Ja die staat als laatste nr op de cd, heerlijk!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
Rabit Heart is een topnummer
de rest van het album is redelijk matig
hoorde gisteren wel een heerlijke live uitvoering van "you got the love" van ze
op precies te zijn exact deze:
Ach ja, kijk, het westen ligt goedquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef Baltar het volgende:
't regent hier al zo'n 2 uur aan een stuk
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee hoor, ga morgen op vakantie, dus maakt mij niet uit
Ik ben m'n last.fm maar weer eens aan het bijvullen door flink muziek te luisterenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het wel lekker die regenZit toch binnen met films
Oeh doe mij ook zo'n Guardian Angel...quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:33 schreef Eustace. het volgende:
Ik ben er gister achter gekomen dat jongens helemaal wild worden als je ze in hun nek zoent.
Een lummeldagje dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:43 schreef Cybart het volgende:
vanochtend: verse Juice, griekse yoghurt met berries en buckshot lefonque,
+
een dvdtje kijken in bad
+
een lekker drankje en room eleven
+
regen
=
een heerlijke zondag
disclaimert: er moet nog gewerkt worden
de kienavond is zonder problemen verlopen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
een oase aan rust keert terug hier in oude mannen rusthuis de roze rimpel
De Stroekels zijn richting huis?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
een oase aan rust keert terug hier in oude mannen rusthuis de roze rimpel
OMG eggs benendict.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag ook wel op een zondag toch?.
jij je eggs ben. al gehad?
betalen je ouders de rekening altijd? dat doe je netjesquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef Eustace. het volgende:
Oeps, na de hoge telefoonrekening heeft mijn vader een rekeningspecificatie aangevraagd, stonden daar alle nachtelijke telefoontjes naar mijn vriend, en soms ook gewoon echt een uur lang.
Het was eigenlijk niet echt mijn schuld. Mijn stiefmoeder zei, toen ik eerst nog koos mobielloos was, 'maar 's avonds kun je gratis bellen met de huistelefoon hoor!'. Bleek niet voor 06 te gelden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
betalen je ouders de rekening altijd? dat doe je netjes
o ik dacht dat je een hoge rek. van je mobiel had, maar was de huistelefoon dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:05 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet echt mijn schuld. Mijn stiefmoeder zei, toen ik eerst nog koos mobielloos was, 'maar 's avonds kun je gratis bellen met de huistelefoon hoor!'. Bleek niet voor 06 te gelden.
Ja. :p Maar het was nogal gênant dat mijn vader kon zien dat vet veel telefoontjes midden in de nacht waren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ik dacht dat je een hoge rek. van je mobiel had, maar was de huistelefoon dus.
hij viel me niet eens opquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh doe mij ook zo'n Guardian Angel...
Room Elevenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:43 schreef Cybart het volgende:
vanochtend: verse Juice, griekse yoghurt met berries en buckshot lefonque,
+
een dvdtje kijken in bad
+
een lekker drankje en room eleven
+
regen
=
een heerlijke zondag
disclaimert: er moet nog gewerkt worden
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
rustig zondagje hier zoals gewoonlijk
Iedereen is zeker de hort op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
rustig zondagje hier zoals gewoonlijk
Noobquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iedereen is zeker de hort op.
Ik probeer de hele middag iets te downloaden, maar moet poort openzetten, gaat niet, heb ondertussen tig schermpjes openstaan. Ben er nu klaar mee. Ik vraag het wel staks aan Ricardo.![]()
Vertel eens wat. You're here for our entertainment.
ja, ik download nooit. Dat wordt altijd voor me gedaan.quote:
¿q pasada con nunito?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
Ik lees net dat rare verhaal van NUNO.![]()
wtf?? tig hechtingen in zijn hoofd omdat ie met op een paal was gestruikeld. (o.k. het staat wel erg raar zo.)
Hij doet werkelijk écht alles om niet te hoeven beginnen met werken.![]()
just kiddin'
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb een ongelukje gehad en zit u hier met iets van 25 hechtingen in mijn hoofd en een compleet opgezwollen en zwart en blauw en rood gezicht. Saai genoeg ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |