Ik heb niet op de havo gezeten, maar vanaf de bovenbouw wordt er wel meer van je verwachtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:41 schreef chocoladevla het volgende:
Hee,
ik ben nieuw op dit forum, ik ben 15 jaar en ga volgend jaar naar havo 4.
Zijn er mensen hier die ook havo 4 hebben gedaan? Veel zeggen dat havo 4 de moeilijkste klas is. Vonden jullie het tempo en alles een stuk moeilijker vergeleken havo 3?
quote:
Dus omdat ik een off-topic reactie erna post krijg ik een complimentje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kan Quir nog een voorbeeld aan nemen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Hier op Fok zitten alleen maar mensen die van de basisschool rechtstreeks naar de universiteit zijn gegaan. zijn gaan werken (en dan 'iets met hun handen') of zelfs direct in de bijstand zijn gegaan. Sorry.
Hou mij er verder buitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef GasTurbine het volgende:
Je kan beter naar VMBO want HAVO4 is moeilijker dan met je tong je elleboog likken.
Toch wel erg dat je dan zo'n excuus moet verzinnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik Heb 4 jaar over HAVO 3 en 4 gedaan. Zakte voor mijn eindexamen. Ben maar van school gegaan toen een medeleerling me met U aansprak.
Bleek later net niet hoogbegaafd te zijn. Dus daar ging mijn excuus
Welkom op fok!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:52 schreef chocoladevla het volgende:
het hier vragen heeft ook geen zin
Vrij weinig jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:52 schreef chocoladevla het volgende:
het hier vragen heeft ook geen zin
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef GasTurbine het volgende:
Je kan beter naar VMBO want HAVO4 is moeilijker dan met je tong je elleboog likken.
Op vwo is 5vwo het kutste.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:52 schreef Chai het volgende:
Ik heb 4vwo gedaan en dat was ook niet echt moeilijk, maar bleef toch zitten en ik ga dit jaar naar 4havo omdat ik anders in 5vwo weer bleef zitten.
Volgens mij is dit lichtelijk overdreven. Maarja hangt er natuurlijk vanaf hoe je 3havo vond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef timmmmm het volgende:
4 havo is wel veel veeleisender dan 3 havo. Je bent meer tijd kwijt aan huiswerk en leren. Ikzelf heb 4 havo dit jaar gedaan. Door ziekte het eerste half jaar gemistIn totaal heb ik vanaf 10 april tot zomervakantie de tijd nodig gehad om 4havo te halen.
4 havo is zwaar werk, maar toch wel goed te doen. Het vergt alleen inzet. Van het begin af aan. Waar je er in 3 havo nog mee wegkwam alleen het laatste deel van het jaar wat te doen, gaat dat in de vierde niet meer. Simpelweg omdat vrijwel alles meetelt voor je eindrapport, van het begin af aan al.
Dus? / Waarom zeg je dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef chocoladevla het volgende:
Je kan geen 4 jaar blijven zitten.
Onzin, elk jaar is gemiddeld even makkelijk omdat je zelf ook elk jaar slimmer wordt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef timmmmm het volgende:
4 havo is zwaar werk, maar toch wel goed te doen. Het vergt alleen inzet. Van het begin af aan. Waar je er in 3 havo nog mee wegkwam alleen het laatste deel van het jaar wat te doen, gaat dat in de vierde niet meer. Simpelweg omdat vrijwel alles meetelt voor je eindrapport, van het begin af aan al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |