abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71516305
ik eindigde met het zeggen dat het zo enorm leuk is om al die huizen eens te zien !

maar voor Moussy : Game on !
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:58:17 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71516330
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71516338
Er mist nog slowchat voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotos van ons huisje.
En ja fotos van de kamer van X en mij ontbreken omdat ik die aan het herinrichten ben
en de hal is ondertussen ook ingericht maar ik kon geen foto vinden
(en het is nu een zooi dus ga de foto maar niet maken )

[ Bericht 93% gewijzigd door MamsX op 01-08-2009 16:06:39 ]
pi_71516403
Heb al gevraagd bij de Modjes... was t vergeten
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:04:12 #5
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71516438
Foei Stout! hihihi
Maar ik zie het al, bij jou is het ook al zo gezellig. Met lekkere kussentjes om lui op de bank te hangen En smaken de framboosjes?

MamsX wat een mega-zak speelgoed aan de box!
Wel ontzettend licht he... heerlijk is dat.

En Linda houden we te goed
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:05:06 #6
190853 RockabeIIa
pi_71516456
Oh het is de SC... Ik pas wel ff aan dan.
pi_71516492
Dankje, had het al in FB gevraagd, was druk met het niet laten vallen van framboosjes op mijn toetsenbord..

Ze waren heerlijk ...zo van de struik van de buurvrouw
pi_71516511
Ja X heeft schandalig veel spullen
En dat licht is heerlijk, moet alleen nog wel folie op de ruiten vanwege de gluurders aan de overkant
pi_71516553
Ohh dat hebben wij ook gedaan, mensen kijken bij ons via de keuken de kamer in, als we in de zithoek zitten is dr niks loos maar al die nieuwsgierig oogjes als we aan het eten zijn
Werkt prima trouwens, niet vergeten om je raam nat te maken met water en zeep hé !
pi_71516619
leuk huisje MamsX idd lekker licht! Ik hou van veel licht
en Ca.ra mooi huis zeg! wauw!

Stout ziet er gezellig uit
en ik hoop dat je buuf het okay vindt van die frambozen want ik zou dat niet zo leuk vinden als mijn zuurgezaaide/gewiede/onderhouden enz framboosjes en andere vruchtjes zo door de buren van de struik worden gehaald
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71516652
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:10 schreef Stout het volgende:
Ohh dat hebben wij ook gedaan, mensen kijken bij ons via de keuken de kamer in, als we in de zithoek zitten is dr niks loos maar al die nieuwsgierig oogjes als we aan het eten zijn
Werkt prima trouwens, niet vergeten om je raam nat te maken met water en zeep hé !
Ik zal het onthouden!! Leuk huisje trouwens
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:16:52 #12
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71516700
Wij inmiddels ook omdat we ook direct aan de straat grenzen. En zeker toen sukkel-overbuurman zijn wagen hier zo nodig op de stoep moest parkeren was het vervelend, mensen moesten zich dan echt langs het raam wringen.
Ik heb hele leuke folie met bloemies en vlinders van de Gamma.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71516702
Cara mooi!

En MamsX ook heerlijk huis! En zo licht en vrolijk!

Mijn huis is veel puinhopiger
pi_71516711
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
leuk huisje MamsX idd lekker licht! Ik hou van veel licht
en Ca.ra mooi huis zeg! wauw!

Stout ziet er gezellig uit
en ik hoop dat je buuf het okay vindt van die frambozen want ik zou dat niet zo leuk vinden als mijn zuurgezaaide/gewiede/onderhouden enz framboosjes en andere vruchtjes zo door de buren van de struik worden gehaald
Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkan
pi_71516742
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Ca.ra het volgende:
Wij inmiddels ook omdat we ook direct aan de straat grenzen. En zeker toen sukkel-overbuurman zijn wagen hier zo nodig op de stoep moest parkeren was het vervelend, mensen moesten zich dan echt langs het raam wringen.
Ik heb hele leuke folie met bloemies en vlinders van de Gamma.
Ohh dat helemaal erg
Wij gewoon een simpele, maar die zit er ook al wel een jaar of 6 zeker op, als het niet langer is.

M Ff mijn toetsenbord uitschudden, de spatiebalk knettert
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:19:54 #16
190853 RockabeIIa
pi_71516768
Ff het vorige topic bekeken. Zo netjes allemaal! Ik ben jaloers! Er is hier nog niks voor elkaar zo met die verbouwing vans ons voor de boeg
pi_71516772
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:17 schreef Stout het volgende:

[..]

Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkan

vooruit dan maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71516818
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ff het vorige topic bekeken. Zo netjes allemaal! Ik ben jaloers! Er is hier nog niks voor elkaar zo met die verbouwing vans ons voor de boeg
oh ja, over dat netjes ghehe, mijn foto's waren gemaakt een half uurtje voor onze housewarming begon ongeveer het is nog nooit zo schoon/netjes/opgeruimd geweest dus mn lief wilde dat gelijk vastleggen

normaal maak ik er eigk best een beetje een gezellig rommeltje bende van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71516878
Ik heb wel foto's van mn oude huisje, dat kan ik wel showen. Maar het enige dat we daaruit meegenomen hebben is de eettafel en stoelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe fijn mn huisje van nu is, mis ik echt heel erg de badkamer en de keuken van mn oude huisje, want die zijn echt vet lelijk nu
Lotte!
Noah!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:32:42 #20
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517102
voorraam met folie:

Het huis ligt wat hoger dan de stoep, dus alleen mensen van 2m+ kunnen nu nog naar binnen kijken, maar dan moeten ze wel dicht bij het raam gaan staan. En omdat overbuurman hier niet meer parkeert sinds hij een bon heeft gekregen ( ) lopen de meeste mensen over het midden van de (brede) stoep en hebben we nergens meer last van.

Linda, dat was ook een gezellig huisje volgens mij. En een mooie theepot (waar een mens al niet op let he....)

Enneh, Free, op die foto's van mij was het ook net opgeruimd hoor. Meestal slingert er wel een boek hier en een laptop daar en een paar schoenen in een hoekje en de post op de eettafel.... Maar ik probeer wel om het netjes te houden sinds we hier wonen.
Daarom heeft Junior ook al de tuinkamer toegewezen gekregen, kan ie lekker rotzooi maken met zijn speelgoed later en dan kunnen papa en mama toch nog in een opgeruimde woonkamer zitten.

De box komt trouwens wel gewoon in de woonkamer hoor, zeg maar tussen woonkamer en keuken in, waar de kerstboom staat op de foto's. Dan kan ik hem zowel vanuit de woonkamer als vanuit de keuken in de gaten houden.
pi_71517257
Die folie vind ik echt heel erg leuk
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:43:12 #22
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517333
Dat dacht ik al toen ik de foto's van jouw huissie zag daarom speciaal voor jou een foto gemaakt!
(met de telefoon, want de batterij van het echte fototoestel moet worden opgeladen. Vandaar ook al die gerecyclede foto's in het vorige topic, ik kon even geen verse maken)

Oh en hij is gewoon van de Gamma, een euro of 10 of 12 voor een rolletje meen ik.
pi_71517462
Oeh zijn we bij elkaar aan het binnengluren? Leuk!
Ik doe alleen even niet mee want we zijn op 't moment de woonkamer aan het verven, 't is een beetje een bende
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71517529
Innepin dat maakt niet uit
Hoe t begon weet ik niet maar vind t wel leuk om zo ff te gluren !

Cara mooie Folie !1 Hier zit er iets van een spoorrail op..
pi_71517547
Ca.ra dat is leuke folie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')