Ah zo!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Dude! Ben je mal! 'We' stofzuigen ongeveer twee keer per week, maar ik doe het nooit
Zorg nou maar dat je straks de echte boot niet mist, nu je de echte huwelijksboot al hebt gevonden.quote:
Test gelukt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
Zo, even een testje vanaf m'n PDA'tje om te zien of we vanuit de Highlands ook nog een beetje kunnen Internetten.Whiskeystokerijtje Googelen enzo.
We vertrekken morgen om een uur of 13. We moeten miniimaal 1,5 uur voor vertrek inchecken op de boot, dus volgens mij moet dat allemaal lukken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je straks de echte boot niet mist, nu je de echte huwelijksboot al hebt gevonden.
Wat een wonder der techniek!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
Zo, even een testje vanaf m'n PDA'tje om te zien of we vanuit de Highlands ook nog een beetje kunnen Internetten.Whiskeystokerijtje Googelen enzo.
Hoezo speciaal nu voor de politie, Isa?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi. Nachtdienst.
En evenvoor de Nederlandse politie.
Hopenlijk gaat het met alle katten goed/beter/vooruit.
Heb hier al genoeg gedaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, fijne vakantie
Borisz, je bent van harte welkom! Gisteren was het schoon, maar twee kerels en een auto vol kampeerspullen later...![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:27 schreef MissHobje het volgende:
Heb mezelf verwend met een tomaten kaas tostie in de pan gebakken
En een aarbei, sinaasappel, banaan en beetje appel smoothiedem vet lekker enne zo kom ik wel aan de vitamientjes.
Precies enne het kost je amper tijd om het te maken, je geniet er ook nog eens meer van èn het is veel gezonderquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:31 schreef borisz het volgende:
[..].
Laatste weken gaan hier kilos aardbeien doorheen voor Verse aardbeienmelk. Zit tenminste niet zo veel troep in als je in de winkel koopt
.
ja das wel warmquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:53 schreef MissHobje het volgende:
D_E 30 graden geven ze op en het weekend weer wat koeler.
Heh lekker, 37 gradenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:54 schreef Den_Haag het volgende:
Het is 37 graden ongeveer hier in Roemenievoor de poezel van MeMo
Gezocht : Te Bloemendaal, een hulp in de huishoudingquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef borisz het volgende:
Heb hier al genoeg gedaan.
Plee is weer schoon, poes kan weer netjes op dr bak zitten. Huiskamer, keuken en trap gezogen. Ook de boel flink afgestoft.. Het is mooi geweest, lekker van het mooie weer genieten zo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en 1 cijfer terug van Nyenrode. een 8 voor Supply chain management![]()
klote-ige aan zulke bloedwaardes is dat zij zich echt goed voelt en ready is zeg maar... en dan gaat t niet door, een hele weekquote:
en da's mooi klotequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja iets anders, over mijn schoonzusje, de chemo van vandaag ging niet doorbloedwaardes niet goed genoeg, wordt een week uitgesteld
Jeetje Mo, dat is wel een beetje ongepast heh, in de context van wat DE vertelt...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
gelandt...
dat zou ik ook eng vinden
\quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje Mo, dat is wel een beetje ongepast heh, in de context van wat DE vertelt...
Moggeh allemaalIk vertrek zo om aan de scriptie te werken, het is hard nodig. Hard werken
Mo! Dat hoefde nou ook weer niet! Je bent écht reuze welkom hier, en ik vind je echt een toffe chick! Ik vroeg me alleen hardop af of je doorhad dat het niet bijzonder sympathiek overkwam... Oh hell ik bel je gewoon om het uit te leggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
never mind![]()
post ge-edit 'n allik ga weer!
Ik had dezelfde gedachte hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Mo! Dat hoefde nou ook weer niet! Je bent écht reuze welkom hier, en ik vind je echt een toffe chick! Ik vroeg me alleen hardop af of je doorhad dat het niet bijzonder sympathiek overkwam... Oh hell ik bel je gewoon om het uit te leggen
Is het ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:07 schreef DarkElf het volgende:
alles tegelijk is ook wel veel denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind t zó fijn dat er iets als FOK bestaat en dat daar leuke mensen zoals jullie zijn. Af en toe is dat gewoon keihard nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:17 schreef DarkElf het volgende:
snap ik, gewoon je best doen en niet teveel van jezelf verlangen buiten de dingen die écht moeten zal heus al schelen
Persoonlijk heb ik meer met MJ, maar ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gedachte hoor
En ik zit hier met kippevelHeb het hele concert van Prince van afgelopen juli in Montreux binnen
![]()
GEWELDIG![]()
Maar ja, je houdt van hem of je haat hem he![]()
golfer cánt stand him
Lein, je kan ook maar 1 ding tegelijk heElke 3 maanden 1 ding
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t zó fijn dat er iets als FOK bestaat en dat daar leuke mensen zoals jullie zijn. Af en toe is dat gewoon keihard nodig.
Oh, en DE, je schoonzus is lekker bezig toch? Komt allemaal wel goed toch?
Best Goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Persoonlijk heb ik meer met MJ, maar ja.
Prince is best goed. Maar zijn laatste releases zijn niet echt mijn straatje. Vind het niet zo. Persoonlijk ken ik beter funk artiesten. Had niet zo van z'n pad af moeten gaan.
Vind jij zijn nieuwe werk wel goed dan?
Mijn muziek scala bevat eiegnlijk alles.Daarom puitl mijn cd kast ook uit. No Mercy staat naast Sepeltura en Aretha Franklin. Daarnaast staan Das EFX, Beef en Mozart en dan staat daaronder weer Aphrodite, Neophyte en Thelonius Monk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:32 schreef DarkElf het volgende:
Prince, vind alleen wat oude dingen van hem leuk. Net als bij MJ trouwens.
Maar goed ik zat ook aan een hele andere muziekkant altijd: The doors, the mission, levellers enzo
En nu houd ik erg van smooth Jazz, MPB (Musica Popular Brasileira) en Bossa Nova bijvoorbeeld.
Ik heb ooit nog Musicology gekocht, maar dat vond ik grauwe middelmaat. Raspberry Baret is wel een van mijn favo douche kneiters!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef Bluezz het volgende:
The rainbow childeren bedoel ik trouwens
En er zijn nummers die ik niks vind, en dat zijn nou juist de nummers die iedereen kent
Goed bezig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef Den_Haag het volgende:
Lein
Ook andere tentamencijfer terug. Ook voor het andere vak (derivatenhandel) een 8![]()
Oh maar begrijp me niet verkeerd, ik hou van alles wat tussen Ramses Shaffy en Nirvana inzit hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn muziek scala bevat eiegnlijk alles.Daarom puitl mijn cd kast ook uit. No Mercy staat naast Sepeltura en Aretha Franklin. Daarnaast staan Das EFX, Beef en Mozart en dan staat daaronder weer Aphrodite, Neophyte en Thelonius Monk.
Eh ja, hij is ook pas 3 keer weggeweest dit jaar zoals je weetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]ben er ook heel blij mee, had veel slechter verwacht
Mr nog in het land?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef Den_Haag het volgende:
Lein
Ook andere tentamencijfer terug. Ook voor het andere vak (derivatenhandel) een 8![]()
Zoiets hebben wij ook dus de mr heeft ooit een xbox omgebouwd tot mediastation en daar staat énorm veel muziek op in alle soorten en stijlen die je je kan bedenken (Van Klassiek tot Guns and roses, van Kate Bush tot eminem, van lounge to Tori Amosquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mijn muziek scala bevat eiegnlijk alles.Daarom puitl mijn cd kast ook uit. No Mercy staat naast Sepeltura en Aretha Franklin. Daarnaast staan Das EFX, Beef en Mozart en dan staat daaronder weer Aphrodite, Neophyte en Thelonius Monk.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
Mijn mp3collectie bevat eigenlijk ook van alles en nogwat. Enige muziek waar ik echt niet tegen kan is onnozel gerap en nutteloze R&B trutten.
Onnozel gerap. Zo makkelijk om iets dat niet jou smaak is als onnozel te beschrijven. Natuurlijk zijn er slechte artiesten, maar dat is in elk genre. Soms zijn het echte woordartiesten met een duidelijke mening.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
Mijn mp3collectie bevat eigenlijk ook van alles en nogwat. Enige muziek waar ik echt niet tegen kan is onnozel gerap en nutteloze R&B trutten.
Volgens mij niet nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Huu er zit hier buiten een krolse poes te janken. Maar het is te warm om de deur dicht te doen.Stomme poes. En onverantwoorde eigenaren die een krolse ongesteriliseerde poes naar buiten schoppen.
Gesteriliseerde poezen worden niet krols, toch?
Ik had het over onnozel gerapquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Onnozel gerap. Zo makkelijk om iets dat niet jou smaak is als onnozel te beschrijven. Natuurlijk zijn er slechte artiesten, maar dat is in elk genre. Soms zijn het echte woordartiesten met een duidelijke mening.
Luister bijvoorbeeld maar eens naar Palestina van Castro
Als ie niet buiten komt hoeft t in principe niet. Maar het kost ook geld hehquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens mij niet nee.
Ik snap sowieso niet waarom je je huisdier niet zou steriliseren?
Of van die fijne oversexte R&B/rap-meuk waar Evy nogal weg van isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het over onnozel gerap. Niet al het rap is onnozel. Maar vooral gangsta-rap met van die vreselijke beats erbij. Daar kan ik echt niet tegen.
Evy heeft wat dat betreft wel een voortreffelijke smaak jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
Of van die fijne oversexte R&B/rap-meuk waar Evy nogal weg van is
Ik bouw inmiddels gewoon mijn eigen playlists volgens het schema van Evyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of van die fijne oversexte R&B/rap-meuk waar Evy nogal weg van is
Nou idd, krijg je ineens mariah carey .. das schrikkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Evy heeft wat dat betreft wel een voortreffelijke smaak ja
Brrr ja inderdaad. Maar meestal zit er wel een lekkere beat onder, waar je wel goed op kan lopen vind ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:59 schreef DarkElf het volgende:
Nou idd, krijg je ineens mariah carey .. das schrikken
Dat wel, alleen merk ik dat ik t mij soms te traag gaat (en das juist goed natuurlijk anders ga ik veel te hard en haal ik t niet). met het ritme van de muziek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brrr ja inderdaad. Maar meestal zit er wel een lekkere beat onder, waar je wel goed op kan lopen vind ik.
Bloodhound Gang kwam anders precies op het juiste moment.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Evy heeft wat dat betreft wel een voortreffelijke smaak ja
Wat denk je zelf?quote:
wel wat straks maar niet keistrak om de onderbenen.. (tot halverwege de kuit is ie..)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, ik denk dat ik het wel kan radenHeb je echt een tight, of gewoon een wat wijdere sportbroek?
Zit strakker idd en het is lekkerdere stof die sneller droogt, das wel fijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, die is wel wat langer dan de mijne. Zit wel fijn, zo'n iets strakkere broek, vind ik!
Nog een kilo of 5, en dan ga ik in zo'n uberkort broekje rennen. Maar dan is het vast al winter
ik zweet alleen op mijn rug, mijn hoofd wordt alleen maar knalroodquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
Met muts of handschoenen rennen is echt niets voor mij, ik ben een enorme zweterd hoor, als ik renMaargoed, als de zomer over is, ga ik weer minder lopen en meer spinnen, denk ik.
dank jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
D_H wat heerlijk dat je zo voorspelbaar bent!Echt cute
Kom je weer bij ons in de (relatieve) kou zitten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
dank je
zo op de taxi naar de luchthaven
Yep. zal wel 10 graden kouder zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kom je weer bij ons in de (relatieve) kou zitten?
oh dat snap ik wel ja. Toen ik in maart liep was het eens 2 graden (om zes uur in de ochtendquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
In de winter als het vroor ging ik hardlopen met zo´n dunne pashmina sjaal voor m´n gezicht, omdat de koude lucht zeer deed aan m´n longen en luchtpijpIt is a sad tale
quote:
Ja, jeetjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef DarkElf het volgende:
zei net al tegen de mr; zo kom je bijna 17 jaar na het overlijden van je vader achter nog een reden dat je hem mist; hij kon namelijk prima SpaansDat was goed oefenen geweest samen
daar was ik pas nog op Ko samuiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees net dat er in Thailand een noodlanding is gemaakt
oh is het het downloaden enigzins waard of is het echt te verschrikkelijk?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef Bluezz het volgende:
ik zit Brüno te kijkenHet is echt verschrikkelijk
Ali G vond ik wel grappig. Borat nooit gezien, maar ik zie ook maar vier films per jaar ofzo. Thuis heb ik er nooit de aandacht voor en verder ben ik maar 1 of 2x per jaar in de bios te vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh is het het downloaden enigzins waard of is het echt te verschrikkelijk?
Ali g en borat vond ik geen moer aan...
ja dat zal wel met zo een figuur idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Een hele film is gewoon niet leuk, teveel. Hij had het beter bij korte stukjes op tv kunnen houden.
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Krijgen jullie ook altijd zo'n honger als je brak bent? Ik heb al mijn brood al op....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
En ben je al een hondenmenschquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:33 schreef borisz het volgende:
Het wordt heet vandaag. Of dat is het al.
De logeerhond net uitgelaten en die hond is direct 'out' voor de rest van de morgen.
Nopequote:
je hebt geeneens een CV toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
middag even lekker thuis. wachten op de cv-monteur. geen warmwater is best vervelend.
"we zijn er tussen 1 en 6"
zet een paar volle emmers in de zon, who needs cv?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
middag even lekker thuis. wachten op de cv-monteur. geen warmwater is best vervelend.
"we zijn er tussen 1 en 6"
Nope. Helemaal niks.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:54 schreef Den_Haag het volgende:
geiser dan
jeetje, zelfs geen klein rateltje?
Mooi, dan hoef je je daar geen zorgen over te makenquote:
Over dat sjouwen in de hitte, dat weegt dan een ton he.quote:
Gatverquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:22 schreef freecell het volgende:
En voor wie het niet meegekregen heeft een crosspost:
(MvM is moeders voor moeders, daar zamelen zwangere vrouwen urine voor in)
Freecell situatie alert! (Ik zal de domme dingen des Freecells wel even vetdrukken)
Vrienden van ons hebben een vakantiehuisje aan een meer hier vlakbij.
Ik zou daar met mijn vriendin en met L. een middagje gaan uithangen, daar eten en dan naar huis.
Dus wij met mijn barreltje die kant op, MvM kratten ook in barreltje, vastgebouwd met een krat spullen die zij nog naar het huisje moest brengen, want ik kwam onderweg toch langs het MvM afleverpunt.
Ze konden namelijk niet achterin, want daar lag nog een buggy en ik was te lui om die er uit te halen
kom ik daar, pak de kratten op, loop naar de container, kijk er in. Oja, alle andere kratten hebben labeltjes, ben ik vergetenNuja, dan vanavond maar even wegbrengen!
Kratten (à 12 KG per stuk) weer terug naar de auto sjouwen en op naar het meer!
Bij meer uit auto stappen, op de rem, goed parkeren, alles en iedereen er uit behalve de kratten, deuren dicht gooien.....
Autosleutel zit er nog in
Dus.... Wij gewoon lekker aan het meer gehangen. Man van vriendin komt daar ook eten, die heeft een grote auto, dus na het eten levert hij mij met L. thuis af, zodat ik L. kan voeden en op bed kan leggen. Vriendin en man gaan met reservesleutel terug en halen mijn autootje
Maar de MvM kratten staan natuurlijk niet meer ingebouwd tussen de andere zooi, maar ik vergeet dat aan de vriend te melden.
Auto wordt thuisgebracht, we drinken nog een kopje thee, ze gaan weeren TARA komt een half uurtje later ook thuis!
En ik ga even labeltjes pakken en de kratten wegbrengen. Spring zonder te kijken in de auto .
Kom ik bij het punt...één krat omgevallen op de achterbank...
Dat was nog niet zo erg geweest als er in net dát krat niet één fles bij was die scheef dichtgedraaid zat en dat krat blijkbar al een tijdje op z'n kant lag.![]()
Ulk
oi niet zo lachen muts, mensen gebruiken het schijnbaar tegen pieslucht van huisdieren op tapijtquote:
De vraag is: is het ook goed voor je bank?quote:
*pets*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
'dit soort geuren'Jeetje, wat een druif ben jij
Hmm, misschien moet ik dan nog maar even niet gaan zwemmenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:30 schreef DarkElf het volgende:
Yep, fantastisch he?
Vorige week hier ook een gaatje gevuld, half negen verdoofd, half een deed alles het weer
ik was druk bezig metquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik gok dat D_H nu aan het googlen is om uit te vinden wat MvM is en waarom je speciale reiniger nodig hebt
Je zou idd verwachten dat het opvangen en alles al verleden tijd zou zijn..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
Het verbaast me wel dat er nog altijd geen synthetische variant is gemaakt van dat hormoon! Volgens mij deed mijn moeder al mee aan MvM
overdrijven is ook iets, alsof er nooit eens iets uit jou looptquote:
mijn moeder ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
Het verbaast me wel dat er nog altijd geen synthetische variant is gemaakt van dat hormoon! Volgens mij deed mijn moeder al mee aan MvM
Joh, wees blij dat t Freecell's rammelbak was, en niet de handgestikte kalfslederen bekleding van je pooierbakkiequote:
OMG....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende iemand die had een hand met opgestoken middelvinger als tattoo in zijn halsop normale grootte dus.
Bij 'representatieve functies' (wat een loze kreet is datquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
OMG....
Over werk en tatoeages. Denk dat het wel mee valt. Topfuncties zal lastig worden, maar daaronder moet het geen probleem zijn. Bij creatieve beroepen is het sowieso geen probleem.
Ik loop al jaren te twijfelen. Gelukkig ben ik nog niet iets tegen gekomen wat ik echt cool vind. Hoewel twee kennisen van mij hebben allebei "Kamaratski" op de zijkant van hun voet staan. Ze wilden de meest pijnlijke plek om hun vriendschap te bevestigen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij 'representatieve functies' (wat een loze kreet is dat) zal het toch eerder in je nadeel dan in je voordeel werken.
Nou ja. Ik heb er geen, en dat wou ik ook maar zo houden. Gezien mijn eigen wispelturigheid is de kans dat ik er spijt van zou krijgen bijna 100%
Bestaat er eigenlijk zoiets als copyright voor tattoos? dat je bijvoorbeeld bepaalde kunst niet als tattoo mag nemen?
Griezelig?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind dat een tamelijk griezelige gedachte, dat je je vriendschap met zoiets moet bevestigenNou ja, ik moet er sws niet aan denken om iets te laten tatoeren
Dit is toch wel iets haalbaarder.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
Maar waarom dan zoiets? Ga dan de Mount Everest beklimmen ofzo, om je vriendschap te bevestigen
True. Maar ik vind het idee van 'we doen iets pijnlijks zodat iedereen kan zien dat we het echt menen' redelijk geschift.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dit is toch wel iets haalbaarder.
Cameltoe alert!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk oppassen geblazen!
[ afbeelding ]
Ik vind dat mensen die zichzelf zo toetakelen niet helemaal fris zijn in hun hoofd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:09 schreef golfer het volgende:
Zou dit, qua representativiteit, er nog doorkomen op ons werk?
[ afbeelding ]
ik vind dat zulke mensen tegen zichzelf beschermd moeten wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die zichzelf zo toetakelen niet helemaal fris zijn in hun hoofd.
Het is toch eigenlijk een vorm van automutilatie? Je mismaakt jezelf volledig op deze manier.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:30 schreef DarkElf het volgende:
ik vind dat zulke mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden
Ik kan het ook niet eens mooi vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is toch eigenlijk een vorm van automutilatie? Je mismaakt jezelf volledig op deze manier.
ja dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk een vorm van automutilatie? Je mismaakt jezelf volledig op deze manier.
Ik ook, al een tijdje, raar gezicht hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik heb witte afdrukken van mn birkies op de bovenkant van mn voeten
Ik heb expres mijn teenslippers aan in de zon.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik heb witte afdrukken van mn birkies op de bovenkant van mn voeten
Ik vind die van jou mooi Bluezz! Ik heb een driehoek op mijn bovenarm, met een soort knoop erin, keltisch.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Mijn poes vind eigenlijk iedereen ook wel ókWat heb jij krak?
Ik zou graag meegaan maar ik kan niet. En doe alleen pootjebaden in zee of meer, das ENG! Met enge drabbige dingen aan je voeten...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:17 schreef MissHobje het volgende:
Ola
Pff nog 1 nachtdienst, ben wel beetje gaar zo met dit weer zeg, slaap je wel verrot ehhe.
Morgen na de nachtdienst ff in mijn oude kamer ( die ik nog deze maand heb) paar uurtjes slapen en dan ff paar uurtjes naar het strand, nog liefhebbers??![]()
Ff lekker een duik in die lekkere vieze gore hollandse zee
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:17 schreef MissHobje het volgende:
Ola
Pff nog 1 nachtdienst, ben wel beetje gaar zo met dit weer zeg, slaap je wel verrot ehhe.
Morgen na de nachtdienst ff in mijn oude kamer ( die ik nog deze maand heb) paar uurtjes slapen en dan ff paar uurtjes naar het strand, nog liefhebbers??![]()
Ff lekker een duik in die lekkere vieze gore hollandse zee
psssssssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar eigenlijk was het meer een WIE GAAT ER MEE NAAR HET STRAND melding![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Ik ben al wel in alphen, ga denk naar scheveningen terug kun je mee rijdenquote:
Thanksquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hobje, dat is leuk voor je, zegBen blij voor je!
En ik wil wel mee naar het strand (de zee is helemaal niet zo vies, rare), maar ik moet werken
BTW Bloes, ik hoop niet dat je de tirade over tattoos persoonlijk hebt opgevat. Ik vind de jouwe best leuk, voor een tattoo![]()
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Bloes, ik hoop niet dat je de tirade over tattoos persoonlijk hebt opgevat. Ik vind de jouwe best leuk, voor een tattoo![]()
Dan wens ik je nu trustequote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja nog heeeel eventjes. Tot half 3, woodstock op de belg kijken![]()
Ga je op het strand slapenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:45 schreef MissHobje het volgende:
Bijna klaar
nog minder dan 2 uur hier!!!! en dan op naar het strand met Me-Mo
Mja, maar dat is nog best een eind rijden en het is echt alleen maar dijk. Je kan en mag daar de zee niet in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:18 schreef Den_Haag het volgende:
FC, iets ten noorden van je is er toch ook een kust?
morguh!
Ik zou eerst maandag naar de tandarts gaan, maar ik heb geruild met mijn broertje dus ga ik aankomende maandag. Ik wist dat er wat tandsteen eruit moest dus had ik al deze afspraak ook gemaakt. Het was geen probleem om eerst de tandsteen te laten verwijderen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef Bluezz het volgende:
G'mogge
Mondhygiënist, al jaren niet meer geweestIn Utrecht moest ik er altijd langs ná tandartscontrole. Poeren en pieren tussen de kieren.
Maar de tandarts hier in B'daal doet het allemaal zelf tijdens de controle
Te koude airco is niet lekker nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik werk vandaag thuisGenoeg te doen. De airco op mijn werk staat meestal ook op flink koud, we zitten eigenlijk altijd met de ramen open.
Waar ga je heen vanmiddag, DE? Ziekenhuis?
Nouja, vlakbij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:13 schreef ColdFeet het volgende:
En Freecell, jij moet niet miepen; je woont nota bene vlak bij de WaddenOp Schiermonnikoog heb je een prachtig strand
oh dat het aan het weer licht is duidelijk maar daarvoor hield ik het ook al geregeld meer vast (oa door lithium, en daar kwamen de nieren bij. Lithium is weggevallen nu en het is minder maar zeker nog niet zoals het hoort)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Vocht vasthouden is beroerdOppassen met knie&hardlopen, dan! Maar het kan ook aan het weer liggen, natuurllijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |