Zijn van de erge ja, zoals mijn neef die niet eens de moeite deed om zijn 360 te laten repareren, meteen een nieuwe gekocht en die kapotte ligt in een laquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:45 schreef gijsje79 het volgende:
Hoezo game verslaafd?
De 360 van een maatje van me kreeg de error 74.
Gebeld met M$ en word as week opgehaald voor reparatie.
Normaal mens wacht dan ff 2 weken voordat ie terug, maar nee meneer is ff langs de Saturn geweest en heeft een Elite gehaald.
Ik zal dat normaal niet doen, tenzij ik net Assassin's Creed 2 uitpak ofzo en die het na 1 uur begeeftquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:45 schreef gijsje79 het volgende:
Hoezo game verslaafd?
De 360 van een maatje van me kreeg de error 74.
Gebeld met M$ en word as week opgehaald voor reparatie.
Normaal mens wacht dan ff 2 weken voordat ie terug, maar nee meneer is ff langs de Saturn geweest en heeft een Elite gehaald.
Die backup heb ik nu straks ook als z'n oude xbox weer retour komt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb gelukkig ook een backup via een maat
.....................quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:08 schreef Bastard het volgende:
Dus Gijsje heeft weer eens goed geneukt![]()
Gefeliciteerd man!
Mijn kleine bijdrage aan de woordenbrij van internet.. had de pagina niet eens meer in favorietenquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Bastard's oude blog
http://bastardslife.blogspot.com/
Leuk om dat van je kids te lezen zoquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn kleine bijdrage aan de woordenbrij van internet.. had de pagina niet eens meer in favorieten
OH ja,.... de date,... Gijsje vertel eens wat! Details enzo!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:08 schreef Bastard het volgende:
Dus Gijsje heeft weer eens goed geneukt![]()
Gefeliciteerd man!
We spraken elkaar van de week veel via msn van 19.00 uur tot een uurtje of 24.00 uur.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OH ja,.... de date,... Gijsje vertel eens wat! Details enzo!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
We spraken elkaar van de week veel via msn van 19.00 uur tot een uurtje of 24.00 uur.
Allemaal gezellig dus ff een date afgesproken hier in de stad, kijken hoe dat verloopt.
Was nog steeds gezellig en ze nodigde me uit om wat bij d'r thuis te drinken.
En ja van het één komt het andere, bleef daar slapen.
Leuke meid hebben veel overeenkomsten ja zelfs gamen ze heeft een Wii.
We spreken binnenkort weer af, gaat zo wel gezellig moet ik zeggen en dat binnen een week.
Voelt wel vertrouwd aan, niet dat ik meteen weer een vaste relatie neem, we zien wel.
Ga eerst wel op me eigen wonen als me woning verkocht is.
co.uk he voor engeland.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:39 schreef Bastard het volgende:
amazon.co.uk of gewone amazon om wat te bestellen
Ligt er aan wat je wilt en waar het goedkoper isquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:39 schreef Bastard het volgende:
.co.uk is sneller dan .comquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:39 schreef Bastard het volgende:
Dat was een lange vakantie,... klaar om de Matrix weer in te stappen Gijsquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste vakantiedag. Morgen weer naar Nederland.
Wat zegt ze?quote:Op zondag 2 augustus 2009 07:56 schreef Magneet het volgende:
flikker nou eens op kut wessiej
Nee...4 weken vakantie gaat net zo snel voorbij als 2 weken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat was een lange vakantie,... klaar om de Matrix weer in te stappen Gijs?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...4 weken vakantie gaat net zo snel voorbij als 2 weken.
Serieus Gijs...weet je zeker dat je niet per ongeluk in een of andere slopenwijk in Rio bent terechtgekomen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:07 schreef kepler het volgende:
omg, nu is er weer een taxi-chauffeur aangevallen met een manchete in de buurt waar ik woon![]()
Niet zo negatief, beetje nieuw bloed kan geen kwaad en ik vind hem wel leuk posten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat je niet welkom bent! Is misschien nooit duidelijk gezegd maar het is wel zo!
Verkapt 'ik heb een huisdier' post!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet zo negatief, beetje nieuw bloed kan geen kwaad en ik vind hem wel leuk posten.
haha dat zou je bijna wel denkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs...weet je zeker dat je niet per ongeluk in een of andere slopenwijk in Rio bent terechtgekomen?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verkapt 'ik heb een huisdier' post!
kan, ik vinnum irriquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet zo negatief, beetje nieuw bloed kan geen kwaad en ik vind hem wel leuk posten.
Tijd om de reis voort te zetten Gijs, ik meen het.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:07 schreef kepler het volgende:
omg, nu is er weer een taxi-chauffeur aangevallen met een manchete in de buurt waar ik woon![]()
ja, nog een paar weekjes. Net loonsverhoging gehad op werk, 1 hele dollar meer per uur!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tijd om de reis voort te zetten Gijs, ik meen het.
Ja dat is het wel waardquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, nog een paar weekjes. Net loonsverhoging gehad op werk, 1 hele dollar meer per uur!
shhhht verklap het nu niet!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
Dat jullie dat niet met zn allen herkennen hier.. Neet is de Gijsjescode in ere aan het herstellen. Eerst wordt iemand afgebrand, gekleineerd.. en als hij dan toch blijft, is het een GijsZo deden we dat eerder ook altijd
whehe, gaat om het ideequote:Op zondag 2 augustus 2009 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is het wel waard
Maar serieus.. ergens binneland intrekken daar hebben ze vast hulp nodig op het veld, oogst graan bijvoorbeeld.
ga ergens anders lopen eikelen kutnewbie en nou optiefen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat klagen.
Ja Meneer M.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
ga ergens anders lopen eikelen kutnewbie en nou optiefen!
Gijs status is ver te zoeken vriend! Ga toch weg!quote:
Verkapt 'ik kan drinken en bewijs het met typo's' post!quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs status is ver te zoeken vriend! Ga toch weg!
Mr. Kennedy uiteraard!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie is die klootmongool eigenlijk in die avatar van je
Ik denk dat hij naar TNA gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef Magneet het volgende:
Valt wel mee, goed aan de mic met rdelijke wrestling skills maar goed hij is ontslagen door de WWE dus horen we 2 jaar weinig meer van hem voor ze hem weer inhurenNiet dat ik het nog volg maar dat is wwe logica.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mr. Kennedy uiteraard!
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mr._Kennedy
Op je naam googlenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:17 schreef Wessiej het volgende:
Cho ik vraag mij toch altijd af hoe je aan zulke plaatjes komt.
Vliegtuigen zijn ook gayquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef Magneet het volgende:
Valt wel mee, goed aan de mic met rdelijke wrestling skills maar goed hij is ontslagen door de WWE dus horen we 2 jaar weinig meer van hem voor ze hem weer inhurenNiet dat ik het nog volg maar dat is wwe logica.
Niet de tering slaan? Pardonquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:42 schreef Bastard het volgende:
Maar WWE (?) heeft inderdaad wel een hoog gay gehalte.. hoop brullen maar elkaar niet de tering slaan... naja
Gijs.. sorry dat ik degene moet zijn die het moet brengen maar.... tis allemaal nep.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet de tering slaan? Pardon?
Voorbeeldje.
Nep zou ik het niet noemen, het is scripted, een film ook. Alleen hier doen ze de stunts zelf. Zo weet je bijvoorbeeld dat je nu door een tafel gegooit moet worden, het is dan 'nep' ja, maar je voelt het alsnog wel. Zie bijvoorbeeld dit, ze weten dat het gaat gebeuren maar toch zou ik het liever niet hebben, beetje pijnlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. sorry dat ik degene moet zijn die het moet brengen maar.... tis allemaal nep.
Yep net als sinterklaas..... of zeg ik ik nu weer wat geks?
ppppppppppproest!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. sorry dat ik degene moet zijn die het moet brengen maar.... tis allemaal nep.
Yep net als sinterklaas..... of zeg ik ik nu weer wat geks?
Wess,..........quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nep zou ik het niet noemen, het is scripted, een film ook. Alleen hier doen ze de stunts zelf. Zo weet je bijvoorbeeld dat je nu door een tafel gegooit moet worden, het is dan 'nep' ja, maar je voelt het alsnog wel. Zie bijvoorbeeld dit, ze weten dat het gaat gebeuren maar toch zou ik het liever niet hebben, beetje pijnlijk.
[ afbeelding ]
Of dit, ik zou ook 'liever niet' door een brandende tafel gaan:
[ [url=http://i395.photobucket.com/albums/pp37/Wessiej/dudleyspowerbomb.gif?t=1249232056[]afbeelding[/url] ]
Ja klopt, dan heb je wel meteen het ergste van het ergstequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:29 schreef Magneet het volgende:
pak dan deze Wes :
en dan met name 1:08 en 1:58
Prachtige film idd, is ook best wel gebaseerd op een echte worstelaar, Jake Roberts.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:12 schreef Chocobo het volgende:
The Wrestler was trouwens wel een topfilm
valt wel mee, ik volg het eigenlijk echt niet meer. Alleen nog UFC maar dat is echt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:10 schreef Chocobo het volgende:
Magneet heeft eindelijk een WWE/WWF of hoe dat ook heet maatje bij de Gijsjes
En die zit ie eerst weg te jagenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:10 schreef Chocobo het volgende:
Magneet heeft eindelijk een WWE/WWF of hoe dat ook heet maatje bij de Gijsjes
Strange world these days...quote:
Dacht Scooter.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mr. Kennedy uiteraard!
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mr._Kennedy
Dat dacht ik ook altijdquote:
Lijkt me ook een goeie film.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef Wessiej het volgende:
Gister nog naar Public Enemies gegaan, prachtige film, echt waar
Australia was idd matig
wowquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus. WTF. Wie maakt zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus. WTF. Wie maakt zoiets
[ afbeelding ]
Dit is het spel Shift geen Forza.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:00 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Nurbergring zo te zien, mooi bebost
Porsche altijd
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dit is het spel Shift geen Forza.
Proestquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dit is het spel Shift geen Forza.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]Niet eens verschil te zien!
Ziet er echt praat uit zeg!
Wij krijgen ook zoiets en hebben zelfs 1000 euro bonus als we een groenteboer aanbrengenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef Bastard het volgende:
Er zijn dagen dat je het niet krijgt maar kreeg net een mailtje van het hoofdkantoor dat ik een vergoeding van 500 eurie krijg voor het aanbrengen van een nieuwe collega!![]()
Wist niet eens dat die regeling bestond.
Bij de Makroquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wij krijgen ook zoiets en hebben zelfs 1000 euro bonus als we een groenteboer aanbrengen
Ging vandaag naar huis he.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:09 schreef Bastard het volgende:
Is strol nou inmiddels ook weer aan het werk dan?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste vakantiedag. Morgen weer naar Nederland.
Komt ie terug BAM hittegolf hier van de week meteenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ging vandaag naar huis he.
Beetje opletten.
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt ie terug BAM hittegolf hier van de week meteen
Half weekje, zo om.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
En weer thuis
Morgen nog vrij en woensdag weer aan de bak.
Damnquote:A MARRIED man has had his penis glued to his stomach by three woman who had discovered he was romantically involved with each of them.
quote:MELBOURNE - Australische veiligheidsdiensten hebben in Melbourne vier mannen opgepakt die ervan worden verdacht met automatische wapens een aanslag te willen plegen op een legerbasis.
De terroristen wilden zoveel mogelijk militairen doodschieten tot ze zelf zouden worden uitgeschakeld.
Tis die vogel aan het doen danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:36 schreef kepler het volgende:
Australie![]()
[ afbeelding ]
of dit:
Man's genitals glued by three scorned lovers
[..]
Damn
Verder is het echt een prachtig land!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef gijsje79 het volgende:
Ff weer een cdtje besteld.
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt die aangevallen door een spinquote:
OMG... ik zie nu potenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die aangevallen door een spin![]()
Draadje naar beneden,.... pulserend wespenlijf,.... dit is niet goed Gijsquote:
Ik kan niet goed zien wat er nou gebeurt, dus heel veel doet het me niet!quote:
Kijk nog eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan niet goed zien wat er nou gebeurt, dus heel veel doet het me niet!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan wel zijn, maar je ziet geen omgeving ofzo erbij, dus je weet helemaal niet hoe groot de beesten zijn. Er zijn hele kleine vogeltjes heh
Gelukkig een rood kruisjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:55 schreef kepler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso, een spin die een vogel op eet
quote:
Thanks menquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de held die het gefotografeerd heeft:
[ afbeelding ]
Over teamkillers gesproken. De kans is aanwezig dat ik MW2 ga kopen eind dit jaar. Maar dan voor de PS3quote:
Jammer heel jammer Gijs.. niet dat j m gaat halen maar op dat systeemquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over teamkillers gesproken. De kans is aanwezig dat ik MW2 ga kopen eind dit jaar. Maar dan voor de PS3![]()
![]()
Mjah, drie vrienden van me gaan 'm ws ook halen en die hebben alleen dat zwarte bakbeest. Ik prefereer de 360 zelf, maar online games maken tegenwoordig een even grote kans om gekocht te worden voor de PS3.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer heel jammer Gijs.. niet dat j m gaat halen maar op dat systeem
Snap het wel.. je hebt dat ding niet alleen voor de BRD gekocht, je wil er meer mee doen.
Maar op die manier kan ik niet met je knallen, en dat is echt jammer!
Ja.. logisch.. vraag game n00bs welke console ze kopen en ze zeggen "een ps3" . Ja waarom dan, weet je welke games er op zijn? "nee"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, drie vrienden van me gaan 'm ws ook halen en die hebben alleen dat zwarte bakbeest. Ik prefereer de 360 zelf, maar online games maken tegenwoordig een even grote kans om gekocht te worden voor de PS3.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. logisch.. vraag game n00bs welke console ze kopen en ze zeggen "een ps3" . Ja waarom dan, weet je welke games er op zijn? "nee"
Maar ze hebben allemaal wel eens gespeeld op een psone of een ps2, dus logisch.. en dan staat ie er maar.
Wil je kwaliteitgames, goede ondersteuning op zowel MP gamen alswel dashboards en onderhoud.. ga dan voor de xbox.
Ik niet...tenminste niet bij de release.quote:
Oh nee daar twijfel ik ook niet aan. Genoeg te gamen tegen die tijd,... maar meer of ik het ooit ga gamen. Moet CoD4 SP ook nog steeds doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik niet...tenminste niet bij de release.
Gijs,... Assassin's Creed 2, Uncharted 2 en Demon's Souls,.... enig idee wat de kwaliteit van die games isquote:
Ik ben het tegenovergestelde geloof ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... Assassin's Creed 2, Uncharted 2 en Demon's Souls,.... enig idee wat de kwaliteit van die games is![]()
Die games hebben echt voorrang bij mij,... SP gamer,... altijd geweest! Daarna komen de co-op games,... MP vind ik meer leuk voor zo nu en dan,.... zoals vanavond bv.
Eerst MP,... dan co-op en dan SP dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben het tegenovergestelde geloof ik
Ja. monsterspellen zijn dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerst MP,... dan co-op en dan SP dusJa ieder zijn ding,... maar de games die voor mij uitkomen zijn allemaal SP. Heb ik geen tijd voor CoD. Jij bent aan de andere kant met F3 en MW2 voorlopig wel klaar Gijs
als m'n ogen niet eerder dichtvallen ben ik erquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond rond 21:30 start ik met Surfer Rainbow Six Vegas 2 weer op,.... iedereen is welkom uiteraard! Terrorist Hunt FTW!
Ik ook van jouquote:
Zelfs de Haagsche trambestuurders wilden meerquote:
Ben op date volgende keer maar weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond rond 21:30 start ik met Surfer Rainbow Six Vegas 2 weer op,.... iedereen is welkom uiteraard! Terrorist Hunt FTW!
Verkapt ik-heb-vanavond-sex post!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben op date volgende keer maar weer.
Blijf er inderdaad slapen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verkapt ik-heb-vanavond-sex post!
Je moet wel heel veelzijdig zijn om games te spelen waarin je EN kan vechten EN gitaar kan spelen inderdaadquote:
Dat zou wel een toffe game zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet wel heel veelzijdig zijn om games te spelen waarin je EN kan vechten EN gitaar kan spelen inderdaad
Hoe ziet jouw avond er eigenlijk uit Gijs?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verkapt ik-heb-vanavond-sex post!
Hallo.quote:
Stijl is fantastisch en ik vond FF: Tactics een tof spel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef Chocobo het volgende:
@Noot,... je reactie op mijn blogGa dat spel halen,.... daar krijg je geen spijt van! Ben er verbaasd over dat je interesse hebt
Was erg leuk ja! Je hebt nog een paar terugstuiterende granaten op Surfer gemistquote:
Ach Surfer is groot he dan krijg je dat. En ja ik kan er wel iets van ja, ligt me wel dit. Niet te snel en tijd hebben om te richten ( meestal)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was erg leuk ja! Je hebt nog een paar terugstuiterende granaten op Surfer gemist![]()
Respect voor je skills trouwens, je bent stukken beter dan ik verwachtte eigenlijk![]()
Oh ja dat had ik met Halo ook.. wil een granaat naar binnen gooien, komt er net een teammaat voor me staan.. ja die granaat net op zn ei gegooid, stuitert terug naar binnen, allebei molquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was erg leuk ja! Je hebt nog een paar terugstuiterende granaten op Surfer gemist![]()
Respect voor je skills trouwens, je bent stukken beter dan ik verwachtte eigenlijk![]()
28 days later.. is toch een soort van familiefilm?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 05:32 schreef kepler het volgende:
Haha, net 28 Days later gekeken, komt mn huisgenootje naar me toe: You like violence?
Ging ze vragen of ik niet andere films/games kon kijken, want ze is tegen geweld en krijgt er nachtmerries van?Games (eigenlijk alleen Halo) speel ik al met koptelefoon, maar ik ga niet mijn filmkeuze aanpassen aan haar
(alleen DVD-speler in de huiskamer)
Dus tegen de tijd dat we allemaal gevaccineerd worden is het maar de vraag of het wel tegen de juiste taco hoest is... were all going to diequote:
Ik zou vanavond een harde porno opzetten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 05:32 schreef kepler het volgende:
Haha, net 28 Days later gekeken, komt mn huisgenootje naar me toe: You like violence?
Ging ze vragen of ik niet andere films/games kon kijken, want ze is tegen geweld en krijgt er nachtmerries van?Games (eigenlijk alleen Halo) speel ik al met koptelefoon, maar ik ga niet mijn filmkeuze aanpassen aan haar
(alleen DVD-speler in de huiskamer)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stijl is fantastisch en ik vond FF: Tactics een tof spel.
Hé garçon, deux bierres!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Gadver...weer aan het werk. Volle mailbox![]()
![]()
vanaf 01-09 een nieuwe functie. Ik geef het hier nog een half jaar en dan ben ik denk ik weg. Ik begin wel een strandtent in Frankrijk ofzo.
geen idee, ik ben vanaaf wel weer online denk ik. Ik zie het wel, als er meer mensen zijn die willen start ik het gewoon opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer is er weer een Rainbow Six sessie gepland?
Deus pressions (tapbier). Et des pastises pour les filles.quote:
Mag ik even opmerken dat de laatste keer dat ik Rainbow Six heb gespeeld nog op de Xbox was.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:46 schreef Magneet het volgende:
en trainyard is op normal al zooooooo fucking moeilijk gewoon 2 uur mee bezig geweest gister voor we hem hadden. En dan moeten we het nog eens doen op realistic![]()
![]()
Gijs, you've lost me.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deus pressions (tapbier). Et des pastises pour les filles.
Ik ben elite.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik even opmerken dat de laatste keer dat ik Rainbow Six heb gespeeld nog op de Xbox was.
Rainbow Six Vegas 2 zit nog in het cellofaan.
Tapbier voor in de filequote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deus pressions (tapbier). Et des pastises pour les filles.
Filles Gijs...meisjes...quote:
Maar het was wel weer erg cool!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:46 schreef Magneet het volgende:
en trainyard is op normal al zooooooo fucking moeilijk gewoon 2 uur mee bezig geweest gister voor we hem hadden. En dan moeten we het nog eens doen op realistic![]()
![]()
Verdikkequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Comic Con,... wie gaat er mee volgend jaar
http://www.myfunlink.to/girls-auf-der-comic-con-2009_11025.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Turtles!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef gijsje79 het volgende:
Word er vanavond nog RBS gegamed?
Lijkt me ook leuk!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef gijsje79 het volgende:
Word er vanavond nog RBS gegamed?
Thanks Gijs, ik had het nog niet warm genoegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:34 schreef Chocobo het volgende:
Strand links!![]()
http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=6792
http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=6720
Ik ben rond 21:30 online! Wie als eerst is maakt een server. Graag de realistic moeilijkheidsgraad en enemy density op high!quote:
Lekker hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks Gijs, ik had het nog niet warm genoeg
Achievementsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben rond 21:30 online! Wie als eerst is maakt een server. Graag de realistic moeilijkheidsgraad en enemy density op high!
Oh God, dan ga ik maar wat eerder online om een poppetje aan te maken en te oefenen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben rond 21:30 online! Wie als eerst is maakt een server. Graag de realistic moeilijkheidsgraad en enemy density op high!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh God, dan ga ik maar wat eerder online om een poppetje aan te maken en te oefenen.RSV2 toch?
Nee hoor, ik kan het niet helpen dat jullie de verkeerde games spelenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Achievements
Tijd dat B dit spel ook es gaat halen.
quote:
ik ben over uiterlijk een uur al online denk ik misschien zelfs al eerder.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh God, dan ga ik maar wat eerder online om een poppetje aan te maken en te oefenen.RSV2 toch?
CoD4 MP is tof, maar je hebt geen 4 plager Co-Op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan het niet helpen dat jullie de verkeerde games spelen
Ben sinds CoD zo afgeknapt van RainBS
ik ga rond 8:30 uur denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ben over uiterlijk een uur al online denk ik misschien zelfs al eerder.
Das waarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
CoD4 MP is tof, maar je hebt geen 4 plager Co-Op.
Maar goed, wat dat betreft sucken alle Gijsjes aangezien ik de enige ben die Left4Dead speelt.quote:
Saints Row 2.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar goed, wat dat betreft sucken alle Gijsjes aangezien ik de enige ben die Left4Dead speelt.
Ik mistte je Gijs. Wilde met je schieten.quote:
28 Days later was erg tofquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar goed, wat dat betreft sucken alle Gijsjes aangezien ik de enige ben die Left4Dead speelt.
Serieus Gijs...Left4Dead is echt iets voor jou!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:32 schreef Bastard het volgende:
Dat co-op, ik vind het wel leuker om een level samen te spelen zoals in Gears of War, dat was eigenlijk wel cool om te doen samen die shit beleven.![]()
Maar dat duckhunt/terrorist hunt weet ik niet hoor?
ver-schrikk-elijk.. daar kom je nooit meer overheen.. hallo haldol, hello darkness my old friend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...even niet opletten en dan gebeurt dit.
Baby valt van Franse pier en overlijdt
Ik vond de demo ook best aardig moet ik zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs...Left4Dead is echt iets voor jou!
Erg hectisch! veel spanning!
Pff, en ik mag werken van 13 tot 22, wat betekent dat ik op het heetste moment van de dag mag gaan fietsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)dt_vandaag_heet.html
Ik moet weeeheeeelllquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)dt_vandaag_heet.html
Die was er wel, maar volgens mij hebben ze hem van Marketplace afghaald.quote:
Ja, lekker lang relax vakantie gehad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef kepler het volgende:
Jullie hebben best een goede zomer geloof ik?
Die is wel stoer!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, een nieuwe LE!
Deze past wel mooi bij je nachtkijker van Modern Warfare 2
[ afbeelding ]
Twee maar zelfs, player 1 heeft dan de controle over de twee AI mannetjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef Magneet het volgende:
verhaal kan je ook co-op doen hoor bij rbs-lv2 maar wel maar met 3 man
Als je met twee man speelt bestaat je team uit 4 personenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:10 schreef Magneet het volgende:
ow, ik dacht dat je ook als 1 van de ai kon spelen. Zijn wel achievements voor namelijk.
Klinkt kut.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee maar zelfs, player 1 heeft dan de controle over de twee AI mannetjes.
Met z'n vieren is leuker, maar met twee is ook best okay. Het voordeel is dat je bij moeilijke stukken de AI mannetjes vooruit kan sturen om een kamer te clearenquote:
Gisteravond liet ik bij moeilijke stukken gewoon Magneet en gijsje79 vooruit gaan om kogels te vangen een kamer te clearen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met z'n vieren is leuker, maar met twee is ook best okay. Het voordeel is dat je bij moeilijke stukken de AI mannetjes vooruit kan sturen om een kamer te clearen![]()
Er zijn maar weinig teamshooters waarbij je teamleden goed samenwerken. Meestal rennen ze als kippen zonder kop alle kanten op, op zoek naar goekope kills. Uitzondering is Left4Dead. Als je daarbij niet bij elkaar blijft en samenwerkt hou je het 0.3 sec uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:25 schreef Bastard het volgende:
MP is eigenlijk altijd co-op, gewoon met vrienden een kamer aanmaken en tegen een stel andere gasten gaan schieten.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig teamshooters waarbij je teamleden goed samenwerken. Meestal rennen ze als kippen zonder kop alle kanten op, op zoek naar goekope kills. Uitzondering is Left4Dead. Als je daarbij niet bij elkaar blijft en samenwerkt hou je het 0.3 sec uit.
Coole LE, maar het spel lijkt me niet zo! Ik hoop dat ze van Splinter Cell een coole LE maken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, een nieuwe LE!
Deze past wel mooi bij je nachtkijker van Modern Warfare 2
[ afbeelding ]
Ach dat werkt zo vervelendquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig teamshooters waarbij je teamleden goed samenwerken. Meestal rennen ze als kippen zonder kop alle kanten op, op zoek naar goekope kills. Uitzondering is Left4Dead. Als je daarbij niet bij elkaar blijft en samenwerkt hou je het 0.3 sec uit.
Geboren voor elkaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:40 schreef Chocobo het volgende:emo
http://freshpics.blogspot.com/2009/08/goth-wedding-in-russia.html
Kan me Battlefield nog herinneren. Iedereen wachten op een vliegtuig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach dat werkt zo vervelend
"Volg mij" en hop weg rent een teammaat
"Ja JE MOET WEL VOLGEN HE" nou ok dribbel er achteraan.
Mannetjes komen er aan BOEM PATS RINKEL
"JA JE VOLGDE MIJ OOK NIET HE"
Tief op.. ik geef je dekking maar wel op mijn wijze
Ik word steeds ouder, maar meisjes van 17 blijven 17.quote:
En dan elkaar afschieten om er 1 te bemachtigen.. of een stukje C4 plaatsen op het spawn pointquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan me Battlefield nog herinneren. Iedereen wachten op een vliegtuig.
Ja,... dat voordringen ook,... en dan als je eenmaal een vliegtuig hebt en opstijgt beschoten worden door je eigen mensenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan me Battlefield nog herinneren. Iedereen wachten op een vliegtuig.
Of dan met zn 2 in dat vliegtuig zitten en jij springt er dan hoog in de lucht uit... die blik van die andere als je er uit sprint... pricelessquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dat voordringen ook,... en dan als je eenmaal een vliegtuig hebt en opstijgt beschoten worden door je eigen mensen![]()
Whoehahahahahahahahaha ja inderdaad. En dat gniffelen als je springt,... en altijd nakijken hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of dan met zn 2 in dat vliegtuig zitten en jij springt er dan hoog in de lucht uit... die blik van die andere als je er uit sprint... priceless![]()
Ja,... daar zeg je watquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
Eigenlijk zouden we Battlefield toch eens moeten downloaden en spelen met elkaar. Al is het maar om te lachen.
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahahaha ja inderdaad. En dat gniffelen als je springt,... en altijd nakijken he![]()
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
Eigenlijk zouden we Battlefield toch eens moeten downloaden en spelen met elkaar. Al is het maar om te lachen.
Toch,... PRICELESS als iemand instapt Gijs,.... PRICELESS! Ik weet nog goed dat iemand instapte,.. direct weer uitstapte,... zoeken,... de C4 zag en BOEEEEM!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
En als je dan zo lekker bezig bent merk je dat niemand elkaar meer vertrouwt staan ze te springen op het strand van "schiet op met die tank of jeep"
Of als ze dan bij een jeep komen... eerst kijken of niemand C4 in heeft gelegd.
En dan zelf achter een boom staan en niet meer bijkomen.. hij vond het al verdacht dat jij daar gewoon stond.. toch die jeep pakken.. "ho wacht es" .. KLIK.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch,... PRICELESS als iemand instapt Gijs,.... PRICELESS! Ik weet nog goed dat iemand instapte,.. direct weer uitstapte,... zoeken,... de C4 zag en BOEEEEM!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s(...)dtenten__.html?p=2,1
Kunnen we in elk geval met meer dan 4 man tegelijk spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |