Nice.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn betrouwbare bron is het met de jouwe eens
12.00 u camping open
Om andere mensen in de rij te irriteren en tegen de schenen te rijden, denk ik..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Ceehaa het volgende:
Waarom neem je een bolderkar mee naar LL??
Sommige mensen vinden het nodig om tyfusveel mee te nemen. De ekte ekte dragen alles zelf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Om andere mensen in de rij te irriteren en tegen de schenen te rijden, denk ik..![]()
De inhoud kun je namelijk ook in een zak op je rug hangen..
Ja precies, dat dacht ik ook. De bolderkar-mensen nemen zeker hun hele huisraad mee, incl kookspullen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Om andere mensen in de rij te irriteren en tegen de schenen te rijden, denk ik..![]()
De inhoud kun je namelijk ook in een zak op je rug hangen..
Denk ook doorstroming van het verkeer, anders staat weer die hele dijk vast. En zeg nu zelf, is toch gezellig, met z'n allen op de campingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het eigenlijk nergens voor nodig dat de campings nu ineens om 12.00u open zijn. Volgend jaar om 10.00u, het jaar erna om 6.00u en het jaar dáárna komt vast iedereen op woensdag.
Wat was er mis met de originele tijd?
Wat betreft de doorstroom ben ik het wel eens, maar het is steeds moeilijker om een plek te vinden, vooral als je bijvoorbeeld moet werken en er niet om 15.00u kunt zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk ook doorstroming van het verkeer, anders staat weer die hele dijk vast. En zeg nu zelf, is toch gezellig, met z'n allen op de camping
Ja, ze kunnen niet met iedereen rekening houdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat betreft de doorstroom ben ik het wel eens, maar het is steeds moeilijker om een plek te vinden, vooral als je bijvoorbeeld moet werken en er niet om 15.00u kunt zijn.
Lijjkt me gezellig, doen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Volgend jaar om 10.00u, het jaar erna om 6.00u en het jaar dáárna komt vast iedereen op woensdag.
Mailtje van vanochtend.quote:PSSSST: LOWLANDSKAARTJE KOPEN?
He, psssst: Lowlandskaartje kopen?
Dat wil je natuurlijk op een veilige manier doen en niet bij een dubieus ticketbureau. Daarom gooien we vandaag om 11:00u 500 kaarten in de verkoop die we hiervoor hebben achtergehouden. Gewoon omdat het kan en om de zwarthandel dwars te zitten! Wel snel zijn, want waarschijnlijk zijn ze in no time uitverkocht...
Klinkt interessant, heb je een linkje of een andere bron waar je deze info vandaan hebt?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Capzilla het volgende:
[..]
Lijjkt me gezellig, doen!
Maar het ligt wat ingewikkelder. Er zijn afspraken gemaakt met TripTicket. Deze tourbussen worden als eerste op het terrein toegelaten. Zodra die allemaal binnen zijn, verwacht ik dat de eerste auto's ook de Dijk op mogen en de pendelbussen beginnen. Dan staan de mensen die met de tourbus gaan vooraan en zal het druppelen beginnen. De precieze tijden weet je niet, maar de richtlijn (na het vastleggen van de definitieve routes) is dat alle bussen er om 14u zijn.
Dan zullen ze dus heus wel beginnen met mensen binnen te laten druppelen. Dat sluit ook mooi aan met het Lowlands Cafe wat moet beginnen om 15u. Dan krijgen de eerste mensen misschien net een bandje om en is Lowlands 2009 een feit.
Laten we niet naief zijn, dit soort dingen heeft Mojo allemaal strak geregisseerd voor ons hoor.
(Disclaimer: ik ga dit jaar met TripTicket, dus ik hoop dat wat mij verteld is waar is. Dan hebben ze een prima product. Niet dat de dijk niet gezellig is, maar zo'n beetje als eerste je tentje kunnen opzetten.. ja, dat lijkt me ook wel eens wat.)
Vriendin van vriend die toch niet meer ging, kon 'm voor 140 euro overnemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef zonisdegod het volgende:
julian, hoe ben je aan je ticket gekomen?!
Verdomme, heb het er niet overquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:03 schreef Aisumasen het volgende:Da's te mooi om waar te zijn. Maar laat Josh Homme dan gelijk overnachten, heeft-ie zondagavond in de Alpha nog iets te doen
!
Haha, call me crazy, maar dan sta ik waarschijnlijk al in het voorvak van de Alpha. Want bijna iedereen die voor Bloc Party in het voorvak staat blijft natuurlijk ook hangen voor Arctic Monkeys. Nooit eerder gedaan, maar nu moet het maar een keertjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Verdomme, heb het er niet overKutdilemma.. EODM of The Whitest Boy Alive
Ik ga denk ik toch voor de laatste, EODM al gezien en The Whitest Boy Alive zie ik niet zo snel meer touren...
Maarja, Dave Grohl en Josh Homme is echt een koningencombinatie
Mijn planning was inderdaad Bloc Party vooraan, en blijven hangen. Maar ach, na 3 seconden Arctic Monkeys is toch alles in de war vooraanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, call me crazy, maar dan sta ik waarschijnlijk al in het voorvak van de Alpha. Want bijna iedereen die voor Bloc Party in het voorvak staat blijft natuurlijk ook hangen voor Arctic Monkeys. Nooit eerder gedaan, maar nu moet het maar een keertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |