Vind je? Vind 'm meer gewoonlijk overkomen dan het stukje op 1.15. Vooral toen ik het de eerste paar keer hoorde had ik zoiets van: wtf, dit is vreemd.... maar wel goed. Ik ben het nu wel gewend, en vind het een toffe variatie op de rest van het nummer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:19 schreef Aisumasen het volgende:
Wow, het valt me nu pas op, maar die drumbreak op 0:45 in "Dangerous Animals" is....apart getimed.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:20 schreef Haunter het volgende:
[..]
Vind je? Vind 'm meer gewoonlijk overkomen dan het stukje op 1.15. Vooral toen ik het de eerste paar keer hoorde had ik zoiets van: wtf, dit is vreemd.... maar wel goed. Ik ben het nu wel gewend, en vind het een toffe variatie op de rest van het nummer.
Ben benieuwd naar hun commentaarquote:Arctic Monkeys - Crying Lightning
The Strokes - Someday
Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
The Libertines - Time For Heroes
Snoop Dogg ft. Justin Timberlake & Charlie Wilson - Signs
Amy Winehouse - Rehab
Peter Doherty - Broken Love Song
Kings Of Leon - Use Somebody
The Strokes - Juicebox
Queens Of The Stone Age - Monsters In The Parasol
DMX - We In Here
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
net zoals bij de eerste 50 luisterbeurten
Twee keer The Strokesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:34 schreef Aisumasen het volgende:
Even iets minder onzinnig:
Arctic Monkeys presenteren ergens volgende week op de Oostenrijkse TV het programma "Hosted By", waarin ze hun favoriete clips draaien. Hun playlist:
[..]
Ben benieuwd naar hun commentaar.
quote:1Live Radio Concert
Arctic Monkeys will perform an exclusive 1Live Radio Concert at the 'Kulturkirche' in Cologne, Germany on 20th August 2009. For more information go to the 1Live website here.
Daarover gesproken, en om alvast in de Lowlands-stemming te komen, heb ik weer wat opgedoken uit het archief:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef Merkie het volgende:
[..] Aapjes zijn niet echt spreekwonders.
Tja, zoveel is er ook weer niet veranderd. Alex krijgt bij dat BBC2 interview nog steeds geen zin fatsoenlijk uit zijn mond en heeft heel veel moeite om te zeggen dat de lyrics persoonlijker zijn geworden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:25 schreef Aisumasen het volgende:
Fantastisch toch. Ze krijgt er geen zinnig woord uit. Ook Gerard Ekdom had diezelfde middag net zo veel moeite om 3 woorden uit hun mond te krijgen, maar die opname heb ik nooit gehoord. En daarna slopen ze Six Flags in om alle achtbanen uit te proberen
. En wat een contrast met dat interview met Jamie van een paar weken geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |