abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71520453
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 miljard euro mee gemoeid. En dat bedrag wordt nog veel hoger.

Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...

Je zult er toch nog leven wonen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)jarden__.html?p=31,1
nothing will change without a rebel
pi_71520480
En nu krijgen we er Polen, Bulgaren, Roemenen, etc. bij...
pi_71520548
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef bendk het volgende:
Ik ben op tijd weg in ieder geval
Ja, vast.
pi_71520553
Waarom laten we al die mensen in godsnaam komen als het alleen maar geld kost?

Als mijn berekeningen kloppen dat had elke nederlander 40 jaar lang elk jaar bijna 3500 euro kunnen krijgen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71520582
Ik zit er een nulletje naast geloof ik.

Nou voor die 350 euro deed ik het ook
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71520606
Als er niet bijstaat hoeveel het heeft opgeleverd in de loop der jaren valt er ook niet echt een vergelijking te maken.
pi_71520912
Er staat immigranten in het artikel, niet allochtonen. Opgelost slotje.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_71520967
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:11 schreef staticdata het volgende:
Als er niet bijstaat hoeveel het heeft opgeleverd in de loop der jaren valt er ook niet echt een vergelijking te maken.
opgeleverd: criminaliteit, bijstandskoningen, beroepswerkelozen....
pi_71521117
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Appelknaller het volgende:
Er staat immigranten in het artikel, niet allochtonen. Opgelost slotje.
psstt...hans anders, ken je die...anders leen je even de zonnebril van waoter, hij heeft weer een nieuwe gedeclareerd gekocht
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:29:36 #10
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_71521122
Ik ben blij dat de grootouders van mijn aanstaande destijds hier naartoe zijn gekomen. Goed besteed geld!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_71521128
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:11 schreef staticdata het volgende:
Volgens het artikel is dat meegeteld.
Let wel: dan gaat het enkel om de vraag ofhet hier een negative-sum game betreft, of niet, voor de overheid.
Dus hoeveel belastinggeld ermee gemoeid is. Je kunt je dan weer aan afvragen of dát de enige juiste manier is om iemands nut voor de samenleving te peilen, maar het lijkt me evident dat multiculturalisme en de verzorgingsstaat een dure combinatie blijken.

Ik vind het overigens onnodig om dit onderzoek met uitroeptekens te presenteren. Het is namelijk allang geen geheim meer (en nog slechts een taboe onder blinde ideologen) dat er een prijskaartje hangt aan het huidige Nederland.
pi_71521161

[ Bericht 100% gewijzigd door bendk op 01-08-2009 19:40:07 ]
pi_71521369

[ Bericht 100% gewijzigd door bendk op 01-08-2009 19:40:26 ]
pi_71521411
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:31 schreef bendk het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die niet kan lezen

Er staat toch echt immigranten, en de meeste allochtonen zijn toch echt in Nederland geboren. Dat zijn dus Nederlanders en geen immigranten.
Lao-Tse
pi_71521501
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:40 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die niet kan lezen

Er staat toch echt immigranten, en de meeste allochtonen zijn toch echt in Nederland geboren. Dat zijn dus Nederlanders en geen immigranten.
De voorkant van het artikel:

Allochtoon kost ons miljarden
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 mld. mee gemoeid.
pi_71521707
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:43 schreef bendk het volgende:

[..]

De voorkant van het artikel:

Allochtoon kost ons miljarden
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 mld. mee gemoeid.
Mijn fout

Maar toch 200 miljard is niks. Hoeveel geld heeft Nederland verdiend in die 40 jaar, Biljoenen (misschien wel een triljoen). En wat hebben we er aan dat ze 200 miljard hebben gekost, moeten we ze nu deporteren of wat. Wat moeten we er mee?
Lao-Tse
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:01:04 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71522033
Ik heb ook nooit begrepen waarom "links" zo graag miljioenen mensen extra in dit land wil... Anders dan dat die lui uiteindelijk links gaan stemmen, waardoor "links" meer macht krijgt.
censuur :O
pi_71522047
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:50 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Mijn fout

Maar toch 200 miljard is niks. Hoeveel geld heeft Nederland verdiend in die 40 jaar, Biljoenen (misschien wel een triljoen). En wat hebben we er aan dat ze 200 miljard hebben gekost, moeten we ze nu deporteren of wat. Wat moeten we er mee?
Van mij mag je ze houden, ik woon er niet meer...overigens gaan veel allochtonen hier in DK weg (de bedoeling van dit land is namelijk dat je gaat werken, zo niet ..dan maar op de stort bij de gemeente flessen sorteren en zo)

Maar raad eens waar ze dan heen gaan ? Juist .......
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:13:34 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71523993
Is toch 35.000 euro per gezin. Al vermoed ik dat het een veelvoud is.
The End Times are wild
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:14:05 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71524009
Misschien maar eens een topic maken met de vraag waarom Nederland nog steeds migranten toelaat die niets bijdragen. In heel veel landen (Canada, USA, Australie, Nieuw Zeeland, etc) is een eis aan migranten dat ze wat gaan opleveren!
censuur :O
pi_71524017
Er zitten in ieder geval een grote fout in de berekening. Het CBS heeft de kosten van niet-Westerse immigranten berekend. Elsevier vermeningvuldigt dit met het aantal niet-Westerse allochtonen.

Daarnaast geeft Elsevier zelf ook al aan dat de helft van de kosten bestaat uit onderzoek dat ze zelf hebben gedaan en niet erg precies is. Daarnaast kennen ze dan maar de kosten van een jaar (dat is niet eens het geval, de ene helft van de kosten komt uit 2003, de andere helft uit 2009). Hoe kunnen ze daarmee de kosten over 40 jaar berekenen? Die zijn echt niet per persoon ieder jaar hetzelfde geweest.
pi_71524042
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen waarom "links" zo graag miljioenen mensen extra in dit land wil... Anders dan dat die lui uiteindelijk links gaan stemmen, waardoor "links" meer macht krijgt.
Is "links" in dit geval inwisselbaar voor "EU" en "Europa" ? Daar is namelijk zo'n beetje de gehele Nederlandse politiek voor, "links" en "rechts".
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:22:16 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71524246
En dan zijn alle immatriële kosten van immigranten niet eens meegerekend! Zo'n vrouwtje uit de een of andere volksbuurt, dat haar wijk in 30 jaar tijd volledig heeft zien verpauperen en nu niet eens meer met haar buren in het Nederlands spreken kan, dat nauwelijks nog de deur uit durft om boodschappen te doen en haar dagen slijt achter de geraniums, dat kóst natuurlijk niks. Maar is wel zuur.

Of heel West-Brabant, dat overspoeld wordt door (autochtone) Rotterdammers die vanwege de multikul Zuid-Holland ontvlucht zijn en nu met hun pauperkleding en -taalgebruik daar de dorpen verzieken! Daar mag ook wel eens iets tegen gedaan worden.
The End Times are wild
pi_71524265
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:14 schreef Eutow het volgende:
Er zitten in ieder geval een grote fout in de berekening. Het CBS heeft de kosten van niet-Westerse immigranten berekend. Elsevier vermeningvuldigt dit met het aantal niet-Westerse allochtonen.

Daarnaast geeft Elsevier zelf ook al aan dat de helft van de kosten bestaat uit onderzoek dat ze zelf hebben gedaan en niet erg precies is. Daarnaast kennen ze dan maar de kosten van een jaar (dat is niet eens het geval, de ene helft van de kosten komt uit 2003, de andere helft uit 2009). Hoe kunnen ze daarmee de kosten over 40 jaar berekenen? Die zijn echt niet per persoon ieder jaar hetzelfde geweest.
Daarnaast is het enkel een kosten en geen baten overzicht.
pi_71525062
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:22 schreef LXIV het volgende:
En dan zijn alle immatriële kosten van immigranten niet eens meegerekend! Zo'n vrouwtje uit de een of andere volksbuurt, dat haar wijk in 30 jaar tijd volledig heeft zien verpauperen en nu niet eens meer met haar buren in het Nederlands spreken kan, dat nauwelijks nog de deur uit durft om boodschappen te doen en haar dagen slijt achter de geraniums, dat kóst natuurlijk niks. Maar is wel zuur.

Of heel West-Brabant, dat overspoeld wordt door (autochtone) Rotterdammers die vanwege de multikul Zuid-Holland ontvlucht zijn en nu met hun pauperkleding en -taalgebruik daar de dorpen verzieken! Daar mag ook wel eens iets tegen gedaan worden.
Hier in Made merk ik niets van Rotterdammers, de enige Hollander die ik hier ken ben ik zelf, en ik ben goed ingeburgerd
Wel zijn er relatief veel Polen (agrarisch gebied, he), maar daarvan heb ik tot heden geen last gehad.
Wel is er sprake van verpolisering (of moet ik hier van Polarisering spreken?), bijv in de C1000 is een heel schap gewijd aan Poolse producten (vlees in blik, 10 soorten halve liters).

Overigens geldt in mijn straat dat bijna iedereen er als een 'pauper' uitziet, beslist ook de Brabanders, wat vandaag bijv inhoudt blote basten, crappy tattoo's (behalve de mijne natuurlijk) en sportieve kleding om een onsportief lichaam.
Maargoed, ik woon dan ook in een straat waarbij, als ik anderen vertel dat ik woon, mensen hun wenkbrauwen fronsen. "Oh, toch niet die achterbuurt?".

En da's eigenlijk vreemd, want ik merk er niks van. Ja oké, men parkeert wat slordiger en er is het omschreven uiterlijk, muziek uit auto's enz. Maar vergeleken met de buurten waar ik in de Randstad heb gewoond is het een hemel op Aarde, waar buren elkaar gedag zeggen, conflicten niet met geweld maar roddelen opgelost worden en waar iedereen er al zo lang woont, dat iedereen elkaar dus ook kent.

Waarom ik dit allemaal post? Geen idee Ben het overigens verder eens met je post.
Vooral voor oude, armere mensen in Nederland is het drama zichtbaar. Mijn grootvader heeft altijd in een Amsterdamse arbeidersbuurt gewoond en is in zijn laatste levensjaren herhaaldelijk overvallen.
Het spreekt vanzelf dat dat in de jaren 70 nog amper voorkwam, maar nu schering en inslag is daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')