Ah zo!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Dude! Ben je mal! 'We' stofzuigen ongeveer twee keer per week, maar ik doe het nooit
Zorg nou maar dat je straks de echte boot niet mist, nu je de echte huwelijksboot al hebt gevonden.quote:
Test gelukt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
Zo, even een testje vanaf m'n PDA'tje om te zien of we vanuit de Highlands ook nog een beetje kunnen Internetten.Whiskeystokerijtje Googelen enzo.
We vertrekken morgen om een uur of 13. We moeten miniimaal 1,5 uur voor vertrek inchecken op de boot, dus volgens mij moet dat allemaal lukken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je straks de echte boot niet mist, nu je de echte huwelijksboot al hebt gevonden.
Wat een wonder der techniek!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
Zo, even een testje vanaf m'n PDA'tje om te zien of we vanuit de Highlands ook nog een beetje kunnen Internetten.Whiskeystokerijtje Googelen enzo.
Hoezo speciaal nu voor de politie, Isa?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi. Nachtdienst.
En evenvoor de Nederlandse politie.
Hopenlijk gaat het met alle katten goed/beter/vooruit.
Heb hier al genoeg gedaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, fijne vakantie
Borisz, je bent van harte welkom! Gisteren was het schoon, maar twee kerels en een auto vol kampeerspullen later...![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:27 schreef MissHobje het volgende:
Heb mezelf verwend met een tomaten kaas tostie in de pan gebakken
En een aarbei, sinaasappel, banaan en beetje appel smoothiedem vet lekker enne zo kom ik wel aan de vitamientjes.
Precies enne het kost je amper tijd om het te maken, je geniet er ook nog eens meer van èn het is veel gezonderquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:31 schreef borisz het volgende:
[..].
Laatste weken gaan hier kilos aardbeien doorheen voor Verse aardbeienmelk. Zit tenminste niet zo veel troep in als je in de winkel koopt
.
ja das wel warmquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:53 schreef MissHobje het volgende:
D_E 30 graden geven ze op en het weekend weer wat koeler.
Heh lekker, 37 gradenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:54 schreef Den_Haag het volgende:
Het is 37 graden ongeveer hier in Roemenievoor de poezel van MeMo
Gezocht : Te Bloemendaal, een hulp in de huishoudingquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef borisz het volgende:
Heb hier al genoeg gedaan.
Plee is weer schoon, poes kan weer netjes op dr bak zitten. Huiskamer, keuken en trap gezogen. Ook de boel flink afgestoft.. Het is mooi geweest, lekker van het mooie weer genieten zo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en 1 cijfer terug van Nyenrode. een 8 voor Supply chain management![]()
klote-ige aan zulke bloedwaardes is dat zij zich echt goed voelt en ready is zeg maar... en dan gaat t niet door, een hele weekquote:
en da's mooi klotequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja iets anders, over mijn schoonzusje, de chemo van vandaag ging niet doorbloedwaardes niet goed genoeg, wordt een week uitgesteld
Jeetje Mo, dat is wel een beetje ongepast heh, in de context van wat DE vertelt...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
gelandt...
dat zou ik ook eng vinden
\quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje Mo, dat is wel een beetje ongepast heh, in de context van wat DE vertelt...
Moggeh allemaalIk vertrek zo om aan de scriptie te werken, het is hard nodig. Hard werken
Mo! Dat hoefde nou ook weer niet! Je bent écht reuze welkom hier, en ik vind je echt een toffe chick! Ik vroeg me alleen hardop af of je doorhad dat het niet bijzonder sympathiek overkwam... Oh hell ik bel je gewoon om het uit te leggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
never mind![]()
post ge-edit 'n allik ga weer!
Ik had dezelfde gedachte hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Mo! Dat hoefde nou ook weer niet! Je bent écht reuze welkom hier, en ik vind je echt een toffe chick! Ik vroeg me alleen hardop af of je doorhad dat het niet bijzonder sympathiek overkwam... Oh hell ik bel je gewoon om het uit te leggen
Is het ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:07 schreef DarkElf het volgende:
alles tegelijk is ook wel veel denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind t zó fijn dat er iets als FOK bestaat en dat daar leuke mensen zoals jullie zijn. Af en toe is dat gewoon keihard nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:17 schreef DarkElf het volgende:
snap ik, gewoon je best doen en niet teveel van jezelf verlangen buiten de dingen die écht moeten zal heus al schelen
Persoonlijk heb ik meer met MJ, maar ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gedachte hoor
En ik zit hier met kippevelHeb het hele concert van Prince van afgelopen juli in Montreux binnen
![]()
GEWELDIG![]()
Maar ja, je houdt van hem of je haat hem he![]()
golfer cánt stand him
Lein, je kan ook maar 1 ding tegelijk heElke 3 maanden 1 ding
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t zó fijn dat er iets als FOK bestaat en dat daar leuke mensen zoals jullie zijn. Af en toe is dat gewoon keihard nodig.
Oh, en DE, je schoonzus is lekker bezig toch? Komt allemaal wel goed toch?
Best Goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Persoonlijk heb ik meer met MJ, maar ja.
Prince is best goed. Maar zijn laatste releases zijn niet echt mijn straatje. Vind het niet zo. Persoonlijk ken ik beter funk artiesten. Had niet zo van z'n pad af moeten gaan.
Vind jij zijn nieuwe werk wel goed dan?
Mijn muziek scala bevat eiegnlijk alles.Daarom puitl mijn cd kast ook uit. No Mercy staat naast Sepeltura en Aretha Franklin. Daarnaast staan Das EFX, Beef en Mozart en dan staat daaronder weer Aphrodite, Neophyte en Thelonius Monk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:32 schreef DarkElf het volgende:
Prince, vind alleen wat oude dingen van hem leuk. Net als bij MJ trouwens.
Maar goed ik zat ook aan een hele andere muziekkant altijd: The doors, the mission, levellers enzo
En nu houd ik erg van smooth Jazz, MPB (Musica Popular Brasileira) en Bossa Nova bijvoorbeeld.
Ik heb ooit nog Musicology gekocht, maar dat vond ik grauwe middelmaat. Raspberry Baret is wel een van mijn favo douche kneiters!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef Bluezz het volgende:
The rainbow childeren bedoel ik trouwens
En er zijn nummers die ik niks vind, en dat zijn nou juist de nummers die iedereen kent
Goed bezig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef Den_Haag het volgende:
Lein
Ook andere tentamencijfer terug. Ook voor het andere vak (derivatenhandel) een 8![]()
Oh maar begrijp me niet verkeerd, ik hou van alles wat tussen Ramses Shaffy en Nirvana inzit hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn muziek scala bevat eiegnlijk alles.Daarom puitl mijn cd kast ook uit. No Mercy staat naast Sepeltura en Aretha Franklin. Daarnaast staan Das EFX, Beef en Mozart en dan staat daaronder weer Aphrodite, Neophyte en Thelonius Monk.
Eh ja, hij is ook pas 3 keer weggeweest dit jaar zoals je weetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]ben er ook heel blij mee, had veel slechter verwacht
Mr nog in het land?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef Den_Haag het volgende:
Lein
Ook andere tentamencijfer terug. Ook voor het andere vak (derivatenhandel) een 8![]()
Zoiets hebben wij ook dus de mr heeft ooit een xbox omgebouwd tot mediastation en daar staat énorm veel muziek op in alle soorten en stijlen die je je kan bedenken (Van Klassiek tot Guns and roses, van Kate Bush tot eminem, van lounge to Tori Amosquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mijn muziek scala bevat eiegnlijk alles.Daarom puitl mijn cd kast ook uit. No Mercy staat naast Sepeltura en Aretha Franklin. Daarnaast staan Das EFX, Beef en Mozart en dan staat daaronder weer Aphrodite, Neophyte en Thelonius Monk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |