Ja, het had zomaar een UVT-topic kunnen zijn.quote:
Ik moet nu al om hem lachenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:37 schreef Dragorius het volgende:
pak nog wat genetisch gemodificieerd vlees uit de schapen
Jij hebt al genoeg zilver geslikt: je bent al blauw geworden!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:37 schreef Dragorius het volgende:![]()
ToT geweldige OP!
En BNW'ers....zet uw hoedjes op, slik nog even wat zilver en controleer de fundering op nano-thermite...
En debunkers.... pak die professoren nog eens even bij de arm, pak nog wat genetisch gemodificieerd vlees uit de schappen en laat uw armen aan mij zien ter inenting.We gaan er met zijn allen wat van maken!
![]()
Maar ik word tenminste niet meer ziekquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg zilver geslikt: je bent al blauw geworden!
En dat blijft zo, aangezien wij van de Illuminati tenminste WEL groenten mogen eten die niet gemodicifeerd, bespoten en bestraald zijn!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar ik word tenminste niet meer ziek
Waarom verklap je nou alles wat we je in vertouwen hebben verteld?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat blijft zo, aangezien wij van de Illuminati tenminste WEL groenten mogen eten die niet gemodicifeerd, bespoten en bestraald zijn!
Shit shit shit shit.....dit is VOOR de schermen, ben weer eens aan het lekken hoor!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom verklap je nou alles wat we je in vertouwen hebben verteld?
TTD = Taste The Differencequote:Op zondag 2 augustus 2009 16:59 schreef Dragorius het volgende:
teamlead
De Heilige Drie-Eenheid is compleet
Heilige drie-eenheid? Tsss....da's een verwijzing naar de VIJAND van de Illuminati he!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:59 schreef Dragorius het volgende:
teamlead
De Heilige Drie-Eenheid is compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
de broeders van de kerk helpen ons anders prima om het gepeupel in bedwang te houdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Heilige drie-eenheid? Tsss....da's een verwijzing naar de VIJAND van de Illuminati he!
Da's ook weer waar ja!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
de broeders van de kerk helpen ons anders prima om het gepeupel in bedwang te houden
Duh, zonder goed is er geen kwaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook weer waar ja!
Dus de vijand van God heeft het geloof in God nodig?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:36 schreef ToT het volgende:
True, true.Maar wat is goed en wat is kwaad in dit geval?
Dan kom je niet in de Quote 500.000.000 hequote:
zoals ik al eerder aangaf, als ik daarvoor een kont moet likken van een rat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan kom je niet in de Quote 500.000.000 he
Dus geen kontlikken voor mij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef Exoteria het volgende:
[..]
zoals ik al eerder aangaf, als ik daarvoor een kont moet likken van een rat.
Geef mij dan mijn trots en het hiernamaals maar.
quote:
Nu sta je op mijn lijstjequote:Op zondag 2 augustus 2009 17:46 schreef Exoteria het volgende:
[..]
misschien... als je net zo stoer als ToT wordt.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nu sta je op mijn lijstje![]()
Dat betekent extra belastingen betalen, lekker puh![]()
Als je dit officiele welkomsttopic gewoon negeert en er niet in post, zakt het vanzelf naar beneden op de lijst van topics en verdwijnt het zo onder de radarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 04:06 schreef gesprekje het volgende:
Waardeloos, trap dit even terug onz in waar het hoort aub.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je dit officiele welkomsttopic gewoon negeert en er niet in post, zakt het vanzelf naar beneden op de lijst van topics en verdwijnt het zo onder de radar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |