'Ik heb wel aangebeld hoor.' EN dan ligt ie drie huizen verderopquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef alors het volgende:
Zo laat komt ie hier nooit. Ik heb em nog nooit na half 5 gezien hier, dus ik denk dat ie me weer is vergeten![]()
Nog 7 minuten op mijn klok.. Of hij is vast zijn haren aan het doen voordat hij bij jou aanbeltquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef alors het volgende:
Zo laat komt ie hier nooit. Ik heb em nog nooit na half 5 gezien hier, dus ik denk dat ie me weer is vergeten![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Mijn tweede pakje is manco! Van de 3Met alleen maar H&M Home spulletjes.
Vanochtend trof ik de postbode met een pakje voor de buren.
Ik vroeg dus: "Je doet zeker ook een briefje in hun bus?"
HIj:"Maar natuurlijk, dat doe ik altijd"
Ik (lichtelijk gefrustreerd omdat hij zo loopt te liegen): "Maar jij brengt toch altijd de TNT-pakjes hier in deze wijk?" Hij: "Ja, ik werk hier al een jaar, hoezo?"
Ik: "Nou, ik moest gister mijn eigen pakje zelf opzoeken, omdat het ergens bij een buur geleverd was zonder briefje in de bus. Ik vond het gelukkig twee huizen verderop, maar ik was er niet zo blij mee eigenlijk"
Hij: *bloost en mompelt iets van sorry vergeten zal niet meer gebeuren*
MW? Waar staat dat voor?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:55 schreef alors het volgende:
(...). Pfieww, mijn MW koraalrode shortje is er
Matthew Williams.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:31 schreef Oserdare het volgende:
[..]
MW? Waar staat dat voor?Manwijf?
Elke keer als ik wil bestellen is er 1 artikel niet in mijn maat. Wacht ik tot de volgende dag, is een ander artikel er niet in mijn maat/kleur. Morgen maar weer proberen.
Even mailen naar de klantenservice, ik had het ook. maar bij mij hebben ze mn bestelling verwijderd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:59 schreef Oserdare het volgende:
Ongeldige rabat combinatieEn ik deed maar 1 code. Of hij ging per ongeluk twee keer
Kan ik weer opnieuw
![]()
Al 4 dingen zijn weer uitverkocht.
![]()
![]()
![]()
Er zijn maar weinig items waar ik echt verliefd op ben, mijn stijl is meer van het combineren van basics. Ik heb jarenlang alleen zwart gedragen met kistjes er bij dus voor mij is het al heel wat als ik een jeans met een H&M blousje en schoenen met hakjes combineer. Dat zal voor een ander vast gewoontjes en saai zijn maar voor mijn doen is het vrouwelijk en ik voel me niet op mn gemak in de creaties waar ik sommige medestudentes in zie rondparaderen, ook al kan ik ze wel heel mooi vinden bij een ander.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Vinden jullie de spulletjes in de online shop ook echt mooi?
Nee dat is een Trend short van Spring 2008.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef Oserdare het volgende:
Oh oja Matthew Williams![]()
Maar kun je dan evt. nog je bestelling annuleren? Of artikelen eruit halen?
[ afbeelding ] Dit shortje? Die is leuk* Oserdare voegt aan shoppingbag toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |