Da's vrij positief danquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef ethiraseth het volgende:
Eens worden die hem zat en/of bieden de reguliere partijen acceptabele oplossingen voor het merendeel van zijn aanhang.
Ik zie eerder dat Wilders de oorspronkelijke SP-ideeën uitspreekt. Van zijn neoliberale puntenplan toen hij de VVD uitstapte is weinig meer over.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:27 schreef badwurm het volgende:
Iets wat hij toch al doet, Wilders' ideeën worden nu zelfs door GL uitgesproken.
Nee, wat mij betreft moet hij nu doorpakken ook. Anders zitten we weer vier jaar met een kabinet van linksche leugenaars opgescheept en blijft de immigratie gewoon doorgaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies
Het prospectus van een Wilders als premier lijkt me naderend tot onmogelijk.
Dat verwacht ik idd ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik zie eerder dat Wilders de oorspronkelijke SP-ideeën uitspreekt. Van zijn neoliberale puntenplan toen hij de VVD uitstapte is weinig meer over.
Dat heeft'ie toch ook al gedaan? Pro-ontslag bescherming, en nogzoiets, de PVV werd iig behoorlijk gefried en er op gewezen dat de gedane uitspraken nogal haaks staan op dat bij elkaar geschraapte zooitje neocon punten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik zie eerder dat Wilders de oorspronkelijke SP-ideeën uitspreekt. Van zijn neoliberale puntenplan toen hij de VVD uitstapte is weinig meer over.
Als'ie z'n punten daadwerkelijk belangrijker vind dan zichzelf, probeert'ie niet eens premier te worden als'ie de grootste is, maar laat'ie iemand anders het uithang bord worden. Hij is nogal controversieel, en je kunt niet doen alsof'ie daar zelf geen hand in heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft moet hij nu doorpakken ook.
Ik was geen voorstander van Pim, decadente eikel imho, maar ik heb in mijn jeugd dan ook veel flamboyante flikkers gekend .. maar op een punt had hij zeker wel gelijk, wat binnen is is binnen en het gezeur daarover moet eindelijk eens afgelopen zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's vrij positief dan
De politiek die al 20 jaar faalt met het geven van adequate antwoorden mbt excessen qua migratie gaat binnen 5 jaar het licht zien?
Nee, nadat ze wakker geschud werden door PF, duurde het ook niet lang totdat de multiculti bomen weer tot de hemel groeide.
Dat zou wel een optie zijn, iemand anders premier.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als'ie z'n punten daadwerkelijk belangrijker vind dan zichzelf, probeert'ie niet eens premier te worden als'ie de grootste is, maar laat'ie iemand anders het uithang bord worden. Hij is nogal controversieel, en je kunt niet doen alsof'ie daar zelf geen hand in heeft.
Wel wel..............quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:34 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Veel Wilders stemmers liggen gedurende de zomermaanden met hun blote pokkel aan de goedkope kusten van het Islamitische Turkije (wel de lusten maar niet de lasten).
Ik denk dat de peilingen na de vakanties wel weer andere cijfers laten zien.
Wel onze allochtonen knuffelaars de PVDA staan volgens Maurice de Hond op vijftien ( 15 ) zetels.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:14 schreef Picchia het volgende:
Jep. En als de PvdA boven de 9 zetels uitkomt is dat voor hen ook een overwinning.
15 te veelquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:17 schreef detlevico het volgende:
[..]
Wel onze allochtonen knuffelaars de PVDA staan volgens Maurice de Hond op vijftien ( 15 ) zetels.
Ach, voor een groep mensen zal alleen massa-deportatie genoeg zijn. Naar die mensen moet dan ook niet geluisterd worden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's vrij positief dan
De politiek die al 20 jaar faalt met het geven van adequate antwoorden mbt excessen qua migratie gaat binnen 5 jaar het licht zien?
Nee, nadat ze wakker geschud werden door PF, duurde het ook niet lang totdat de multiculti bomen weer tot de hemel groeide.
je moet nog veel leren om tot de top van de rechtse posters te komen, dat blijkt wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:44 schreef jkdjjsop het volgende:
Massa-deportatie is inderdaad de bom.
Zoals er weer een andere groep is die tegen de klippen op volhoud dat er hoegenaamd geen problemen zijn?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach, voor een groep mensen zal alleen massa-deportatie genoeg zijn. Naar die mensen moet dan ook niet geluisterd worden.
Precies, want feitelijk hebben we het over massa-repatriaties!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je moet nog veel leren om tot de top van de rechtse posters te komen, dat blijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |