Kerk?quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:35 schreef LoudGirl het volgende:
Tevreden:
-werk
- paardrijden
- poezen
Niet tevreden:
- kerk
- gewicht
Woei.., het is maar goed dat je in Nederland woont en familie hebt dan. Anders bleef er niets meer overquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:04 schreef Beach het volgende:
Gelukkig:
situatie in Nederland? Zo slecht is het hier niet
familie
Ongelukkig:
uiterlijk
werk
opleiding/school
vrienden (gebrek eraan)
de liefde
innerlijk vaak
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:35 schreef RRGJL het volgende:
Ok, dit gaat waarschijnlijk niet al te positief worden
Gelukkig:
- Over mijn huidige studie, en het feit dat ik over een jaartje eindelijk op de universiteit in Nijmegen met psychologie kan beginnen. Dat wil ik al heel lang.
- Euhm, mja, verder mijn gezondheid ofzo?
- Over mijn uiterlijk, en dan vooral mijn gezicht.
Ongelukkig:
- Over mijn lichaam. Ik moet echt gaan sporten, en dat ga ik ook doen vanaf het begin van het komend studiejaar. Niet dat ik dik ben, maar het is gewoon compleet uit vorm en ziet er niet uit, vind ik zelf.
- Over het feit dat ik geen vrienden meer heb ivm. wat voorvallen inmiddels alweer 2,5 jaar geledenIk vraag me af hoe ik het volhoud al die tijd.
- Over het feit dat ik nog steeds geen relatie / vriendin heb (gehad) en dat toch wel erg mis.
- Over mijn onzekerheid en gebrekkige sociale vaardigheden waardoor ik me vaak ook nogal ongelukkig voel.
Daar kun je dan ook nog gelukkig mee zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Tja true story. En toch ben ik niet constant depri
Ja precies, daar kijk ik dan ook naar uit (het moment dat ik met psychologie kan beginnen). Vooral omdat ik daar waarschijnlijk wat meer gelijk gestemden tegen kom. Daar ontbreekt het me nu nogal aan. Het is niet het gebrek aan contact, maar eerder gebrek aan contact met gelijk gestemdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Daar kun je dan ook nog gelukkig mee zijn. Misschien nieuwe vrienden maken op je huidige studie? Of anders iig als je met psychologie begint ?
Ha, dan kun je meteen 'positieve kijk' of 'optimisme' toevoegen. Die mag er bij mij ook wel bij eigenlijk, zonder hoop op betere tijden (die er nu dus zijn) had ik allang in een diep zwart gat gezeten geloof ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:52 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ja precies, daar kijk ik dan ook naar uit (het moment dat ik met psychologie kan beginnen). Vooral omdat ik daar waarschijnlijk wat meer gelijk gestemden tegen kom. Daar ontbreekt het me nu nogal aan. Het is niet het gebrek aan contact, maar eerder gebrek aan contact met gelijk gestemden
Je hebt wel gelijk, even mijn post aanpassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |