quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:34 schreef weps het volgende:
IB-Groep zelf al geraadpleegd? Zo nee, waarom niet?
Ga eens eerst dan in op de vraag of je zelf al moeite gedaan hebtquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:41 schreef Hedi.1989 het volgende:
Heb niemand een idee? Ik ben echt raadlos!
Nee. Voorzover ik begreep krijgen studenten in Belgie zelf helemaal niks: ouders van studenten krijgen echter een 'studietoelage'.quote:In België krijgen studenten toch én kinderbijslag én stufi?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Hedi.1989 het volgende:
Ik ga in de grensstreek studeren, daarvoor hoef ik niet 3 uit de laste 6 jaar in Nederland hebben gewoond. Ik wou alleen weten, of de IB-Groep mij studiefinanciering voor uitwonend geven kan, terwijl mijn ouders niet in Nederland leven. Voor de rest weet ik alles.
Zoals The Maassen het al zei: MOEITE DOEN!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:34 schreef weps het volgende:
IB-Groep zelf al geraadpleegd? Zo nee, waarom niet?
Misschien dat hoofdletters helpenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Hedi.1989 het volgende:
Ik ga in de grensstreek studeren, daarvoor hoef ik niet 3 uit de laste 6 jaar in Nederland hebben gewoond. Ik wou alleen weten, of de IB-Groep mij studiefinanciering voor uitwonend geven kan, terwijl mijn ouders niet in Nederland leven. Voor de rest weet ik alles.
Ik zou niet rekenen op gratis geld uit NL, maar zoals iedereen al zegt bel ze en vraag het.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Hedi.1989 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |