abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205801823
Leuk verslag!
  Moderator vrijdag 2 september 2022 @ 19:28:43 #52
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_205823530
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor je verslag, leuk om te lezen, helemaal omdat ik er nu ben. :D Misschien alleen even de foto's van de geheimen in een spoiler? Dat maakt de zoektocht misschien voor mensen wat leuker.
Ik heb vandaag wel de wandeling gedaan de heuvel op, dat was al ik van plan en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel flink pittig vond. (Het was ook 31 graden vandaag ofzo) maar ook heel gezellig omdat ik steeds even ging uitrusten, mensen me dan voorbij liepen en dan ik hun even later weer voorbij liep etc. Ik was geloof ik ook niet de enige die het afzien vond. :D
Naar beneden ging een stuk sneller en soepeler maar zelfs dat was zweten. Ik vrees een beetje voor de spierpijn morgen. :')
Hoe is het nu? Wat heb je zoal gezien?

Die geheimen zijn niet zo geheim, dus spoilers lijken me een beetje overbodig.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_205824115
Holy shit fossil topic reanimation Batman _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_205824885
Ik dacht dat ik Bologna best een beetje kende, maar ik herken op de foto’s toch bar weinig. Ooit een zomer daar vanuit mijn studie in een studentenhuis verbleven en een paar jaar later woonde mijn beste vriendin er en ben ik er nog een paar keer geweest. Toffe stad, prima sfeer mede door de studenten.
  One tough cookie vrijdag 2 september 2022 @ 22:25:54 #55
169210 liesje1979
pi_205825314
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 19:28 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Hoe is het nu? Wat heb je zoal gezien?

Die geheimen zijn niet zo geheim, dus spoilers lijken me een beetje overbodig.
Ja goed, morgen weer naar huis, eenmaal thuis zal ik meer vertellen. Ik weet dat de geheimen niet zo geheim zijn, had er uiteraard ook al over gelezen maar niet echt zo op de foto's gelet ofzo, geen idee, voelde voor mij gewoon een beetje jammer. Maar geen probleem verder.
pi_205855107
Pas op met waar je rijdt met je auto. Het schijnt dus zo te zijn dat je als niet-inwoner (?), niet het centrum in mag.... en guess waar de navigatie je naartoe leidt ? De boete krijg je vanzelf thuis ;)
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Moderator maandag 19 september 2022 @ 16:27:03 #57
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_206031305
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ja goed, morgen weer naar huis, eenmaal thuis zal ik meer vertellen. Ik weet dat de geheimen niet zo geheim zijn, had er uiteraard ook al over gelezen maar niet echt zo op de foto's gelet ofzo, geen idee, voelde voor mij gewoon een beetje jammer. Maar geen probleem verder.
Toch maar spoilers gezet voor het plezier van anderen dan.

Benieuwd naar jouw verhalen!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_206053301
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 14:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Pas op met waar je rijdt met je auto. Het schijnt dus zo te zijn dat je als niet-inwoner (?), niet het centrum in mag.... en guess waar de navigatie je naartoe leidt ? De boete krijg je vanzelf thuis ;)
Ja dat is bijna overal in Italië zo. Alleen bestemmingsverkeer mag er in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')