quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:23 schreef Bora-Bora het volgende:Zijn het allemaal wel je eigen foto's?
[..]
Ik ben zelf uitgebreid in Tanger geweest; vandaar dat ik er een mening over heb. Vervelend hè?
Het is zoiezo al geen mooie stad, maar je foto's geven er al helemaal geen pittoresk beeld van ofzo.
Maargoed, je hebt het zelf al over menselijke vuilnisbelten, dus als dat jouw manier van foto's maken is, dan heb ik daar verder niks meer aan toe te voegen.

Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk...
Als TS de fotos zelf gemaakt heeft, dan heeft hij in ieder geval wel veel verschillende cameras tot zijn beschikking:
Panasonic DMC-FX07
Panasonic DMC-FX9
Canon PowerShot A400
Canon PowerShot A60
KENOX S630 / Samsung S630
KODAK Z730 ZOOM DIGITAL CAMERA
Volgens de exif info zijn de meeste fotos van picasa afgehaald (neemt niet weg dat hij ze daar zelf geplaatst kan hebben, inclusief in sommige gevallen Duitstalige captions...)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta