quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:14 schreef icebliss het volgende:
Rap/Hip-hop/Gangsta/RnB/Country en Hardcore/Techno/Gabber/Early Rave.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:55 schreef Nosh het volgende:
Iedereen die roept dat bepaalde artiesten niet op lowlands horen is sowieso dood van binnen, dus waar hebben we het over.
wat. de. fuck. is dát.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Al weet ik niet of dit onder de artiesten categorie valt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:55 schreef Nosh het volgende:
Iedereen die roept dat bepaalde artiesten niet op lowlands horen is sowieso dood van binnen, dus waar hebben we het over.
En toch past het er wel bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 04:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Lowlands is nou eenmaal wat alternatiever. Op Mysteryland ga je ook geen Stephen Fretwell, Deerhunter, etc zetten.
Maar het verbaast me zo dat ik daadwerkelijk met een groepje van 30 man ga, niemand zit te wachten op promo, niemand het daar vind passen, en hier is iedereen het met elkaar eens. Ik ga nu trouwens voor het 4e jaar, sommige van mijn vrienden gaan voor hun 6e/7e jaar. Maargoed het zal wel aan mij liggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeur niet zo man. Lowlands is allang niet alternatief meer. Iedereen die dat nog beweert leeft echt in het verleden of een fantasiewereld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 04:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Lowlands is nou eenmaal wat alternatiever. Op Mysteryland ga je ook geen Stephen Fretwell, Deerhunter, etc zetten.
Maar het verbaast me zo dat ik daadwerkelijk met een groepje van 30 man ga, niemand zit te wachten op promo, niemand het daar vind passen, en hier is iedereen het met elkaar eens. Ik ga nu trouwens voor het 4e jaar, sommige van mijn vrienden gaan voor hun 6e/7e jaar. Maargoed het zal wel aan mij liggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh okay, dus omdat Inverted_World en z'n vriendjes het niet vet vinden, past het niet. Dat Promo vorig jaar voor een uitpuilende X-Ray stond te draaien, en daarom op veelvuldig verzoek naar de Bravo verplaatst is, doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 04:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wow, het vierde jaar. Sorry man, dan vergissen we ons. Als jij al zo vaak komt moet je ondertussen wel koning van het festival zijn. Dat ze de namen niet even aan jou voorleggen voor ze ze bekend maken, ik snap het niet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 04:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
30 indie fans can't be wrong.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 04:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou, bedankt voor je bijdrage.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:31 schreef devl1nsect het volgende:
Alternatief is afwijkend van de rest. Lowlands cultuur en muziek wijkt af van de rest van de festivals en is dus alternatief.
Tenzij je de muziek en films regelmatig op de reguliere tv en radio hoort. Dan is het niet alternatief. 3FM is een onderdeel van het reguliere bestel. Samen met 14 anderen die niet Oi Va Voi or whatever draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |