abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71536924
quote:
Oss, 31 juli. Het Openbaar Ministerie in Arnhem verdenkt drie leden van een beruchte kampersfamilie uit Oss en omgeving van de moord op de 33-jarige Hans van Geenen. De verdachten zijn Martien R., zijn neef Toon R. en Johan R..

Hans van Geenen werd vorig jaar september al rijdend doodgeschoten op de A73 vlakbij Nijmegen. De liquidatie zorgde voor de nodige opschudding. De A73 was bijna een hele dag afgesloten voor sporenonderzoek. Er werden in totaal ruim zeventig schoten gelost. De politie kwam de verdachten op het spoor via een zender die onder de auto van het slachtoffer werd gevonden.

Martien R. is een neef van Koos R., die in de jaren negentig bekend werd als de rechterhand van Johan V., alias de Hakkelaar. Johan V. en Koos R. waren goede bekenden in de Amsterdamse onderwereld. Zo waren zij in 1991 getuige van de moord op hasjbaron Klaas Bruinsma bij het Hilton Hotel in Amsterdam. Midden jaren negentig werden Johan V. en Koos R. veroordeeld voor grootschalige hasjhandel in de veelbesproken Octopuszaak. Koos R. woont inmiddels in Spanje en is in deze zaak geen verdachte.

Aanstaande dinsdag moeten de drie verdachten van de moord op Hans van Geenen voor de rechtbank in Arnhem verschijnen in een zogeheten pro forma-zitting. De rechtbank beslist dan over een verlenging van voorlopige hechtenis. Naast de drie familieleden zit er in deze zaak nog een vierde man vast. Hij wordt verdacht van grootschalige teelt van en handel in hennep. De advocaten van de verdachten ontkennen dat hun cliënten betrokken zijn bij de moord. Het Openbaar Ministerie geeft geen commentaar.

De vermoorde Hans van Geenen was betrokken bij wietteelt. Uit onderzoek van de politie blijkt dat kampers nog altijd vaak betrokken zijn bij wietteelt en -handel. „Het zijn vooral woonwagenbewoners, Turken en Marokkanen die zich bezighouden met hennepteelt”, stelt de Brabantse rechercheur Stephan van Nimwegen.
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rdacht_van_moord_A73
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:24:06 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71536987
R= Reuvers.. allemaal opruimen die klootzakken hier
pi_71537078
Reuvers, dat klinkt een beetje als bekakte rovers.
pi_71537206
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:24 schreef Bill_E het volgende:
R= Reuvers.. allemaal opruimen die klootzakken hier
Het zijn nog slechts verdachten.
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:36:33 #5
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71537424
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zijn nog slechts verdachten.
Bullshit. Tegen die gasten heb ik al 3 keer aangifte gedaan. Politie doet niets. Grootste tuig hier uit de buurt, politie weet dit ook...
pi_71537461
Goh, kampers.. goh!

Oss staat er ook wel om bekend, om de hasj handel. Veel pauperwijkjes daar.

Ik stel sowieso voor om te beginnen met een harde aanpak van woonwagenkampen. Zij willen zo graag op kampen leven en zich ontrekken aan de NL samenleving (o.a. belastingontduiking) ? Stop ze in een heropvoedingsKAMP! En ontruim alle woonwagenkampen welke gelijk staan als broeinest voor criminele activiteiten...

Woonwagenkampen lijken wel een eigen palestina binnen dit land. Paupers
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:41:21 #7
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71537571
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:37 schreef RobbieRivera het volgende:
Goh, kampers.. goh!

Oss staat er ook wel om bekend, om de hasj handel. Veel pauperwijkjes daar.

Ik stel sowieso voor om te beginnen met een harde aanpak van woonwagenkampen. Zij willen zo graag op kampen leven en zich ontrekken aan de NL samenleving (o.a. belastingontduiking) ? Stop ze in een heropvoedingsKAMP! En ontruim alle woonwagenkampen welke gelijk staan als broeinest voor criminele activiteiten...

Woonwagenkampen lijken wel een eigen palestina binnen dit land. Paupers

Al wordt het gelukkig wel steeds minder hier. Van veel hasj handel heb ik nooit iets gemerkt. Eerder coke...
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:44:16 #8
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_71537668
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
„Het zijn vooral woonwagenbewoners, Turken en Marokkanen die zich bezighouden met hennepteelt”, stelt de Brabantse rechercheur Stephan van Nimwegen.
Goh. Vreemd he, dat criminelen in dit gat stappen als je als overheid te labbekakkerig bent de levering via de achterdeur te legaliseren?
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_71537987
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Bullshit. Tegen die gasten heb ik al 3 keer aangifte gedaan. Politie doet niets. Grootste tuig hier uit de buurt, politie weet dit ook...
Let op de smiley. Ben het met je eens hoor. Politie durft niets te doen tegen die gasten. De tolerantie tegen allerlei aso´s heeft dusdanige vormen aangenomen dat ze eigen vrijstaten hebben en ook buiten hun vrijstaten willekeurige burgers terroriseren. Overheid durft niet in te grijpen, uit angst voor de aanklacht van discriminatie.
pi_71538369
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Politie durft niets te doen tegen die gasten. De tolerantie tegen allerlei aso´s heeft dusdanige vormen aangenomen dat ze eigen vrijstaten hebben en ook buiten hun vrijstaten willekeurige burgers terroriseren. Overheid durft niet in te grijpen, uit angst voor de aanklacht van discriminatie.
Simpel: zet het leger in
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:18:47 #11
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_71538787
tvp
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_71539467
In Den Haag (Loosduinen) hebben ook wel eens 2 jonge lefgozertjes op een dergelijke manier hun Waterloo gevonden.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
pi_71539584
Oss is niets vergeleken met Tilburg of Helmond.
pi_71539635
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zeggen ook niet voor niets dat Helmond de sportiefste gemeente van Nederland is; Iedereen loopt er in trainingspak.
pi_71539735
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:48 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ze zeggen ook niet voor niets dat Helmond de sportiefste gemeente van Nederland is; Iedereen loopt er in trainingspak.
Tilburg scoort weer het hoogst in onverklaarbare incidenten.
pi_71539811
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Tilburg scoort weer het hoogst in onverklaarbare incidenten.
Hmm, ik heb een donkerbruin vermoeden.
pi_71539823
quote:
Tilburg is ook aardig total loss, maar Oss doet op dat gebied zeker niet onder voor Helmond.
pi_71539879
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tilburg is ook aardig total loss, maar Oss doet op dat gebied zeker niet onder voor Helmond.
3 kansloze inderdaad.
pi_71539912
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:48 schreef fratsman het volgende:

[..]

Het is wel typisch iets voor Brabo's... Die Yuri van Gelder, lord of the lines inmiddels, ookal een sportief iemand en afkomstig uit Waalwijk. Wederom een Brabo
pi_71539961
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:58 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Het is wel typisch iets voor Brabo's... Die Yuri van Gelder, lord of the lines inmiddels, ookal een sportief iemand en afkomstig uit Waalwijk. Wederom een Brabo
Waalwijk kan ook in het rijtje.
pi_71542466
hennepteelt
pi_71542641
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Salvad0R het volgende:
hennepteelt
Criminaliteit

pi_71542770
Kampers kut volk loop maar eens voor de lol rond in Sneek(en als je beetje donkere huidskleur hebt kijken ze je al vreemd aan
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  Trouwste user 2022 zondag 2 augustus 2009 @ 17:42:31 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_71542822
2 jaar geleden schoot een ex-kamper een andere ex-kamper dood in mijn woonplaats. Ging ook over een wiet-plantage.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71542833
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:40 schreef Slappy het volgende:
loop maar eens voor de lol rond in Sneek
pi_71542874
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Fiets jij altijd
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71542877
Vies volk. Onderkant van de samenleving.

The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71543228
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:44 schreef Slappy het volgende:

[..]

Fiets jij altijd
Voor de lol
pi_71543252
Ik bedoelde eigenlijk ik moet ook wel eens even ergens heen en heb ik geen zin om altijd de auto te nemen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:29:49 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71552386
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vergeet vooral ook niet 't Heike! Samen met Oss en Helmond de IJzeren Driehoek van Brabant.

Bokkenrijders, kattenmeppers en messentrekkers. Tilburg ligt daar centraal in maar kan er niet aan tippen.
The End Times are wild
pi_71552429
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vergeet vooral ook niet 't Heike! Samen met Oss en Helmond de IJzeren Driehoek van Brabant.

Bokkenrijders, kattenmeppers en messentrekkers. Tilburg ligt daar centraal in maar kan er niet aan tippen.
Bokkenrijders? Dat waren toch Limburgers?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:35:25 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71552584
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Bokkenrijders? Dat waren toch Limburgers?
Zover ik weet kwamen de bokkenrijders uit St Willebrord ('t Heike). Die reden vroeger op bokken rond over de heide om boerenhoeven te overvallen en te brandschatten en de dochters te verkrachten. Ze verstopten zich dan in 't Heike waar het gezag zich nooit liet zien.
The End Times are wild
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:38:15 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71552690
Het was zowel in Limburg als in de Kempen.
The End Times are wild
pi_71552805
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef LXIV het volgende:
Het was zowel in Limburg als in de Kempen.
Toen ik las dat ze op bokken rondreden, stopte ik met geloven.
En is Tilburg geen Meijerij?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:46:42 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71552940
Het is de legende, hé. Misschien mepten ze in Helmond ook geen katten en hadden Ossenaren geen messen op zak. Wie weet.

Tilburg is geen meijerij. Dat is voornamelijk het gebied dat onder Den Bosch ligt, van Boxtel tot SInt-Oedenrode.

In Tilburg zeken ze in kruiken (voor de wolindustrie)
The End Times are wild
pi_71553217
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Toen ik las dat ze op bokken rondreden, stopte ik met geloven.
En is Tilburg geen Meijerij?
Het is ook slechts een mythe, lamlul

Overigens heb ik geen problemen met kampers. Ik ken er een paar en dat zijn best relaxte gasten.

Niet mijn slag volk, maar ik heb er geen last van
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71553262
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef LXIV het volgende:
Het is de legende, hé. Misschien mepten ze in Helmond ook geen katten en hadden Ossenaren geen messen op zak. Wie weet.

Tilburg is geen meijerij. Dat is voornamelijk het gebied dat onder Den Bosch ligt, van Boxtel tot SInt-Oedenrode.

In Tilburg zeken ze in kruiken (voor de wolindustrie)
En ze hebben de schonste stad van't laand.

Wel de mooiste meisjes, werd er altijd gezegd.

Oh, en als de verdachten inderdaad R. heten: die naam komt hier uit de buurt ook voor. Eigenlijk geen problemen mee gehad.
pi_71553281
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is ook slechts een mythe, lamlul
Echt waar joh?
pi_71553303
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Echt waar joh?
Anders zei ik het niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:01:05 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71553341
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En ze hebben de schonste stad van't laand.

Wel de mooiste meisjes, werd er altijd gezegd.

Oh, en als de verdachten inderdaad R. heten: die naam komt hier uit de buurt ook voor. Eigenlijk geen problemen mee gehad.
Eigenlijk kom ik bijna nooit in TIlburg, maar een paar maanden geleden was ik er dan toch. Wat een verpauperde bende en wat voor een naargeestige sfeer, vooral op het station! Nee, zeker geen mooie stad.
De laatste keer daarvoor dat ik er was is zeker 20 jaar geleden en toen was het helemaal niet zo erg. Een stad die langzaam naar de kloten draait, daar denk ik aan bij Tilburg. Als je er zelf woont merk je het denk ik niet zo snel.
The End Times are wild
pi_71553461
Tilburg is net als Almere vermijden als de pest na 18.00.
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:39:46 #42
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_71554137
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:14:15 #43
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71571746
quote:
Idd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:57:13 #44
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_71613174
voorlopige hechtenis verlengt. Start strafproces voorjaar 2010
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_71613237
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Bullshit. Tegen die gasten heb ik al 3 keer aangifte gedaan.
En dit moet ik geloven?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_71693088
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zover ik weet kwamen de bokkenrijders uit St Willebrord ('t Heike). Die reden vroeger op bokken rond over de heide om boerenhoeven te overvallen en te brandschatten en de dochters te verkrachten. Ze verstopten zich dan in 't Heike waar het gezag zich nooit liet zien.
St. Willebrord inderdaad, ook al zo´n roversnest.
pi_71707780
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Tilburg voldoet niet aan het geromantiseerde Bokkenrijders-profiel, maar qua criminaliteit en geweld doen St Willebrord, Oss en Helmond onder voor Tilburg.
pi_71935376
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tilburg voldoet niet aan het geromantiseerde Bokkenrijders-profiel, maar qua criminaliteit en geweld doen St Willebrord, Oss en Helmond onder voor Tilburg.
Breda dan, ook al zo'n 'fijne' stad.... Naast de snelle tuningboy uithangen, die tegenwoordig ook een bijbaantje hebben als loverboy, klussen ze ook bij als drugsrunner. Immers, zij weten die bak wel ff te tunen om zo de politie voor te zijn. Met in de achterbak een dubbele krik, voor het geval dat....

Maar wat je zegt, Tilburg vaak geweest. Wazige lui daarzo, wil je nog niet dood gevonden worden.

Even weer over die A73, wat me opvalt is dat je daar relatief meer last hebt van inhalende vrachtwagens dan op elk ander snelweg. Ok A1 is ook een voorbeeld. Maar het viel me op. Ze gaan trouwens bij Venlo daar ergens nog de A74 erbij leggen die richting Duitsland loopt.

http://www.rijkswaterstaa(...)zicht/a74/index.aspx
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:53:14 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71935715
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:44 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Breda dan, ook al zo'n 'fijne' stad.... Naast de snelle tuningboy uithangen, die tegenwoordig ook een bijbaantje hebben als loverboy, klussen ze ook bij als drugsrunner. Immers, zij weten die bak wel ff te tunen om zo de politie voor te zijn. Met in de achterbak een dubbele krik, voor het geval dat....

Maar wat je zegt, Tilburg vaak geweest. Wazige lui daarzo, wil je nog niet dood gevonden worden.
Maar dat is allemaal pas van de laatste tijd. Dat soort tuningboys kom je tegenwoordig overal tegen, zelfs in Boxtel. Maar die kattenmeppers, bokkenrijders en messentrekkers,dat is nog echt van vroeger.
The End Times are wild
pi_72063172
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar dat is allemaal pas van de laatste tijd. Dat soort tuningboys kom je tegenwoordig overal tegen, zelfs in Boxtel. Maar die kattenmeppers, bokkenrijders en messentrekkers,dat is nog echt van vroeger.
Ja, eens. Tuningboys zie je in elk dorp in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')