Ik ben oom geworden !quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Alleen als je iets te melden hebt
vicky, week je eens los van het internet schatquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:55 schreef Vicky het volgende:
Wij staan bij het varend corso. Komen leuke boten voorbij.. en amber zit te genieten![]()
Ohh daar 'moeten' onze zonen naar kijken... nee ik keek het als kind vroeger en nu kijken mij heren het, zo leren ze ook nog wat Duits, wel handig met Christanquote:
hihi ik ben verslaafd aan mijn telefoonquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:40 schreef Belana het volgende:
[..]
vicky, week je eens los van het internet schat![]()
ja ik wilde Ponyo al een tijdje zien, een vriend van me had em in Japan al gekeken maar ik ben afhankelijk van ondertiteling enzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:32 schreef m@x het volgende:
Thanx HuupDenk dat jij Ponyo ook wel had weten te waarderen. Schijnt kwalitatief iets minder mooi te zijn dan zijn voorgangers maar hij was zo ontzettend lief. Kai heeft met open mond zitten genieten. Heb je nog meer van dat soort tips?
ja en dan MOET je er op klikken natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Bill_E het volgende:
OW dam.. Ik heb nu al spijt om in dit topic gepost te hebben! zweeft nu de komende dagen zeker door mijn AT heen?
oh maar als het voor jezelf is heb k er nog wel meerquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef m@x het volgende:
Hier hebben ze niet eens zulke grote ogen Livelink. Het is echt het proberen waard. Al vond ik er ook wel wat 'griezelige' stukjes inzitten. Kai had daar wat minder moeite mee. Het was gewoon een slechterik en die hoorde zo
Huup, ik heb je tips op mijn to do lijstje gezet. Het is nog niet eens zozeer voor Kai, maar vooral voor mezelfKai heeft hier al rijen dvd's staan waar hij op het moment niet naar omkijkt omdat hij liever speelt dan tv kijkt.
Nou hoorde ik toevallig gisteren van iemand met een i-phone, dat je er van alles mee kan, maar dat die voor bellen niet echt geschikt isquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:15 schreef Stout het volgende:
Ik heb geen eens internet op mijn mobiel....moet dat dan ?
Hij belt en ik kan gebeld worden, meer hoeft toch ook niet ?
*ja ik ben oud*
das best een uitdagingquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:29 schreef miss_sly het volgende:
Zou het lukken: een SC waarin het niet een keer over eten of snoepen gaat?
Wat is een vismijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe, Linda, tis dat je nog steeds aardig ver weg zit, anders had ik wel pannekoeken voor je gebakken hoor
maar snackbar is ook lekker hoorgister nog geweest, kibbeling-garnalenkroket en frietjes gegeten (okay okay was bij een vismijn)
Dat is hartstikke valsquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:42 schreef Saffier het volgende:
morgen rond vijven 2 sc's hebben is zeker valsspelen![]()
Hoe bevalt je gezinsleven zo met je mooie dochter? En hoe gaat het met jou?
Dank uquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:50 schreef _Bar_ het volgende:
waar ze vissen verkopen zodra ze die gevangen hebben.
vanaf daar verkopen ze aan bedrijven en particulieren
Oh, dat is lief! Maar ik blijf nog een week hier en ze heeft beloofd dat ik ze nog te goed hebquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe, Linda, tis dat je nog steeds aardig ver weg zit, anders had ik wel pannekoeken voor je gebakken hoor
maar snackbar is ook lekker hoorgister nog geweest, kibbeling-garnalenkroket en frietjes gegeten (okay okay was bij een vismijn)
Heerlijk in de lampen gehangen. Uitgeslapen,gegeten, koffie de hele week warm kunnen drinken, de alcohol koud gedronken, gesport enzo allemaal. Echt heerlijk. Heerlijk weer en weer heerlijk om bij mijn meissies te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:58 schreef Memmel het volgende:
Rocka, hoe vaak moeten we nou nog zeggen: niet lebberen zonder gebit. Niet iedereen vindt dat lekker heur.![]()
![]()
KPtje, welkom thuis, lekker in de lampen gehangen zonder kids?
Ik was in Zwitserland, Bij Aigle/Montreaux ( meer van Geneve) de bergen in!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:57 schreef Saffier het volgende:
Waar was je naartoe kapitein? En wat een heerlijke opmerking van je flens
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:09 schreef Saffier het volgende:
Wat een werk Evenstar!
Huup je hebt je schoonouders dus overleefd? Jammer van de comsumptie van je oma
klinkt leuk je wcquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
lol,
Ja ik hou er ook van, morgen nieuw serviesgoedje en besteksetje halen, en dan al die oude bij elkaargeraapte zooi ( en ook deel verleden ) weg. als er heeeeel veel man komen moeten ze het maar met plastic bordjes doen![]()
![]()
En als alles opgeruimd is ga ik de wc pimpen![]()
Ben er nog niet helemaal uit, maar denk op de 4 muren alle seizoenen een beetje en dan beetje de evolutie van insecten , snappu het nog? lekker druk en chaotisch maar ook fleurig ( denk ik ) voor Arwen, en dan de gang naar boven ook, maar die mag wat rustiger
ja nou ik dacht goh s leuk, voetbal enzo, je kan dr nie vroeg genoeg mee beginnen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:15 schreef Saffier het volgende:
Klagen over een fitnessball
Wel totaal onverantwoord van je dat je niet álles babyproof hebt hoor![]()
ja maar t voordeel daarvan is dat ze die geloof ik ook in muurstickers hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:26 schreef _evenstar_ het volgende:
zeg zie ik er soms uit als een meesterschildermoet ook weer niet te moeilijk worden
ik zag idd dat het de dood was..quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat is Death, van the Hogfather, van Terry pratchett waar ook me signature vandaan komt, leuke film
Daar ga je toch vroeg van bevallen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Is friemelen aan je tepels geen goed idee, Kim?
ik zou het niet weten... Ga je bevallen dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar ga je toch vroeg van bevallen?.
Oja, ik heb ook nergens zin inquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef Ca.ra het volgende:
wassen done
strijken done
sokken stoppen doe ik niet aan, kapotte sokken gaan hier de vuilnisbak in
aanslag uit de theepot schrobben heb ik niet
oven schoonmaken[s] vorige week tegelijk met de keuken gedaan
[s]plinten afstoffendie neem ik altijd mee tijdens het stofzuigen, wat zo ongeveer vanochtend nog was.
eeeeeh al genoeg saaie klusjes verzonnen zo Kim?
Ik hoop het niet. Daarom heb ik ook nooit meer aan mijn tepels durven friemelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik zou het niet weten... Ga je bevallen dan?
Ik zeg toch ook niet dat ik het zelf gedaan hebquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien helpt het beter om iemand anders aan je tepels te laten friemelen Bar... kun je meteen prostaglandingesen daarna.
De man werkt tot 02.00 uur vandaag. Ik denk niet dat ik dat ga redden tot ie thuis isquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien helpt het beter om iemand anders aan je tepels te laten friemelen Bar... kun je meteen prostaglandingesen daarna.
Hee Kim, dat is een idee! Prostaglandingesen!
Dan moet je het naaimachien lenen van TF, die kan kunstjes....quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De man werkt tot 02.00 uur vandaag. Ik denk niet dat ik dat ga redden tot ie thuis is.
Whoehahaha, ik leg mijn step-in vast klaarquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bwuhh 3 uur aan je tepels draaien voor 2 minuten prostaglandingessen![]()
Spuit ie ook dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Dan moet je het naaimachien lenen van TF, die kan kunstjes....
sorry hoor, die moest even
Hij naait hartjesquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:26 schreef _Bar_ het volgende:
Wat voor kunstjes kan je nieuwe machien?
ik zit ook nog steeds te dubben om een naaimachien aan te gaan schaffen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:58 schreef k_i_m het volgende:
Huup, nu hou ik nog meer van je.
[ afbeelding ]
*prop*quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:19 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben laatst een nieuw bakkie gekocht om in te liggen. Maar Jodokus is toch iets dikker dan we dachten.
[ afbeelding ]
Jodokus weet zeker dat ie buiten het bereik van het kind zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand tips?![]()
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
brrr daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Smeerseltje halen bij de drogist, hopen dat het daarmee over gaat, zo niet, even bij de ha langs en kijken of je hem weg kan laten branden/af kan laten binden...
weet je nog wanneer dat dat telefonisch is toegezegd? vaak worden telefoongesprekken opgenomen namelijk en zal dat terug te halen zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:45 schreef _evenstar_ het volgende:
E.T. hier staat een maanden tabel misschien ehb je daar wat aan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooikoorts
ik haaaaaaat hetU
W
V
.. Eerst sturen ze 10 maanden na dato (en dat eerder helaas telefonisch is gezegd dat M. zijn schuld kwijtgescholden zou worden.). alsnog een betaling.. Maar dan nog met de aanhef De heer Y. x1 betreffende het overlijden van mevrouw MJH x2...
Ben toch echt een vrouw en hij was toch echt een vent...
Klacht gemeld.. sturen ze een brief opnieuw.. aand mevrouw MJH x1..
HOE MOEILIJK IS HET.. zucht...
Christan wil er wel bij komen liggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:42 schreef Stout het volgende:
Wij hebben 2 kampeerders in de tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of er vannacht ook geslapen gaat worden
Hij komt maar hoor ! Heb nog wel een luchtbedje over...wel een slaapzak meebrengen die heb ik niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan wil er wel bij komen liggen
Nee, we hebben elkaar pas een paar weken geleden voor het eerst ontmoet. Maar het leek wel zoquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Belana het volgende:
kenden jullie elkaar al rewimo en stout?
ja op zich wel maar beetje slordig dat er gezegd wordtdat het geen probleem is om stop te zetten en dan zondr telefoontje vooraf draaien ze het weer terug. Mondeling gemaakte afsrsken zijn geregeld ook rechtsgeldig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef Belana het volgende:
miss sly, mooie droomgeeft wel aan dol je op haar bent
Vicky, op zich wel normaal dat je je contract moet uitzitten toch?
rewimo, ah! wat leuk dan zeg! altijd fijn als het zo klikt. jammer dan dat je zo ver uit elkaar woont. maar ik krijg het idee dat je in de buurt bent nu rewimo?
jep, that was me.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:21 schreef Linda2205 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Pinq, was jij het die die Pluk op het raam geschilderd had staan? Heb je tips en trucs? Ik wil ook een raamschildering gaan maken voor ons meiske, maar ik weet niet zo goed wat voor verf enzo..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we Senna zo leuk vonden, dat we haar even uit logeren deden, om og snel even 3 kinderen bij te maken, want we wilden er toch 4en binnen de kortste keren zaten we dus met 4 babies; allemaal Senna's
ik denk dat watervaste edding beter werkt dan plakkaat, maar krijg je die stift er ook weer af? (wil zelf graag nog de outline zwart, maar ik durf niet met merkstiftquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:09 schreef Linda2205 het volgende:
Ok, tof! Ik ben niet zo van het tekenen, dus dacht er aan om met dat prog. wat BE laatst aanraadde een plaatje te vergroten en op de buitenkant van het raam te plakken. Dan hoef ik alleen maar de lijntjes over te trekken. Op sommige sites lees ik dat je dat met watervaste edding bijv. kan doen. Werkt dat beter dan met zwarte plakkaat?
Ik ga van de week wel even naar de winkel hier, even speuren naar mooie verf. Thnx in ieder geval
op je voorhoofd meestal wel, is mijn ervaringquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:16 schreef pinquit het volgende:
haha, ohja watervast betekent wátervast. niet persé spiritusvastof iets-anders-vast
Ik heb dat spul ook in huis, voor die functie. Werkt echt..quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:25 schreef E.T. het volgende:
Sperti wordt niet voor niets in de modellenwereld gebruikt om wallen onder de ogen te laten krimpen![]()
Dat spul zorgt er voor dat de bloedvaatjes weer krimpen, zodat dat ding weggaat. Met soepelhoud-spul gebeurt dat niet.
Yep, alsof we elkaar al in een vorig leven eens ontmoet hebben..... 4 uur gebept en nog lange niet uitgebeptquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, we hebben elkaar pas een paar weken geleden voor het eerst ontmoet. Maar het leek wel zo
quote:
nou zeg dat. wat een ellende is dat elke keer toch weerquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hahaha net als die ene muffe reclameik weet niet meer precies wat nou de tagline is maar het was iets in de geest van "zodat je menstruatie weer een feestje wordt" ofzo
alsof het ooit een feestje geweest is
ja nou ik moet zeggen dat ik nooit heel erg last ervan had, maar als ik sommige vrouwen wel es hoor qua pijnen enzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou zeg dat. wat een ellende is dat elke keer toch weer
Ja dat zal wel dan. Als dat in alle redelijkheid aan hem gevraagd wordt dan moet dat geen punt zijn toch? Ik hoop dat het helptquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:48 schreef lady-wrb het volgende:
nee, hij heeft nu vakantie (bouwvak) dus dat zal er wel mee te maken hebben.
normaal moetie denk ik net zo vroeg op als ik.
maar ik ga hem als ik hem vandaag zie wel even vragen of het wat minder kan 's nachts.
36, oktober 37 maar zit al een jaar of drie in de overgang, vervroegd net als mijn moeder, oma en mijn zusje, die is 35 geworden maar ook nu al.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:03 schreef miss_sly het volgende:
Stout, jij bent toch pas 36-37, dat is toch nog wat vroeg voor de overgang, of niet?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:35 schreef Kleurdoos het volgende:
we gaan ons zo even registreren op het dyslectieforum (als Keluerdoos) en dementieforum.
dan reg ik me 5 keer en stel me 8 keer voor, kijken helang ze er intrappen
(nee ik mag niet spottn)
Wel met linkjes hier hoop ik...?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:35 schreef Kleurdoos het volgende:
we gaan ons zo even registreren op het dyslectieforum (als Keluerdoos) en dementieforum.
dan reg ik me 5 keer en stel me 8 keer voor, kijken helang ze er intrappen
(nee ik mag niet spotten)
Oh sip!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die van het dementieforum zijn helaas vergeten de activatielink te mailen
Mag ik dan een mini-beetje roet in het eten gooien? Of althans, even een kleine waarschuwing doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de serieuze zeik-post, maar dat hoort nou eenmaal bij mijn kleurtje.
*Game on maar weer....
Ow, ik loop achter, ik zie net dat kleurdoos er weer klaar mee is!![]()
Niks gezegd dan dus.
met een clowntje erop..... ik weet wat je bedoeld ik zoek ff in de kast of ie hier nog ligt maar vrees van nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:51 schreef _evenstar_ het volgende:
zeg stom vraagje, ik zoek een spelletje voor arwen, we hadden dat vroeger ook en zal vast nog wel bestaan maar ik weet de naam niet.
Je hebt dan paat kaarten van verschillende kleuren en dan moet je om de beurt dobbelen, en dan mag je het nummer wat op het lichaamsdeel van het figuurtje staat in de puzzel doen en als je het compleet heb als eerste heb je gewonnen. heb bart smit en intertoys al afgezocht die hebben het niet.
Maar nu weet ik dus niet hoe het precies heet. dus via internet zoeken is ook zo lastigdus als je snapt wat ik bedoel hoe heet dat spel ?
Dat zij manlief ook al gelijk, moest nog ff afbeelding zoeken die groter dan een postzegel wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:01 schreef Rewimo het volgende:
Jumbolino is dat
http://www.speldatabase.be/spelinfo.php?id=2435
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |