Nou, het zou binnen 5e jaar gebeuren, dit word het 6e jaar dat er niks gebeurd is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:25 schreef vosss het volgende:
Geen idee, maar wel een naaistreek van de gemeente ja.
Gaat nu het hele opknapplan niet door? Of is het gewoon een jaartje of wat uitgesteld?
achteraf had ik er meer voor kunnen vangen maar omdat ik met de aankoop van het andere huis zat en bankgarantie ed nodig had voor de hypotheek heb ik een in mijn ogen leuk bedrag aangenomenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:26 schreef mrPanerai het volgende:
Heb je wel een beetje een realistische prijs van de gemeente gekregen.
dat zijn dingen die mij nooit verteld zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan het mis hebben hoor, maar over het algemeen zijn dat toch altijd best relaxte regelingen en krijg je standaard al verhuisvergoeding en als je beetje kan onderhandelen voor een x aantal jaartjes garantie dat je niet duurder woont (m.a.w. wat je meer kwijt bent legt de gemeente bij)
onteigening heeft ook in de brieven gestaan maar dat zou volgens mij dan nog lang hebben kunnen durenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:32 schreef mbn het volgende:
Hebben ze gezegd dat als je binnen die periode niet zou verkopen dat ze dan over zouden gaan tot onteigening of hebben ze alleen aangegeven dat er voorkeursrecht was gevestigd (eerst bij de gemeente aanbieden bij verkoop)?
In het eerste geval zou je een zaak kunnen hebben. In het tweede geval denk ik niet, omdat de plannen dan nog niet zo hard moeten zijn.
Dat is alleen zo als je wacht totdat de gemeente naar jou toekomt. Ik zit toevallig in hetzelfde traject als TS en mij werd voorgehouden, door de advocaat van de VVE, gewoon te blijven zitten totdat de gemeente naar mij toekomt omdat dat vele duizenden euro's kan schelen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan het mis hebben hoor, maar over het algemeen zijn dat toch altijd best relaxte regelingen en krijg je standaard al verhuisvergoeding en als je beetje kan onderhandelen voor een x aantal jaartjes garantie dat je niet duurder woont (m.a.w. wat je meer kwijt bent legt de gemeente bij)
het nadeel daarvan is natuurlijk dat je potentieel leuke woningen ook aan je voorbij laat gaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:52 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat is alleen zo als je wacht totdat de gemeente naar jou toekomt. Ik zit toevallig in hetzelfde traject als TS en mij werd voorgehouden, door de advocaat van de VVE, gewoon te blijven zitten totdat de gemeente naar mij toekomt omdat dat vele duizenden euro's kan schelen.
In die spagaat zitten wij ondertussen dus ook. We gaan van de week ook eens met de advocaat rond de tafel zitten om te kijken wat we los kunnen krijgen van de gemeente.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:55 schreef bonke het volgende:
[..]
het nadeel daarvan is natuurlijk dat je potentieel leuke woningen ook aan je voorbij laat gaan
ik had zoiets van af en toe ff op funda kijken wat er te koop is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |