ik weet het ook niet echt meerquote:
ik zag gisteren of eergisteren een meisje achter de winkels volgens mij was ze 8 of 7 ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
een 14 jarige chick die rookt. duuuude
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit een aansteker bij
Of de jongen een aansteker heeft maakt niet zoveel uit, maar het is wel ongeloofwaardig als je om een vuurtje vraagt en niet rookt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit een aansteker bij
Tot zo mam, ik ga ff 10 minuten in een steegje staan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef Lastpost het volgende:
Hebben ze daar in dat gehucht van je geen steegjes ofzo?
Waarom wil je stiekem roken? Alsof je stoer bent als je stiekem ergens staat te roken...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef YerimSeni het volgende:
weet iemand mischien tips over hoe ik stiekem kan roken??
want ik heb namelijk ouders beneden en mijn oudere broer boven in zijn akmer :S
en hij Keurt mijn gerook helemaal af hij wilt het niet dus ik doe het stiekem soms is ie zo moe dan lig ie te slapen op zijn bed dan rook ik wel af en toe maar ik ben als de dood dat ik word betrapt!!
en ik spuit heel me kamer vol deo en hopen maar dat m'n ouders en broer het niet ruiken en buiten lukt ook niet goed![]()
heeft iemand misgien tips over waar ik het stiekem kan doen??
Barbies moet je al helemaal niet roken. Goed dat je daarmee gestopt bent!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:10 schreef YerimSeni het volgende:
[..]
WUahahah
ik stopt e met barbies toen ik 5 was ik vond ze stom
datdusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
Je ouders weten al lang dat je rookt. Als je denkt dat je moeder dat niet ruikt in de was ben je wel érg naief. Ze zitten gewoon te wachten tot jij het verteld.
Misschien rookt mams welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
Je ouders weten al lang dat je rookt. Als je denkt dat je moeder dat niet ruikt in de was ben je wel érg naief. Ze zitten gewoon te wachten tot jij het verteld.
Dan kunnen ze niet zeiken als dochterlief rookt, dan is het hun eigen schuld.quote:
Want van alle ouders die roken, gaan ook alle kinderen roken, per definitiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet zeiken als dochterlief rookt, dan is het hun eigen schuld.
Nee, maar als ze het wel gaan doen hebben ze het thuis als eerste gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Want van alle ouders die roken, gaan ook alle kinderen roken, per definitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |