SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotos van ons huisje.![]()
En ja fotos van de kamer van X en mij ontbreken omdat ik die aan het herinrichten ben
en de hal is ondertussen ook ingericht maar ik kon geen foto vinden![]()
(en het is nu een zooi dus ga de foto maar niet maken)
[ Bericht 93% gewijzigd door MamsX op 01-08-2009 16:06:39 ]
Ik zal het onthouden!! Leuk huisje trouwensquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:10 schreef Stout het volgende:
Ohh dat hebben wij ook gedaan, mensen kijken bij ons via de keuken de kamer in, als we in de zithoek zitten is dr niks loos maar al die nieuwsgierig oogjes als we aan het eten zijn![]()
Werkt prima trouwens, niet vergeten om je raam nat te maken met water en zeep hé !
Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
leuk huisje MamsXidd lekker licht! Ik hou van veel licht
![]()
en Ca.ramooi huis zeg! wauw!
Stout ziet er gezellig uit
en ik hoop dat je buuf het okay vindt van die frambozen want ik zou dat niet zo leuk vinden als mijn zuurgezaaide/gewiede/onderhouden enz framboosjes en andere vruchtjes zo door de buren van de struik worden gehaald
Ohh dat helemaal ergquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Ca.ra het volgende:
Wij inmiddels ook omdat we ook direct aan de straat grenzen. En zeker toen sukkel-overbuurman zijn wagen hier zo nodig op de stoep moest parkeren was het vervelend, mensen moesten zich dan echt langs het raam wringen.
Ik heb hele leuke folie met bloemies en vlinders van de Gamma.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:17 schreef Stout het volgende:
[..]
Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkan
oh ja, over dat netjes ghehe, mijn foto's waren gemaakt een half uurtje voor onze housewarming begon ongeveerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ff het vorige topic bekeken. Zo netjes allemaal! Ik ben jaloers! Er is hier nog niks voor elkaar zo met die verbouwing vans ons voor de boeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe fijn mn huisje van nu is, mis ik echt heel erg de badkamer en de keuken van mn oude huisje, want die zijn echt vet lelijk nu
Lotte!
Noah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |