Als je twee jaar moet brommen zie je zit je niet eens meer achter slot en grendel door allerlei enkelbandjes en die 1/3de regelingquote:
En dan zeggen we kunnen wel wat gevangenissen sluiten of aan de belgen verhurenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je twee jaar moet brommen zie je zit je niet eens meer achter slot en grendel door allerlei enkelbandjes en die 1/3de regeling.
Ik heb er geen probleem meequote:Op maandag 3 augustus 2009 08:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je er niet van houdt, moet je een andere baan kiezen.
Dat ben ik gelukkig (of helaas) ook nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarheid als een koe , nachtwerk is oke maar alleen als vrijgezel
Mag ik er nog een paar op je lijstje zetten , die ik wel een weekje kan missenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er geen Bertolf-vrije week komen? Wat een totaal oninteressante en vooral saaie muziek maakt die gast![]()
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:21 schreef Jimbo het volgende:
wat is het heerlijk om michiel te horen ipv giel !
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag ik er nog een paar op je lijstje zetten , die ik wel een weekje kan missen
Kings Of Leon
Mika
Black Eyed Peas
Coldplay
Killers
Jason Mraz
Lily Allen
Mando Diao
Blijft ook een mooie bakquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Mijn zegen heb je
Ik ben weer gespot:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Mijn zegen heb je
Ik ben weer gespot:
[ afbeelding ]
Collega met 30 half lege bekers weet het ook altijd voor elkaar te krijgen om ze om te stotenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
A4-tjes om koffie op te "zuigen" van je bureau![]()
Uit ervaring weet ik dat dat niet werkt![]()
Daarom, gezien mijn regelmatig geknoei met water en koffie, heb ik altijd een vaatdoekje naast m'n bureau liggen
of als je luchtgitaar speelt boven je bureauquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
Bij mij gebeurt't vaak als ik de telefoon moet oppakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |