Ja klopt, ik heb alleen veel werk in de OP gestopt en wou het niet ondergesneeuwd zien in een centraal topic, vond het wel een eigen topic waardigquote:
Fuck een eind op zeg!quote:
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:50 schreef Adolecens het volgende:
Dus.. onzin of een goeie blik op de werkelijkheid?
Ik tel nochtans 29 punten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:57 schreef Gizmo112 het volgende:
het stond er een tijd geleden al in, het is zwaar aangedikt, en zoals beschreven is alleen als WilderSS een meerderheid aan zetels haalt, de rest van de kamer gaat niet mee met de idiote plannen.
Laat hem eerst maar een komen met oplossingen op andere gebieden ipv 1-punts-politiek bedrijven. En een kandidatenlijst opstellen met mensen die het volkomen met hem eens zijn.
Hmn lastige keuze.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:06 schreef YuckFou het volgende:
Ze zijn nog vergeten te melden dat hij het gedoogbeleid, en daarmee de oerhollandse coffeeshop, wil afschaffen, verder niet echt reëel maar wel scary, ik mag hopen dat de onderbuik van Nederland in 2011 iets verstandiger kiest....
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn lastige keuze.
Kut allochtonen + wiet.
Nederlandse jonge meisjes veilig - wiet.
Mijn onderbuik weet wel wat hij zou kiezen.
Ja klopt, ik heb alleen veel werk in de OP gestopt en wou het niet ondergesneeuwd zien in een centraal topic, vond het wel een eigen topic waardigquote:
Idd daar had dit perfect in gepastquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Centraal] Wildertopic deeltje 4
En daar gaat het verder.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd daar had dit perfect in gepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |