Zoetermeerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:40 schreef WeebI het volgende:
Een dorp met 120000 inwoners? Wat voor dorp is dat dan wel niet?
quote:
Hele lijst Bitte.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:41 schreef Muzz_ het volgende:
15 Amersfoort Utrecht 128.680
16 Zoetermeer Zuid-Holland 119.500
17 Dordrecht Zuid-Holland 118.180
18 Leiden Zuid-Holland 116.880
???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_grote_Nederlandse_stedenquote:
Dat jij dat dure woorden vindt zegt enkel iets over jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dure woorden gebruiken om de aandacht af te leiden van dat je eigenlijk een Mcdonalds-paupert bent
Willen ja! En als ik besluit daar te willen eten moet daar de mogelijkheid toe zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
Heel pretentieus 'duur' taalgebruik proberen te hanteren, daarin jammerlijk falen en óók nog eens bij de McDonald's (willen) eten..
Blijkbaar is "confisqueren" voor jou iig een moeilijk woord, want je gebruikt het totaal verkeerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat jij dat dure woorden vindt zegt enkel iets over jou.
Neen ik wou graag twee big mac's?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:49 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Blijkbaar is "confisqueren" voor jou iig een moeilijk woord, want je gebruikt het totaal verkeerd.
Wacht maar tot Danny je de rekening stuurt. Confisqeren kostte laatst nog 87 eurocent per gebruik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat jij dat dure woorden vindt zegt enkel iets over jou.
Je woont buiten de randstad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:50 schreef KirkLazarus het volgende:
Woon ook in een klein dorp maar de McDonalds juist over de grens (Übach-Palenberg) is 24 uur open
Exclusief qoutes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wacht maar tot Danny je de rekening stuurt. Confisqeren kostte laatst nog 87 eurocent per gebruik.
Randstadquote:
Spraakgebrek epicenter dat Limbabwe is..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:55 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
RandstadBen binnen een poep en een scheet in Aken, niet voor niets ooit hoofdstad van Europa.
Nah die in Dordrecht is tot 12 uur open dacht ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:42 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het zal dat pauper Dordrecht dan wel zijn..
con·fis·que·ren [konfisk¥¥r¨(n)]quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:38 schreef fs180 het volgende:
Zit op het moment in het ouderlijk huis wegens geografische voordelen. Echter bevind ik mij daarmee ook meteen in een dorp van 120k inwoners.. Tot groot genoemen zag ik een bon liggen van de mac donalds, voor twee big macs. Daar ik nog niet gegeten had leek me het een goed plan deze te confisqueren.
Tot mijn grote verbazing was de fastfoodketen reeds gesloten, om 8 uur, om precies te zijn. Dit alles speelde zich dus op een zaterdagavond (vandaag) af!
Klacht: Mac die om 8uur, op zaterdag, dicht gaat.![]()
Klacht: Dorpen.![]()
Anti-klacht: De turk verderop is wel open.
Epic is dat altijd. Mensen die dure woorden gebruiken maar jammerlijk falenquote:
Nee, want ik was op de fiets.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:19 schreef IJsblock het volgende:
Dickhead, rij dan gelijk door naar Den Haag, daar is alles wel tot een uurtje of 12 open......
Jawel, precies wat ik wou, twee hamburgers vorderen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:39 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
con·fis·que·ren [konfisk¥¥r¨(n)]
overgankelijk werkwoord; confisqueerde, heeft geconfisqueerd;
afleiding(en): confiscatie
gerechtelijk in beslag nemen, verbeurdverklaren
---------
Je zin klopt niet
Je probeert je d'ruit te lullen, maar iedereen die de OP heeft gelezen denkt dat je die McDonalds-bonnen wilt vorderen en dat weet jij heus ook welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
Jawel, precies wat ik wou, twee hamburgers vorderen!
Ow dat, dan leer je maar verbanden leggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Je probeert je d'ruit te lullen, maar iedereen die de OP heeft gelezen denkt dat je die McDonalds-bonnen wilt vorderen en dat weet jij heus ook wel.
ZIt je soms iets dwars?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:05 schreef Yreal het volgende:
Wat ben je nou voor homo? ik dacht trouwens gelijk "Kut zoetermeer want we zijn een 120k dorp"
Anyway, je bent nog steeds een vuile homo en de andere 2 macs hier zijn open tot 11, en de drive's tot 1 en 2 uur
Ik ben niet eens Limburger dwaasquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:58 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Spraakgebrek epicenter dat Limbabwe is..![]()
10 jaar logopedie kan dat zelfs niet wegwerken
Ben je nou serieus trots op Zoetermeer?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:05 schreef Yreal het volgende:
Wat ben je nou voor homo? ik dacht trouwens gelijk "Kut zoetermeer want we zijn een 120k dorp"
Anyway, je bent nog steeds een vuile homo en de andere 2 macs hier zijn open tot 11, en de drive's tot 1 en 2 uur
Wat lul je? Zoetermeer heeft geen stadsrechten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:40 schreef Matthijs- het volgende:
Oh, is er weer een Fok!ker die even stoer moet vermelden hoe stads hij is door af te geven op dorpen (DIE EIGENLIJK GEEN DORPEN ZIJN MAAR ALS JE ÉCHT STADS BENT VINDT JE VAN WEL!1!1!!1)?
120k geen dorp noemen.quote:
Daar noem je dan ook wel een pauperstad, en ja ik weet waar ik over praat, ik heb er noodgedwongen een half jaar gewoondquote:
Toen dacht je dat het wel ok zou zijn toch? Nog eens gelezen hier..quote:Op zondag 2 augustus 2009 06:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook wel een pauperstad, en ja ik weet waar ik over praat, ik heb er noodgedwongen een half jaar gewoond
Het is Mc's!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:05 schreef Yreal het volgende:
Het is de Mc!quote:Op zondag 2 augustus 2009 05:23 schreef NoBody122 het volgende:
De Mac uit de OP heeft zeker geen McDrive?
Ik meen me namelijk te herinneren dat er ergens in een folder ofzo van de McDonalds staat, dat elke McDrive tot tenminste 0:00 open is dagelijks
Hoezo om 20:00 dicht?quote:
Geen idee waar dat is, ik zat in het centrum.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:55 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Hoezo om 20:00 dicht?
Die aan de Oostweg is tot 1 uur s'nachts open en die aan de Zuidweg is ook s'avonds open.
Als je iets niet kan schrijven doe het dan niet, kneus!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Lekker boeiend hoe die vettent heet, papzak.
Als je ergens niet mee om kunt gaan, doe dan niet mee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:12 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Als je iets niet kan schrijven doe het dan niet, kneus!
Net zeg je nog van welquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
Geen idee waar dat is, ik zat in het centrum.
Ja, ik was er al bang voor...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:42 schreef valek het volgende:
TS studeert in Amsterdam en wil populair doen dat hij in die kutstad studeert.
je bent dus gewoon luiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:27 schreef fs180 het volgende:
Ik heb helemaal niet mijn hele leven hier gewoond.En ja ik ben mij ervan bewust dat er inderdaad meerdere zijn . Maar dat is nog geen gegronde reden om de belangerijkste (in het centrum) om 8uur dicht te gooien.
Trouwens is het af te raden om onder je volledige naam en woonplaats + werk iemand voor homo uit te maken.
stommerd Dordrecht is liefquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:42 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het zal dat pauper Dordrecht dan wel zijn..
Nee, het is in dit geval 'De Mac', ik gebruik daar bewust spreektaal. Bovendien had ik anders verderop in m'n post wel 'MacDonald' getypt...quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als je ergens niet mee om kunt gaan, doe dan niet mee.
Volgens mij liggen die niet in Nederland..quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, relativeer dit:
Amsterdam is toch ook maar een kutdorp als je het vergelijkt met Tokio of New York.
Dorpen zijn kut. Klacht dus gegrond.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:33 schreef steefstijf het volgende:
Pfoe, waar ik vandaan kom, dat is pas een boerendorp![]()
700 inwoners en de dichtstbijzijnde McDonalds is op 3 kwartier fietsen.
Gast, verhuis naar Londen. Ik ben benieuwd wat voor reacties je krijgt als je Newcastle-upon-Tyne of Manchester uitmaakt voor een boerendorp.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dorpen zijn kut. Klacht dus gegrond.
Ik meende dat het wel OK zou worden. Zat ik even mis.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Toen dacht je dat het wel ok zou zijn toch? Nog eens gelezen hier..
Niet zo bescheiden, het is een stad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:48 schreef Catch22- het volgende:
ik dacht dat elke mcd op vrijdag en zaterdag tot minimaal 12 uur open zou zijn.
hier in het dorp (110k) iig wel, tot 2 uur geloof ik op vr-za
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gast, verhuis naar Londen. Ik ben benieuwd wat voor reacties je krijgt als je Newcastle-upon-Tyne of Manchester uitmaakt voor een boerendorp.![]()
![]()
En doe iets aan je bedrading. Je valt uit elkaar.
Heeft een stad geen stadsrechten nodig om een stad te mogen zijn?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, het is een stad.
Helemaal niet want in Amsterdam heb je Ajax en Tokio en NY hebben pauperclubsquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, relativeer dit:
Amsterdam is toch ook maar een kutdorp als je het vergelijkt met Tokio of New York.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |