quote:TEL AVIV (BNO NEWS) -- Up to 17 people were shot at a gay community center in Tel Aviv on Saturday evening. A manhunt for the shooter has been launched.
At least two fatalities were among the victims and at least six of them were in critical condition, a volunteer at the lesbian and gay community hotline in Tel Aviv told BNO News. The Jerusalem Post put the total toll of wounded at 15, with two more fatalities.
The shooting occurred at a gay and lesbian center where youth get together every Saturday night. At the end of the evening, a gunman dressed in black walked into the center and opened fire.
The Haaretz newspaper quoted the public security minister as saying that it appeared to be a criminally motivated attack. "We didn't have prior information about the shooting," he said.
All gay clubs in Tel Aviv have been closed as police have launched a manhunt for the shooter. Police patrols were seen across the city in the aftermath of the mass shooting.
An GLBT (Gay, Lesbian, Bisexual and Transgender) activist told Ynet that it appeared to be a "deliberate act against the gay community."
One report indicated that one of the two fatalities was a 17-year-old girl.
Further details were not immediately available.
Israël is China niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:57 schreef Yi-Long het volgende:
Zal wel weer een radicale jood zijn. En dan binnen een maand gaat israel weer massaal de gazastrook ofzo binnentrekken om de aandacht van dit soort idioten af te leiden...
China trekt massaal de gazastrook in? Ja, dat leidt de aandacht wel af ja.quote:
Klopt. Israel pleegt oorlogsmisdaden en heeft 'apartheid', en China schendt systematisch de mensenrechten.quote:
Nee, China knecht niet alleen zijn eigen bevolking, maar ook die van Tibet. Komt amper in het nieuws. Rara hoe kan dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
China trekt massaal de gazastrook in? Ja, dat leidt de aandacht wel af ja.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
RIP Israëli's, we leven met jullie mee.
Wat kan me jou anti-semitische kutopmerking toch aan m'n kont roesten.. Als ik zeg RIP Israëliërs, ga dat dan niet misbruiken voor je misplaatste, walgelijke, en totaal ongepaste haatpost tegen Joden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:04 schreef hans3000 het volgende:
[..]@ 'we'.
De dader zal wel een joodse israëliër zijn die tegen de aanwezigheid van gays in het heilige land is.
update: +1 dode = 3 in totaal.
wie is we?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
RIP Israëli's, we leven met jullie mee.
QFTquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat kan me jou anti-semitische kutopmerking toch aan m'n kont roesten. Als ik zeg RIP Israëliërs, ga dat dan niet misbruiken voor je misplaatste, walgelijke, en totaal ongepaste haatpost tegen Joden.
Dank!
Fatsoenlijk nadenkende rationele mensen die gewoon RIP zeggen, en het niet willen betrekken in een of andere anti-moslim, anti-jood, anti-christen, anti-<fill in> haattopic.quote:
Omdat Tibet al eeuwen onder China valt en dat niet recents is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, China knecht niet alleen zijn eigen bevolking, maar ook die van Tibet. Komt amper in het nieuws. Rara hoe kan dat?
Het is een beetje voorbarig om gelijk in de Joods-radicale hoek te gaan zoeken. Maarja, het is sowieso dom om een gayclub te openen in een stad die voor Christenen, Joden en Moslims heilig, vragen om problemen lijkt mij. En als Israel de gazastrook binnen wil trekken, is het zijn goed recht. Voor de mensen die het nog niet weten, de zwerfarabieren die zich Palestijnen noemen bezetten al eeuwen Joods land (in tegenstelling tot wat je veel media hoort).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:57 schreef Yi-Long het volgende:
Zal wel weer een radicale jood zijn. En dan binnen een maand gaat israel weer massaal de gazastrook ofzo binnentrekken om de aandacht van dit soort idioten af te leiden...
Nou.. dat anti-semitisch en haatpost is wel wat overtrokken hoor, Whiskey.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat kan me jou anti-semitische kutopmerking toch aan m'n kont roesten. Als ik zeg RIP Israëliërs, ga dat dan niet misbruiken voor je misplaatste, walgelijke, en totaal ongepaste haatpost tegen Joden.
Dank!
oh ja tuurlijk, jij bent natuurlijk ook diegene die zegt: Moslims we leven met jullie mee.. als een paar Yankees per ongeluk bommen hebben gedropt op onschuldige moslims..quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Fatsoenlijk nadenkende rationele mensen die gewoon RIP zeggen, en het niet willen betrekken in een of andere anti-moslim, anti-jood, anti-christen, anti-<fill in> haattopic.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat 't moslims waren, joden waren, christenen waren, of van mijn part was het netanjahu himself. Ik geef niemand de schuld, en zeg gewoon RIP we leven met jullie mee. Maar nee, het moet weer zo nodig betrokken worden in een of andere discriminatoire/racistische post van Hans3000 tegen de Joden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou.. dat anti-semitisch en haatpost is wel wat overtrokken hoor, Whiskey.
Wie de dader is/zijn is onduidelijk en dat staat nog open.
Als er weer eens iets gebeurt in de randstad dan wordt ook vaak gepost "het zal wel een Marokkaan wezen" en dat vindt niemand erg.
Nou dan niet, dan zeg ik "ik leef met jullie mee". Gaan jullie maar lekker feest vieren en discussiëren over de mogelijke daders.quote:
Het is ook normaal hoor dat je RIP zegt, vind ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook helemaal niet dat 't moslims waren, joden waren, christenen waren, of van mijn part was het netanjahu himself. Ik geef niemand de schuld, en zeg gewoon RIP we leven met jullie mee. Maar nee, het moet weer zo nodig betrokken worden in een of andere discriminatoire/racistische post van Hans3000 tegen de Joden.
Het zal wel zo zijn dat sommigen het niet zo opvatten, maar ik vond 't hoogst onsmakelijk.
Ik vind dat wel erg. Ja niet dat het weer een marokkaan is, maar dat er weer iets gebeurt zegmaar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou.. dat anti-semitisch en haatpost is wel wat overtrokken hoor, Whiskey.
Wie de dader is/zijn is onduidelijk en dat staat nog open.
Als er weer eens iets gebeurt in de randstad dan wordt ook vaak gepost "het zal wel een Marokkaan wezen" en dat vindt niemand erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |