ook best met een vrouw kan en dat ze heus niet afgemaakt worden door de rest van het land
Veel plezier morgen met die andere, laat d'r niet van je profiteren tho
Autsj, dan is t al helemaal lullig..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja en nu ben ik stiekum een beetje vliefd op haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |