Bedankt voor het lezenquote:
Maar miss is het iets heel onschuldigsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:41 schreef grizegrijn het volgende:
Er zijn mensen die daarvoor geleerd hebben. Ga daar dan ook heen. Die zitten niet op FOK.
Ja, en dadelijk heb je darmkanker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:43 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Maar miss is het iets heel onschuldigs![]()
Ik vind dat zo genant. 'Ha doc, ja er komt bloed uit m'n anus, wil je even kijken?'
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:30 schreef Babblefish het volgende:
Iemand ervaring? Zal ik naar de doktert gaan?
Alvast beadankt![]()
Mwoah als hij geen pijn heeft, zich verder prima voelt en ook geen koorts o.i.d. heeft kan dat best wel wachten tot maandag volgens mij. Maar een afspraak maken lijkt me wel verstandig inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja, en dadelijk heb je darmkanker.Ga gewoon ff naar de huisartsenpost. Bloed bij de ontlasting is niet normaal.
In het ergste geval bedoelde ik dat dan ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mwoah als hij geen pijn heeft, zich verder prima voelt en ook geen koorts o.i.d. heeft kan dat best wel wachten tot maandag volgens mij. Maar een afspraak maken lijkt me wel verstandig inderdaad.
Daarom zeg ik ook biergist. Dat is goed voor elke darm!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn darmen houden helemaal niet van gist en meergranen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biergistquote:Biergist is een schimmel waarvan de cellen worden samengeperst en gedroogd. Het is een rijke bron van chroom, een mineraal dat noodzakelijk is voor de suikerstofwisseling. Chroom vormt de verbinding tussen insuline en glucose en vergroot daardoor de effectiviteit van insuline. Een verminderde effectiviteit van insuline, dat het lichaam tracht te compenseren door meer insuline aan te maken, kan leiden tot verminderde glucosetolerantie of diabetes. Biergist bevat onder meer vitaminen van het B-complex, die het lichaam gebruikt om energie uit voedsel te halen. Het gebruik van biergist wordt wel eens aangeraden als men zich moe en lusteloos voelt of last heeft van diarree.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:30 schreef Babblefish het volgende:
Iemand ervaring? Zal ik naar de doktert gaan?
Het meest voor de hand liggende is dat je een darmontsteking hebt, maar dan heb je er ook meestal wel koorts bij. Uiteraard kan je val er ook iets mee te maken hebben. In dat laatste geval zou ik niet al te lang wachten met een bezoek aan de huisarts. Voor darmontstekingen krijg je geen antibiotica namelijk, dat moet vanzelf overgaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:27 schreef Babblefish het volgende:
Bedankt voor de reacties.![]()
Ik wacht nog een weekje af om te kijken wat het gaat doen...
Darmkanker lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, ik ben 17 jaar, geen darmkanker in de familie. Zo'n frisuur lijkt me wel waarschijnlijker aangezien:
1. Ik nogal eens kan persen![]()
2. Ik sindskort ben gestopt met overmatig caffeine (+- 500 mg per dag)
3. Ik op m'n stuitje ben gevallen
Verder eet ik wel veel vezels etc. gelukkig.
Nja, ik wil gewoon dat het zo'n frisuur is, wil nl echt niet naar de doc..
Ja, of tenminste diarree. Darmontsteking lijkt me dus niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
Het meest voor de hand liggende is dat je een darmontsteking hebt, maar dan heb je er ook meestal wel koorts bij.
Wat is het probleem van een doktersbezoek, als je een darmbeschadiging hebt door het vallen dan zou ik niet al te lang wachten. Je wil van iemand hier horen dat je niet naar de dokter hoeft, sinds wanneer zijn deze users gekwalificeerd om daar een oordeel over te geven? Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik kom amper bij de huisarts, maar over dit zou ik toch niet lang nadenken...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:38 schreef Babblefish het volgende:
Poep is prima van structuur, geur en kleur (op het bloed na). Kwaliteit is dus goed. Verder heb ik ook geen last van buikpijn / opgeblazen buik.
Wil even iemand zeggen dat ik hiervoor niet naar de dokter hoef?
Extra reden om te gaan dus; je verliest bloed zonder duidelijke reden, het komt toch érgens vandaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:38 schreef Babblefish het volgende:
Poep is prima van structuur, geur en kleur (op het bloed na). Kwaliteit is dus goed. Verder heb ik ook geen last van buikpijn / opgeblazen buik.
Fissuur. Dat komt idd door het persen. Duurt ook even voor het over is. Het is ook erg goed dat je gestopt bent met cafeïne.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:27 schreef Babblefish het volgende:
Bedankt voor de reacties.![]()
Ik wacht nog een weekje af om te kijken wat het gaat doen...
Darmkanker lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, ik ben 17 jaar, geen darmkanker in de familie. Zo'n frisuur lijkt me wel waarschijnlijker aangezien:
1. Ik nogal eens kan persen![]()
2. Ik sindskort ben gestopt met overmatig caffeine (+- 500 mg per dag)
3. Ik op m'n stuitje ben gevallen
Verder eet ik wel veel vezels etc. gelukkig.
Nja, ik wil gewoon dat het zo'n frisuur is, wil nl echt niet naar de doc..
Je hoeft niet naar de dokterquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:38 schreef Babblefish het volgende:
http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/638/malabsorptie.htmlquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:27 schreef Kabolter het volgende:
Doe dan deze, ipv op fok! naar antwoorden vragen.
http://www.gezondheidsple(...)d-in-ontlasting.html
Zeg hobbydokter, wat je hier verkondigt slaat helemaal nergens op. Bovendien vind ik het een gevaarlijk advies om iemand met bloed in de ontlasting een bezoek aan de kruidenwinkel te brengen. Ga naar een echte arts, dat is veel verstandiger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
... Droge darmen kunnen namelijk ook deze bloedingen veroorzaken. Dit kun je overigens ook zien aan je ontlasting, als deze keihard is, betekent het dat je te weinig vocht binnenkrijgt, of uiteraard teveel verliest ...
Als je het niet erg vind neem ik de mening van mijn artsen serieuzer dan de nonsens die jij hier verklaart.quote:
Second that. Absoluut onverantwoord om TS een gang naar de huisarts niet nodig te doen laten vinden door dit soort posts te plaatsen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind neem ik de mening van mijn artsen serieuzer dan de nonsens die jij hier verklaart.
Ben je wel helemaal goed bij je hoofd? Dit dwaze advies verdient een permban van LIF.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef mediaconsument het volgende:
Oftewel ga naar een kruidenwinkel zoals de tuinen en haal wat biergist en spirulina/chlorella, en je bent weer zo de oude. Interne en externe wonden genezen ook sneller door spirulina/chlorella trouwens.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach, als je op een forum gaat vragen of het erg is dat je bloed schijt verdien je het ook te sterven.
+1 subtiel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach, als je op een forum gaat vragen of het erg is dat je bloed schijt verdien je het ook te sterven.
Zo is hetquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |