Kijk nou gewoon, Desunoto. Oasis maakte de "alternatieve" muziek beschikbaar voor het grote publiek, zo'n beetje als de Sex Pistols met de punk deden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:20 schreef Desunoto het volgende:
Oasis en alternatief, tong?
Ja, oke. Maar vandaag de dag is er niks alternatiefs meer aan dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon, Desunoto. Oasis maakte de "alternatieve" muziek beschikbaar voor het grote publiek, zo'n beetje als de Sex Pistols met de punk deden.
Alles beter waar ze tegen vochten in de hitparadequote:
Mooie vergelijkingh ik weet wel wie ik cooler vondquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef cafca het volgende:
Noel Gallagher lijkt een beetje op Jean Jacques Burnel, tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie vergelijkingh ik weet wel wie ik cooler vond
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
Iermand die een numkmer kent van de Arctic Monkeys
Dat weiger ik helemaal niet te erkennen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:28 schreef TC03 het volgende:
Het is niet zo dat je AM moet kennen of goed moet vinden, maar weigeren te erkennen dat er anno 2009 ook goede muziek wordt gemaakt die in de toekomst misschien net zo legendarisch kan worden als muziek van 20/30 jaar geleden is gewoon erg kortzichtig.
Wat is een underground hit dan volgens jou? Ik snap je punt niet helemaal.quote:Op zondag 2 augustus 2009 05:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weiger ik helemaal niet te erkennen.
Maar de Arctic Monkeys is de Britpop band van dit moment.
Als je dat vergelijkt met The Smiths of Oasis is het toch vreemd dat ze geen echte underground hits hebben ?
Of mis ik iets en loop ik idd achter ?
Nieuw album in aantocht he (als je de lek nog niet gevonden hebtquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef ranja het volgende:
Wordt het nog een keer herhaald? Gister niet gezien.
Arctic Monkeys verbaast mij ook. Was even een hype met 'you look good on the dancefloor' maar daarna heb ik er niks meer van gehoord en nu zijn ze ineens afsluiter op Lowlands![]()
Idd, FF zat er alleen maar zo uitgebreid omdat ze met de frontman konden praten natuurlijk...quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:44 schreef BoerBert het volgende:
Jammer dat Arctic Monkeys er zo kort in zat vergeleken met bijv. Franz Ferdinand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |