Ze hebben het niet opgestuurd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:33 schreef Woep het volgende:
Heeft er iemand een idee hoe het komt dat dit zo lang duurt of waarom ik helemaal niks ontvang?
Geen idee waarom het zo lang duurt maar er komen al kosten bij als de prijs van je pakje boven de 22 euro is. Je betaald enkel de Douane kosten niet. WEL de import tax. Boven de 150 euro betaal je zowel Douane kosten als Import tax.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:33 schreef Woep het volgende:
Nu zag ik op de website van de douna dat er boven de 150 pas bepaalde kosten bij komen terwijl mijn order daar nog ver onder zat...
Heeft er iemand een idee hoe het komt dat dit zo lang duurt of waarom ik helemaal niks ontvang?
Tussen de 22 en 150 euro wordt wel belasting gerekend, alleen geen douanerechten. Douane zal overigens niet weten waar je pakje is. Daarvoor moet je terecht bij het postbedrijf. Dus bij cafepress navragen of ze een verzendnummer en bedrijf kunnen noemen, dan kan je nagaan waar je pakje is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:33 schreef Woep het volgende:
Had dus een ongeveer 2 maanden geleden wat tshirts besteld bij http://www.cafepress.com.
Nu zou de levertijd ongeveer 1 maandje zijn, na iets langer dan een maand had ik een mailtje gestuurd waar mn order blijft en deze zou kosteloos opnieuw gestuurd worden.. afijn mooi dacht ik.. adres opnieuw opgegeven en nieuwe order was weer onderweg.
Ondertussen zijn we weer 1,5 maand verder en heb ik nog niks ontvangen.. zowel de 1e als 2de order niet. Weer mailen met cafepress en volgens hun zou ik ff moeten informeren bij de 'local customs authorities'...
Nu zag ik op de website van de douna dat er boven de 150 pas bepaalde kosten bij komen terwijl mijn order daar nog ver onder zat...
Je bent opgelicht vriend. Normaal duurt het niet langer dan 10 dagen voordat je je spullen thuis hebt, en je moet altijd een track and trace nummer vragen zodat je je pakketje kan volgen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:00 schreef Woep het volgende:
Vind het sowieso beetje raar ik daar uiteindelijk helemaal niks van hoor mocht dit echt zo zijn..
Niks geen postbode of briefje dat ik mn pakketje op kan halen op t postburo ofzo.
Overigens heeft mijn broertje ook al diverse keren wat uit amerika besteld en dit soort praktijken nooit gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |