Waarom maakte je in godsnaam een deel twee aan?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Over het bedrijf waar je werkt.
omdat fietspompquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Waarom maakte je in godsnaam een deel twee aan?
Wehehe jij laat je naaien door Asitoquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:57 schreef Seam het volgende:
TS werkt bij asito
Wat een pruts schoonmaakbedrijf!__!! Afgelopen week nog een van hun verprutste klussen moeten opknappen.
Mijn baas zul je bedoelen en we hebben er wel grof geld aan verdiendquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wehehe jij laat je naaien door Asito![]()
![]()
Je bent schoonmaker?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijn baas zul je bedoelen en we hebben er wel grof geld aan verdiend
Ja, een van mijn bijbaantjes inderdaad.quote:
Ik niet nee. Jullie hebben vandaag blijkbaar allemaal een off-day.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja, een van mijn bijbaantjes inderdaad.
Jij niet dus? Waarom dan de klacht?
Enige vrije dag inderdaad, ik werk 6 dagen in de week in de vakantie. Afgelopen 3 weken bijna 190 uur gemaaktquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik niet nee. Jullie hebben vandaag blijkbaar allemaal een off-day.
En dat was nodig omdat ... ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Enige vrije dag inderdaad, ik werk 6 dagen in de week in de vakantie. Afgelopen 3 weken bijna 190 uur gemaakt
Ik geld nodig heb voor het komende jaar als student en de vakantie volgende weekquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En dat was nodig omdat ... ?
Oké. En dat is gelukt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik geld nodig heb voor het komende jaar als student en de vakantie volgende week
Heb wel genoeg geld verdiend voor de vakantie, maar ik denk dat de rest alweer binnen 1 maand op daarnaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |