Die dingen fietsen anders heel erg relaxedquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom zou je zo'n fiets willen? Echt te suf.
Die kettingquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is dat voor een fake lowlow bike
Logisch dat niemand hem wilt
Dit is een echte pimpbike
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog, da's ook zo'n ik wil wel maar kannie ding.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef J.Herrer het volgende:
Zo´n ding wil ik hebben. Wat een koningenfietsquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef Penisbaard het volgende:
TS noemt iemand anders een pauper terwijl hij zelf zo'n pauperfiets heeft
Afbeelding gerelateerd, het is mijn keizerfiets.
[ afbeelding ]
Het opstappen is wat lastig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zo´n ding wil ik hebben. Wat een koningenfiets![]()
En als je voor een stoplicht ofzo moet wachten moet je weer helemaal afstappenquote:
Gewoon omvallen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En als je voor een stoplicht ofzo moet wachten moet je weer helemaal afstappen
Wat dan? Die mensen naar je huisadres laten komen? Handig ja, weten ze gelijk waar je woont, wat je binnen hebt staan etc. Je weet nooit wat voor paupers erop afkomen. Heb nou al 2 keer van die mensen gehad waarvan je echt blij bent dat ze niet weten waar je woontquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:46 schreef Biefstuk het volgende:
Trouwens, op een parkeerplaats afspreken...
Ik zou niet eens komen als iemand dat ook maar voorstelde.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
Wat dan? Die mensen naar je huisadres laten komen? Handig ja, weten ze gelijk waar je woont, wat je binnen hebt staan etc. Je weet nooit wat voor paupers erop afkomen. Heb nou al 2 keer van die mensen gehad waarvan je echt blij bent dat ze niet weten waar je woont
Dan leun je gewoon tegen het paaltje waar het knopje op zit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En als je voor een stoplicht ofzo moet wachten moet je weer helemaal afstappen
Iedereen heeft dingen binnen staan.. Je hoeft ze niet binnen te laten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
Wat dan? Die mensen naar je huisadres laten komen? Handig ja, weten ze gelijk waar je woont, wat je binnen hebt staan etc. Je weet nooit wat voor paupers erop afkomen. Heb nou al 2 keer van die mensen gehad waarvan je echt blij bent dat ze niet weten waar je woont
HAHA IS DAT NIET DIE GWENDOLYN OF ZO?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:58 schreef rickyszz het volgende:
Als je een echte Lowrider wilt kopen dan moeten deze hebben.
Een uitlaad plus een reserve wiel/![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef SexyRomeo het volgende:
Hey yo, brotha. Wat wil je hebben voor die wheelz?
Zo eentje heb ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:58 schreef rickyszz het volgende:
Als je een echte Lowrider wilt kopen dan moet je deze hebben.
Een uitlaad plus een reserve wiel.![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel kost zo'n ding nieuw? En hoeveel tweedehands? En terechte klacht btw.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:40 schreef wapwip het volgende:![]()
Ik ben aan het proberen mijn johnny loco fiets te verkopen, op het welbekende marktplaats, waar de gemiddelde pauper die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, zijn boodschappen doet.
Vandaag kwam dus iemand even kijken, ik dus afgesproken met hem op een parkeerplaats in de buurt, want ik ga die paupers dus niet in mijn huis laten natuurlijkKomt ie daar aan met zijn fiat panda, waar de fiets ten eerste al niet eens in had gepast
![]()
Maar nee, meneer vond de fiets te laagJa maar, het is een lowrider, zoals het woord al zegt, zijn die laag
Nee, hij vond hem toch écht te laag, en vroeg zich af of dat wel goed was
![]()
[ afbeelding ]
zo'n fiets dus, voor degene die niet weten wat een lowrider is![]()
Klacht: Marktplaats pauper die mijn lowrider te laag vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |