anders moet je hem niet kijken nee:Pquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef Chuck.Norris het volgende:
heulemaal geen slechte film![]()
(samen gekeken met een vriendin natuurlijk)
Blu-ray rips dan. dvd's kun je ook niet downloadenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, Full HD. Blu-rays kan je niet downloaden.
Helemaal gelijk, maar wel een totaal andere soort film verder.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef vogelkooi het volgende:
Let the right one in. Is een veel betere vampier film.
Je koopt ze of download een rip. Wat is je punt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, Full HD. Blu-rays kan je niet downloaden.
maar dan wel echte rips he, geen gecomprimeerde zooi.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:48 schreef Meddo het volgende:
[..]
Blu-ray rips dan. dvd's kun je ook niet downloaden
Een Blu-ray (disc) is een opslagmedium. Daarom kan je ze niet downloaden. Je download een Full HD film.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je koopt ze of download een rip. Wat is je punt?Een pc-spel kun je ook niet downloaden, maar wel de iso
.
Alsof schijfruimte zoveel kost. Ik prefereer wel altijd een .mkv boven een VIDEO_TS.quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:20 schreef OldJeller het volgende:
Zijn er mensen die hier alle films op DVD-rip of Blue-ray-rip downloaden?
Dat kost toch per film minimaal 4 GB? Wellicht voor de films die je echt fantastisch vindt een optie, maar anders... zonde, lijkt mij.
Nouja, dat ligt eraan hoeveel ruimte je hebt / ervoor over hebt. Maar het is toch aanzienlijk meer dan een .avi bestand.quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof schijfruimte zoveel kost. Ik prefereer wel altijd een .mkv boven een VIDEO_TS.
Na het kijken flikker je hem toch weer wegquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt eraan hoeveel ruimte je hebt / ervoor over hebt. Maar het is toch aanzienlijk meer dan een .avi bestand.
Jep, ik heb em al 2x gebrand voor meisjes van respectievelijk 15 en 16quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:32 schreef Cascade het volgende:
Twilight? Dat is toch zo'n vampier-tienermeisjes-sopfilm?
Wil je hem ook voor mij branden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jep, ik heb em al 2x gebrand voor meisjes van respectievelijk 15 en 16
er zijn mensen (dan kijk ik naar de persoon waar ik mijn data vandaan haal) die hebben gewoon 100 tera aan hdd aan de pc hangen.... (bij wijze van)quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:20 schreef OldJeller het volgende:
Zijn er mensen die hier alle films op DVD-rip of Blue-ray-rip downloaden?
Dat kost toch per film minimaal 4 GB? Wellicht voor de films die je echt fantastisch vindt een optie, maar anders... zonde, lijkt mij.
Eerst picquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wil je hem ook voor mij branden?
Een TB kost tegenwoordig 80 euro oid. Dat zijn zo'n 200 dvd's.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt eraan hoeveel ruimte je hebt / ervoor over hebt. Maar het is toch aanzienlijk meer dan een .avi bestand.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:15 schreef RickoKun het volgende:
TWILIGHT SPELLETJES CD'S![]()
![]()
BOHHH WEETJUHNOG, MET AL DIE MEGA KEKKE SPELLE ENZULKS?!>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |