Wat zijn jouw favorietenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef Griebus het volgende:
Irritant, al die lijstjes.
Paar dagen, het album lekte de ochtend dat je vertrokquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:06 schreef AMDB het volgende:
I-must-listen
Kutvakantie, paar dagen zonder het nieuwe album
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Album gelekt, 'web transmission' geweest, single aangekondigd, BBC Radio 2-sessie aangekondigd, setlist vernieuwd.
Grappenmakerquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:56 schreef Aisumasen het volgende:
Wel lachen dat Alex na één van de nieuwe nummers in New York zei: "Some of you are suspiciously singing along to our new material".
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, ik reken er ook niet op, maar de voorpret is leuk. Een spontane actie kan. Maar hij komt niet 'just for the hell of it' ongeoefend wat partijen meespelen.
Voor die 1 seconde Dangerous Animals? Nah.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, maar ik doelde op Arctic Monkeys.
Ach, voor mij hoeft het ook niet. Al zou het wel grappig zijn, meer niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef Aisumasen het volgende:
Dat zei ik dus. Hij speelt trouwens op meerdere nummers van "Humbug" gitaar, en wordt zelfs gecrediteerd als componist op alle nummers die hij geproduceerd heeft.
Pukkelpop heeft ook aangekondigd een surprise-act van 'jewelste' te hebben, en op zaterdag is er genoeg plek in de Grolschquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:57 schreef Aisumasen het volgende:
Het zou wel heel bijzonder zijn, maar vooralsnog erg onwaarschijnlijk. Maar het gerucht moet wel waarheid worden, ja! Dat zou de line-up voor mij persoonlijk gelijk een vette boost geven.
Ja, vraag me af in hoeverre Homme zich met de nummers bemoeid heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef Aisumasen het volgende:
Dat zei ik dus. Hij speelt trouwens op meerdere nummers van "Humbug" gitaar, en wordt zelfs gecrediteerd als componist op alle nummers die hij geproduceerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |