Heb op google als quote "down down down down down down down down down down down down down" ingetikt, letterlijk... zocht het nummer zelf ook, heb m wel gevonden...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:45 schreef Paul-89 het volgende:
Ook terug van vakantie, een nummer gehoord van een tijdje terug, enigste wat ik er nog van weet is het volgende : Dat het een trance/dance nummer was en dat je zo'n beetje alleen maar down down down down down hoort gezongen/gesproken door een vrouw. En dat down down gebeuren heel snel.
utfsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Roobin91 het volgende:
why waste your time you know you're gonna be mine < dance nummer met die lyrics, gezongen door een mevrouw
En dan andere mensen verwijten dat ze niet even zoeken.quote:
quote:
'scuse me for being helpfullquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan andere mensen verwijten dat ze niet even zoeken.![]()
[..]
Hehe, had hem zelf na een tijdje ook gevonden, bedankt voor het zoeken,,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef BriaNL het volgende:
[..]
Heb op google als quote "down down down down down down down down down down down down down" ingetikt, letterlijk... zocht het nummer zelf ook, heb m wel gevonden...
Misschien ligt het aan mij, maar ik hoor geen vrouw zingen in dat nummer?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hehe, had hem zelf na een tijdje ook gevonden, bedankt voor het zoeken,,
Agreedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik hoor geen vrouw zingen in dat nummer?
Klopt maarja met bier op denk je/ hoop je al snel dat dingen een vrouw zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik hoor geen vrouw zingen in dat nummer?
Hehe, truequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maarja met bier op denk je/ hoop je al snel dat dingen een vrouw zijn.
Uuuhm, dan wil ik niet weten wat voor dates jij mee naar huis neemt....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maarja met bier op denk je/ hoop je al snel dat dingen een vrouw zijn.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:19 schreef Fortitudo het volgende:
liedje op de achtergrond, weten jullie welke het is?
wel een bekende tune volgens mij
deze reactie brengt me bij ander liedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iemand die dat Italiaanse nummer van een aantal jaar geleden nog kent? Zo'n gozer in een talkshow clip. Van 5 jaar geleden ofzo.
ja dat is hemquote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:28 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
deze reactie brengt me bij ander lied
ook italiaans volgens mij, alleen dan rustiger a la eros ramazotti of andrea bocelli.
volgens mij ook perdono in het refrein
perdono......te tet te te ete taaaaaaaaa taaaaaaaaaaa
die laatste twee is een verhoogde noot
nee die bedoel ik dus nietquote:
Ah ok, ik zat alleen naar die laatste reactie te kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nee die bedoel ik dus niet
die werd op vorige pagina gepost.
ik bedoel iets rustiger
net zoiets als une bella canzone qua zang, dus niet teveel pop
even goed bedankt
?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nee die bedoel ik dus niet
die werd op vorige pagina gepost.
ik bedoel iets rustiger
net zoiets als une bella canzone qua zang, dus niet teveel pop
even goed bedankt
nee zijn ze niet die ik zocht, wel mooie nummersquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef Elkafila het volgende:
Ik zoek een liedje van een reclame die op een Nederlandse zender voorbij kwam.
Ik weet niet waar die reclame voor was of hoe die begon, maar hij eindigde met een jonge meid in een mini die naast een ferrari bij de poortjes van een garage uitgang staan. Die chick lacht naar die gast, geeft gas (zoom in op de voetjes die gas geven) en rijdt er vandoor.
Het nummer heeft volgens mij in de top40 gestaan en in het refrijn zit er een zin van: whoooho whohohoho (gezongen door een chich en een gast volgens mij erdoorheen die iets zachter zingt).
Alvast bedankt
Whaaa, dat is hem.quote:
Dat is wel een hele moeilijke. Ik heb de hele nacht voor je gezocht, maar is dit hem misschien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik zoek het nummer wat door comedy central wordt gebruikt voor het programma Entourage, ik kan de tekst helaas niet goed verstaan, wel gewoon engels
ja, dat is hem HELDquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:57 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat is wel een hele moeilijke. Ik heb de hele nacht voor je gezocht, maar is dit hem misschien?
Dit nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |