yea I understand that, wasn't as much about the subject maar de combinatie celeb en iets minder gangbaarsquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het ook zo gauw niet vinden (hoewel de site erg frustrerend werkt en ik geen zin heb om te zoeken), dus misschien hebben jullie gelijk.
Ik hou er gewoon niet van dat mensen dingen meteen afdoen als onzin, zeker als het gaat om best controversiele onderwerpen, omdat het niet in hun straatje past of omdat ze er niks over weten.
Waarom ik het afdeed als onzin is omdat haar hele entourage draait om de extremere dingen. De kleding die ze aan heeft, de wijze waarop ze haar clips vorm geeft. Hoe ze interviews geeft. Het had mij "logisch" geleken dat ze zoiets doet om een grens op te zoeken. Of wellicht om de geruchten de das om te doen. Om besproken te worden. En dat heeft ze hoe dan ook bereikt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het ook zo gauw niet vinden (hoewel de site erg frustrerend werkt en ik geen zin heb om te zoeken), dus misschien hebben jullie gelijk.
Ik hou er gewoon niet van dat mensen dingen meteen afdoen als onzin, zeker als het gaat om best controversiele onderwerpen, omdat het niet in hun straatje past of omdat ze er niks over weten.
wat jij altijd doet bedoel je,quote:
ach stiekem heb jij allang haar CD grijs gedraaid en heb je posters van haar boven je bed hangenquote:
Zeker. Gelukkig is een discussie voeren dan veel minder frustrerend, hoewel dat ook energie kost. Maar dan heb je er tenminste nog wat aan.quote:
Juistemquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig is een discussie voeren dan veel minder frustrerend, hoewel dat ook energie kost. Maar dan heb je er tenminste nog wat aan.
Hij zeikt over een microfoon en ik kan dus niet verder tot ik die heb gevonden. Maar ik heb nog niet heel hard gezocht want ik ga toch niet de uitspraak oefenen terwijl Brad thuis isquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Juistem
how's your spanish coming along btw
ha okay. wie gaat controleren of je goed uitspreekt dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zeikt over een microfoon en ik kan dus niet verder tot ik die heb gevonden. Maar ik heb nog niet heel hard gezocht want ik ga toch niet de uitspraak oefenen terwijl Brad thuis is
Yeah,. hij heeft vier jaar spaans gehad op de middelbare school, maar is nogal weggezakt natuurlijk. Maar ik heb geen zin mezelf voor lul te zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ha okay. wie gaat controleren of je goed uitspreekt dan?
Does Brad speak spanish?
doe je dat al niet dagelijks?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah,. hij heeft vier jaar spaans gehad op de middelbare school, maar is nogal weggezakt natuurlijk. Maar ik heb geen zin mezelf voor lul te zetten.
Nee, hij wil EERST een werkende microfoon en dan pas kan ik iets doen. Tot nu toe kon ik gewoon zeggen "deze keer zonder microfoon". Maar morgen kan wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
doe je dat al niet dagelijks?![]()
![]()
kan je in de tussentijd beetje gaa herhalen toch ofzo, zou niet te lang wachten met speach alleen
alrightsquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo even luisteren, ik zit nu via remote desktop te computeren enj dat werkt niet zo goed met mediabestanden.
Iersquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alrights
wat is Brad's europese achtergrond eigenlijk? cuz op die fotos he could pass as spanish
That would have been my second opp yea...cuz of the black hair thing jejejequote:
Yep. Mijn tante (komt zelf uit cornwall) pikte hem er meteen uit als Cornish. Wel grappigquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
That would have been my second opp yea...cuz of the black hair thing jejeje
cool
Van wie?quote:
ah dope dat is echt leuk zoiets altijd, soort van acknowledgement.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Mijn tante (komt zelf uit cornwall) pikte hem er meteen uit als Cornish. Wel grappig
quote:
Andalusier, da's toch een paard?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah dope dat is echt leuk zoiets altijd, soort van acknowledgement.
mijn pauweveren gaan ook rechtop staan als iemand me als andalusier aanwijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |