quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:37 schreef Yi-Long het volgende:
vergeet deze 2 legendes trouwens niet...
[ afbeelding ]
en...
[ afbeelding ]
quote:
Nee, niet echt dé scene voor mij. Deze is wel mooi, met de titel verklaringquote:
quote:This scene actually belongs to George Kennedy, who won an Oscar for his role as Dragline. He encourages one of the other players to keep raising whenever Luke bets a buck. After Luke continues to raise a buck nonchalantly, the weak player asks Dragline for advice. "Don't look at me." The player folds. Dragline turns over Luke's cards: "Nothin'. A handful of nothin'. You stupid mullet head. He beat you with nothin'." Luke says, "Yeah, well, sometimes nothin' can be a real cool hand."
Law & Orderquote:
quote:I prefer Law and Order: Elevator Inspectors Unit from the Simpsons. Here's a quote:
Announcer: Law and Order. Elevator Inspectors Unit.
Inspector 1: See here's the thing inspector the button for 5 doesn't light up.
Inspector 2: I think I'm gonna be sick.
Heb je de film niet uitgekeken ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:02 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Kurt Russell in Death Proof.
Jullie snappen het nog niet helemaal. Tong, help anders even.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:37 schreef Yi-Long het volgende:
vergeet deze 2 legendes trouwens niet...
[ afbeelding ]
en...
[ afbeelding ]
Dat moet je even vergeten. Stuntman Mike is gewoon stoer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb je de film niet uitgekeken ofzo
quote:
Zeker wel, maar tot dan iig cool.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:18 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je de film niet uitgekeken ofzo
Welke X-rated versie of gayparody heb jij gezien?quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
Omdat the Jesus hem in de kont neukt. Zaterdag of woensdag, dat maakt niet uit.
Snoopquote:zondag 2 augustus 2009 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:[/b]
[ afbeelding ]
Snoop uit The Wire
Ik dacht eerst dat het een gozer was
Toen ik Spartacus keek, dacht ik bij die scene echt "De fuck Gladiator heeft dit gewoon één op één gekopieerd"quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En misschien herken je deze scene ook min of meer;
[ afbeelding ]
Ken je klassiekers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:33 schreef OldJeller het volgende:
Welke X-rated versie of gayparody heb jij gezien?![]()
Ik weet dat het wordt gezegd, maar of het waar is. Jij gelooft daar enkel in door de liefde die je hebt voor the Jesus. Je bent verblind!quote:
Jeetje wie is dat ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toegewezen, slotje.
Dat is Danny Trejo aap, en das een echte eindbaas!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje wie is dat ?
De vader van Nick Nolte ?
Eat this :quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is Danny Trejo aap, en das een echte eindbaas!
hahahah die wou ik ook net posten, maar zit nog op me werkquote:
maar toch wel het coolst hierquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:42 schreef raptorix het volgende:
Bewijs hier:
Zijn hoogtepunten liggen alweer een tijdje achter hem.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
hahahah die wou ik ook net posten, maar zit nog op me werk
Die was ik net aan het zoekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:58 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
maar toch wel het coolst hier
Condormanquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[ afbeelding ]
dat condorman nog niet gepost is
Dat deed ie dus ook niet...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:43 schreef J.F.Sebastian het volgende:
mag hier ook niet ontbreken:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |