Zijn van de erge ja, zoals mijn neef die niet eens de moeite deed om zijn 360 te laten repareren, meteen een nieuwe gekocht en die kapotte ligt in een laquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:45 schreef gijsje79 het volgende:
Hoezo game verslaafd?
De 360 van een maatje van me kreeg de error 74.
Gebeld met M$ en word as week opgehaald voor reparatie.
Normaal mens wacht dan ff 2 weken voordat ie terug, maar nee meneer is ff langs de Saturn geweest en heeft een Elite gehaald.
Ik zal dat normaal niet doen, tenzij ik net Assassin's Creed 2 uitpak ofzo en die het na 1 uur begeeftquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:45 schreef gijsje79 het volgende:
Hoezo game verslaafd?
De 360 van een maatje van me kreeg de error 74.
Gebeld met M$ en word as week opgehaald voor reparatie.
Normaal mens wacht dan ff 2 weken voordat ie terug, maar nee meneer is ff langs de Saturn geweest en heeft een Elite gehaald.
Die backup heb ik nu straks ook als z'n oude xbox weer retour komt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb gelukkig ook een backup via een maat
.....................quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:08 schreef Bastard het volgende:
Dus Gijsje heeft weer eens goed geneukt![]()
Gefeliciteerd man!
Mijn kleine bijdrage aan de woordenbrij van internet.. had de pagina niet eens meer in favorietenquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Bastard's oude blog
http://bastardslife.blogspot.com/
Leuk om dat van je kids te lezen zoquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn kleine bijdrage aan de woordenbrij van internet.. had de pagina niet eens meer in favorieten
OH ja,.... de date,... Gijsje vertel eens wat! Details enzo!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:08 schreef Bastard het volgende:
Dus Gijsje heeft weer eens goed geneukt![]()
Gefeliciteerd man!
We spraken elkaar van de week veel via msn van 19.00 uur tot een uurtje of 24.00 uur.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OH ja,.... de date,... Gijsje vertel eens wat! Details enzo!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
We spraken elkaar van de week veel via msn van 19.00 uur tot een uurtje of 24.00 uur.
Allemaal gezellig dus ff een date afgesproken hier in de stad, kijken hoe dat verloopt.
Was nog steeds gezellig en ze nodigde me uit om wat bij d'r thuis te drinken.
En ja van het één komt het andere, bleef daar slapen.
Leuke meid hebben veel overeenkomsten ja zelfs gamen ze heeft een Wii.
We spreken binnenkort weer af, gaat zo wel gezellig moet ik zeggen en dat binnen een week.
Voelt wel vertrouwd aan, niet dat ik meteen weer een vaste relatie neem, we zien wel.
Ga eerst wel op me eigen wonen als me woning verkocht is.
co.uk he voor engeland.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:39 schreef Bastard het volgende:
amazon.co.uk of gewone amazon om wat te bestellen
Ligt er aan wat je wilt en waar het goedkoper isquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:39 schreef Bastard het volgende:
.co.uk is sneller dan .comquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:39 schreef Bastard het volgende:
Dat was een lange vakantie,... klaar om de Matrix weer in te stappen Gijsquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste vakantiedag. Morgen weer naar Nederland.
Wat zegt ze?quote:Op zondag 2 augustus 2009 07:56 schreef Magneet het volgende:
flikker nou eens op kut wessiej
Nee...4 weken vakantie gaat net zo snel voorbij als 2 weken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat was een lange vakantie,... klaar om de Matrix weer in te stappen Gijs?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...4 weken vakantie gaat net zo snel voorbij als 2 weken.
Serieus Gijs...weet je zeker dat je niet per ongeluk in een of andere slopenwijk in Rio bent terechtgekomen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:07 schreef kepler het volgende:
omg, nu is er weer een taxi-chauffeur aangevallen met een manchete in de buurt waar ik woon![]()
Niet zo negatief, beetje nieuw bloed kan geen kwaad en ik vind hem wel leuk posten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat je niet welkom bent! Is misschien nooit duidelijk gezegd maar het is wel zo!
Verkapt 'ik heb een huisdier' post!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet zo negatief, beetje nieuw bloed kan geen kwaad en ik vind hem wel leuk posten.
haha dat zou je bijna wel denkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs...weet je zeker dat je niet per ongeluk in een of andere slopenwijk in Rio bent terechtgekomen?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verkapt 'ik heb een huisdier' post!
kan, ik vinnum irriquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet zo negatief, beetje nieuw bloed kan geen kwaad en ik vind hem wel leuk posten.
Tijd om de reis voort te zetten Gijs, ik meen het.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:07 schreef kepler het volgende:
omg, nu is er weer een taxi-chauffeur aangevallen met een manchete in de buurt waar ik woon![]()
ja, nog een paar weekjes. Net loonsverhoging gehad op werk, 1 hele dollar meer per uur!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tijd om de reis voort te zetten Gijs, ik meen het.
Ja dat is het wel waardquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, nog een paar weekjes. Net loonsverhoging gehad op werk, 1 hele dollar meer per uur!
shhhht verklap het nu niet!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
Dat jullie dat niet met zn allen herkennen hier.. Neet is de Gijsjescode in ere aan het herstellen. Eerst wordt iemand afgebrand, gekleineerd.. en als hij dan toch blijft, is het een GijsZo deden we dat eerder ook altijd
whehe, gaat om het ideequote:Op zondag 2 augustus 2009 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is het wel waard
Maar serieus.. ergens binneland intrekken daar hebben ze vast hulp nodig op het veld, oogst graan bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |