4 dagen geen internet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef Aisumasen het volgende:
Je gaat toch niet internetten als je op Lowlands bent! Telefoon uit, 4 dagen lang afgesloten van de buitenwereld, en genieten...
Mja, ik ga het er ook moeilijk mee krijgen, met 4 dagen geen internet, denk ik..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
4 dagen geen internet?![]()
Nee joh, elke minuut ff twitteren wat je aan het doen bent. En natuurlijk in sLLowchat posten de hele tijd.
Het gaat rustig worden dan op fokquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, ik ga het er ook moeilijk mee krijgen, met 4 dagen geen internet, denk ik..![]()
En al mijn vriendjes en vriendinnetjes op het internet, die moeten me ook 4 dagen missen, tjonge jonge..als dat maar goed gaat..
Ik ga zeer ws. niet internetten op Lowlands, neemt niet weg dat het wel kan. En ik zal dus ook zeker op vrijdag even kijken wat op donderdag de mysterie guest was op Pukkelpop.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef Aisumasen het volgende:
Je gaat toch niet internetten als je op Lowlands bent! Telefoon uit, 4 dagen lang afgesloten van de buitenwereld, en genieten...
quote:En de secret act? De supergroep die overal al een naam heeft, maar die nog nergens officieel bevestigd is? “Ze wilden in eerste instantie niets, omdat er in november een album uit komt. We mogen twee nummers opnemen, die David Kleijwegt hopelijk mag gebruiken voor een serie over Lowlands die in november bij de VPRO op tv komt.”
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef Aisumasen het volgende:
Dat dus. Bellen heeft ook weinig zin, je verstaat elkaar toch niet als je de ringtone al hoort.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:34 schreef stbabylon het volgende:
Telefoon gaat sowieso niet uit. Ik kan me nog de hel herinner van mensen terug vinden op Lowlands zonder mobiele telefoon. Dat nooit weer.
Jouw kapper heeft informatie die voor andere mensen niet verkrijgbaar is?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Mijn kapper gaf net aan dat Dave Grohl inderdaad op LL staat. Them Crooked Vultures it is...
Geweldig trouwens...
quote:When I was just driving back from the show I heard Eric Corton on the radio. He had taken the night off from his program to go to TCV. He was phoning in and telling how it was and that he was hanging out with everybody backstage. He had a talk with Dave Grohl. He said to Dave hey I'll see you on saturday. Then Dave said, how do you know we're playing Lowlands. So yes, it's a definate yes. They are the surprise act on saturday!
Doe mij die kapper..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef Gilead het volgende:
Jouw kapper heeft informatie die voor andere mensen niet verkrijgbaar is?
Mijn kapper zegt de agent te kennen die verantwoordelijk is voor de booking...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef Gilead het volgende:
[..]
Jouw kapper heeft informatie die voor andere mensen niet verkrijgbaar is?
Biddinghuizen hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:05 schreef ruud.nl het volgende:
Hoewel hij niet 100% goed zoomt, zal het toch Lowlands moeten voorstellen.http://themcrookedvultures.com/x/
Las op 3voor12 dat de band dat niet wilde, die wilde per se op een kleiner podium. Daarnaast was dat organisatorisch blijkbaar ook erg lastig. Maar ben het met je eens dat de Grolsch dit jaar een erg drukke tent was bij meerdere acts!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:58 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
De programmering heeft wat steken laten vallen in mijn ogen, dit had naar de Alpha gemoeten, en Basement Jaxx ook. Het was bij allebei veels te druk voor de Grolsch en wat er om heen stond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |