Nóg groterquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Hey ziet er cool uit. Hij had van mij best wat groter gemogen (alsof ik daar een stem in heb)
Enne, ik zei toch dat het je heel erg mee zou vallen?
Het mag helemaal niet meer en is ook niet bepaald gezond heb ik gehoord..quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Sommigen doen het dan misschien wel, maar het blijft symbolisch natuurlijk. Er mag ook helemaal niet veel in.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Sommigen doen het dan misschien wel, maar het blijft symbolisch natuurlijk. Er mag ook helemaal niet veel in.
Ik heb de as van mijn overleden broertje in een prachtige keltische ketting laten doen. Helaas viel deze vlak nadat ik 'm had gekregen open terwijl ik 'm droeg en mijn moeder erbij was. Die was ontzettend overstuur natuurlijk want as van dode zoon op tafel...quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:35 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Nóg groterHij is al ongeveer 40% groter dan ik in de eerste instantie van plan was
Achteraf ben ik wel blij dat ik niet echt een inieminie tattoo heb laten zetten; misschien had wat groter best nog gekund maar de maat bevalt me wel zo ongeveer 1/3 van de lengte van mijn onderarm, van elleboog tot pols)
[..]
Het mag helemaal niet meer en is ook niet bepaald gezond heb ik gehoord..
Wat ik zelf een erg mooi idee vind: je kunt van de as van een overledene een diamant laten maken! Kost wel wat (maar een tattoo is ook niet gratis) maar dan heb je wel een heel bijzonder sieraad..
gelukkig zitten je aderen wel iets dieper dan 3 mmquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Wat ik mij dus altijd al afvraag is, of het niet schadelijk is om een tattoo op je pols te laten zetten? Aan de binnenkant dus. Dat het naaldje dan een ader raakt ofzo![]()
Dan zouden al die honderdenduizendenmiljoenen mensen die daar een tattoo hebben (ik dus ook) met kans op slagaderlijke bloedingen die tattoo hebben laten zetten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Wat ik mij dus altijd al afvraag is, of het niet schadelijk is om een tattoo op je pols te laten zetten? Aan de binnenkant dus. Dat het naaldje dan een ader raakt ofzo![]()
Ik heb hem ook op de binnenkant van mijn pols. Maar dat kan toch helemaal nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Bianca in Hilversum. Nu boeken, eind 2010 aan de beurt geloof ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:02 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik wou even vragen of iemand een tattoo artiest kent die goed is met portretten? Heb, uiteraard, zelf al even gezocht maar heb nog nergens mooie voorbeelden kunnen vinden..
Dat zou niet uitmaken. Moet toch nog sparen en er over nadenken hoe het er uit moet zienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:26 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Bianca in Hilversum. Nu boeken, eind 2010 aan de beurt geloof ik
Ik heb toevallig een uur geleden met deze contact gehad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:02 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik wou even vragen of iemand een tattoo artiest kent die goed is met portretten? Heb, uiteraard, zelf al even gezocht maar heb nog nergens mooie voorbeelden kunnen vinden..
Ik vind het portretwerk van Bianca precies 1 triljoen keer mooierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb ook meerderen sites bekeken waaronder Bianca's maar ik vind zijn werk toch wat beter overkomen, maar dat is mijn mening.
1 triljoen? Zozo, alsof ik weer op de kleuterschool zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik vind het portretwerk van Bianca precies 1 triljoen keer mooier
Tof, een rood kruisje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:56 schreef Wisheh het volgende:
Ik ga deze maand deze tattoo laten zetten bij dikke dennis
[ afbeelding ]
Niemand vind hem chillIk wel en daar gaat het om
Ja hij komt dan wel op jouw arm, maar WIJ moeten dr naar kijken...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
1 triljoen? Zozo, alsof ik weer op de kleuterschool zit.![]()
Dat mag. Gelukkig komt het dan ook op mijn arm. Van de persoon waar ik naar toe ga heb ik ook portretten IRL gezien en ik vond ze schitterend.
Die van Bianca vind ik ook zeker niet lelijk maar ik vind dat ze de mondjes niet zo geweldig doet. Ik heb een tijd in dubio gezeten tot ik het werk van die jongen in het echt zag.
Waarom doe je zo raar? Heb ik je ooit wat aangedaan of zo? Je mag ook wel normaal doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:13 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja hij komt dan wel op jouw arm, maar WIJ moeten dr naar kijken...
psst, nie zo serieus joh!
Die is gaaf, zo'n stijl wil ik ook wel voor op mijn voet en enkel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is mijn uiteindelijke ontwerp geworden. of jullie het nou mooi vinden of niet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is zo'n beetje 28 x 19 CM en komt dus op mijn rug net onder de nek.
Hahaha ik vind 'm wel humorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:56 schreef Wisheh het volgende:
Ik ga deze maand deze tattoo laten zetten bij dikke dennis
[ afbeelding ]
Niemand vind hem chillIk wel en daar gaat het om
ja dat is dus nog beetje de vraag want er zit veel detail in idd en hoe kleiner je hem maakt hoe minder detail. Maar aangezien ik niet zo heel groot ben ben ik bang dat er toch wel wat details verloren gaan. En denk dat ik hem op me bovenbeen zet. Zou verder ook niet weten waar anders eigenlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:48 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hahaha ik vind 'm wel humorHet is wel een supergedetailleerd plaatje. Waar en hoe groot etc wil je 'm laten zetten?
Binnenkant van een pistool, maar ipv kogels, doodskopjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef cheqy het volgende:
Zie jij hem wel of neem je de boel in de maling?
Ik zie alleen een rood kruisje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Binnenkant van een pistool, maar ipv kogels, doodskopjes
quote:
quote:You do not have permission to view this directory or page.
Ik zie hem.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom doe je zo raar? Heb ik je ooit wat aangedaan of zo? Je mag ook wel normaal doen.
En je hoeft helemaal nergens naar te kijken.
Edit:Ik zie het onderste net pas.![]()
'apart' zou ik ook willen zeggenquote:
bij wie? Tattoo you? Of Junkfood Johnny? Ik denk dat ik bij JJ mijn volgende laat zetten, hoor alleen maar positieve dingen over hem!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:07 schreef Mayla het volgende:
Hier in het verre zuiden van NL gelukkig, een naar mijn mening, goede artist gevonden en hij heeft een wachttijd van ongeveer 2 maanden. Ligt er ook aan op welke dag ik een afspraak zou willen. Maar hou er zeker rekening mee dat het straks misschien langer is.
Ben benieuwd naar jouw lijnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |